ایده تولید محتوا مد و زیبایی

  1. خانه
  2. دسته بندی مقالات تولید محتوا
  3. ایده های تولید محتوا
  4. ایده تولید محتوا مد و زیبایی

ایده تولید محتوا پوشاک

تفاوت مد و سبک

سبک و مدل دو کلمه ی آشنا برای ماست که بیشتر برای صنعت پوشاک کاربرد داره و خیلی از ماها دوست داریم که مطابق اون پیش بریم. در قدم اول به عنوان یه موضوع ، بیاید بگید که تعریف این دو کلمه چیه و آیا فرقی با هم دارن یا کاملا مترادف هستن؟ با جستجوی عبارت fashion and style میتونید اطلاعات خوبی به مخاطب خودتون بدید.

2

پازل پوشاک و رنگها

برای همه ما پیش اومده که با وجود تعداد زیادی لباس توی کمدمون، بعد از مدتی همشون برامون خسته کننده و تکراری میشن. ولی نباید از جادوی ترکیب رنگها غافل بشیم. شما میتونید تو مقاله های مختلف به مخاطب خودتون آموزش بدین که چطور لباس ها رو تو رنگ های مختلف با هم ست کنه و تغییر در استایلش ایجاد کنه.

3

رنگ های خنثی در لباس

رنگ های خنثی میتونن با هر رنگی ست بشن. معرفی رنگهای خنثی و ارائه نمونه، میتونه به مخاطب کمک کنه که چطور از وجود رنگهای خنثی برای ست کردن لباس ها استفاده کنه و تنوع رو در استایل خودش ایجاد کنه.

4

تناسب لباس با بدن

افراد مختلف دارای فرم های متفاوت بدن هستن. لباسی که ما به تن میکنیم باید متناسب با فرم بدن ما باشه در غیر اینصورت نمیشه ادعا کنیم که خوش تیپ و خوش لباس هستیم. تو یه مقاله میتونید لباس های متناسب با اشکال مختلف بدن رو معرفی کنید.

5

بدن مستطیل شکل

یکی از فرم های بدن، فرم مستطیل شکل است، که با نامهای صاف، چهارگوش و یا مکعبی هم شناخته میشن . شما میتونید با بیان خصوصیات این گروه و اینکه چه لباسی بپوشن و چی نپوشن ، مخاطب خودتون رو خوش تیپ کنید:-)

6

لباس در سفر

یکی از مشکلاتی که هنگام سفر برامون پیش میاد، چمدون سنگینیه که برای بلند کردنش چند نفر لازمه ! چمدونی پر از لباسهایی که فقط ما اونها رو با خودمون حمل میکنیم بدون اینکه واقعا کاربردی داشته باشن. پس اگه بتونید یه چک لیست به مخاطب از لباس های صروری مخصوص هر فصل بدید قطعا کمک بزرگی به او میکنید .

7

جین مشکی

جین مشکی میتونه یکی از پرمصرف ترین اجزاء کمد لباس ما باشه و بارها و بارها با لباسهای متفاوت پوشیده بشه و مثل یک دوست قدیمی همیشه همراهمون باشه.
پس بیاید ست لباس هایی رو به مخاطب معرفی کنید که با جین مشکی عالی میشن.

8

لباس ها رو چطور تا بزنیم ؟

این روزا هر جا که میریم مشکل جا تنگی داریم. از کمدهای کم جا وباریک تا چمدون های کوچیک سفر و.. پس اگر یاد بگیریم که چه طور لباس ها مون رو تا بزنیم که کمترین جای ممکن رو بگیرن قطعا میتونیم تعداد بیشتری لباس رو تو یه فضای کوچیک جا بدیم. یک موضوع کاربردی و مخاطب پسند!!!

9

ضروریات کمد لباس

همیشه کمد لباسهامون به قدری شلوغه که درِ اون رو به زور میشه بست.از طرفی وقتی برای یه مهمونی میخواهیم لباس انتخاب کنیم گیج میشیم. چطور میتونیم چیزای غیر ضروری رو تشخیص بدیم تا اونارو بفروشیم، ببخشیم یا دور بندازنیم و فقط لباس هایی رو نگه داریم که واقعا اونها رو میپوشیم و حضورشون تو کمد ضروریه.

10

40 سالگی و استایل مناسب

سن 40 سالگی یا بالاتر میتونه هر خانمی رو با بحران های میانسالی و افسردگی مواجه کنه، چرا که با تصور اینکه روزهای جوانی گذشته احساس خوشایندی ندارن و ممکنه با این طرز فکر در انتخاب لباس اشتباه کنن. در این مقاله شما میتونید برای مخاطب خود مدلها و رنگهای مناسب رو توضیح دهید.

11

عضو دائمی در کمد خانوم ها !

کت مشکی یکی از ضروریات کمد خانوم هاست. امروزه دنیای مد رنگ و طرح های بسیار زیادی عرضه کرده.ولی همچنان کت مشکی فوق العاده کلاسیک، ظریف و ایده آله.رنگ ها و لباسهایی که میشه با کت مشکی پوشیدبرای خانومهای خوش سلیقه جذابه.http://ladyfashioniser.com/top-32-ways-how-to-wear-black-coats-for-women/

12

لباس جین

اگر به دنبال راهی برای تأکید بر فردیت خود هستین بهتره لباس جین رو امتحان کنین. صنعت پوشاک انواع لباس های جین رو به بازار عرضه کرده.هر لباس جین میتونه با چه رنگها و متریالی مناسب باشه؟ پاسخ مناسب قطعاً مخاطب شمارو متفاوت خواهد کرد. ashioniser.com/denim-dresses

13

شال های بزرگ و ضخیم

شال ها با طراحی های زیبا نقش مهمی در شیک پوش کردن شما دارن.حالا چه شالی با چه نوع لباسی مناسبه؟ تنها چیزی که شما نیاز دارین اینه که با توجه به سبک لباس پوشیدنتون انتخاب خوبی داشته باشین. جور کردن انواع شال با انواع لباس مقاله ی جذابی میشه.

How To Style Oversized Scarves For Women: Trend Is Back

14

لباس های چهارخونه

پوشیدن انواع لباس های چاپی چهارخونه ، به خصوص در ترکیب رنگی سیاه و سفید ، روش جدیدی برای جلوه ی بیشتر زیبایی های شماست. این طرح لباس رو هم به طور رسمی و هم به طور معمولی میشه پوشید. و تقریباً با هر چیز دیگه ای ترکیب میشه. در این مقاله الگوهای متفاوت این سبک لباس پوشیدن رو توضیح بدین.

15

نحوه پوشیدن صندل با جین

لباس های جین تقریباً با بیشتر صندل ها جور میشن. تنها با صندل لباس شب نمیتونن مناسبت داشته باشن.با صندل و گردنبدهای زیبا، جلوه ی خاصی پیدا میکنن.میشه انواع صندل ها رو از بدون پاشنه (فلت) تا پاشنه بلند ، از متریال های مختلف تا رنگ های متفاوت جور کرد. http://ladyfashioniser.com/how-to-wear-sandals-with-denim/

16

کت و شلوار و دامادی

همه ی دامادها می خوان که در روز ازدواجشون فوق العاده چشمگیر به نظر برسن و چیز خاصی بپوشن ، بنابراین تصمیم می گیرن کت و شلوار بپوشن. کت و شلوار یک انتخاب کلاسیکه. حالا سوال اینه برای انتخاب اون چه معیارهایی رو در نظر بگیرن ؟چه سبکی؟ چه رنگی ؟ و حتی بهترین زمان خرید کی میتونه باشه؟ اگر در این مقاله این سوالات رو جواب بدین ، میتونین به زوج های جوون کمک زیادی برسونین.

17

چه نوع اندامی و چه کراواتی

انتخاب یک کراوات مناسب برای آقایون ، میتونه خیلی مشکل ساز باشه. با این مقاله میتونین به آقایون کمک کنین تا رنگ و طرح کراوات رو متناسب با رنگ پیراهنشون انتخاب کنن و همینطور در مورد عرض کراوات هم به درستی تصمیم بگیرن .

18

کمربند با چه چیزی باید هماهنگی داشته باشد؟

برای خرید کمربند چه مواردی رو باید در نظر گرفت؟ آیا کمربند میتونه با کفش مطابقت داشته باشه؟ یا میشه اونو با شلوار جور کرد؟ برای پاسخ به این سوالات یک مقاله ی جذاب میشه نوشت. ومیتونین از این آدرس هم کمک بگیرین:
https://
www.themodestman.com/match-belt-and-shoes/

19

در عروسی چه رنگ لباسی نباید پوشید؟

اگر در عروسی مهمان هستین ، تصمیم گیری درباره ی رنگ لباس کمی پیچیده است .
مراسم ازدواج در هر شهر و کشوری متنوع است. ولی تقریباً بیشتر جاها پوشیدن بعضی لباس ها و رنگ ها رو مناسب نمیدونن. این رنگ ها کدومن ؟ و به چه دلیل مناسب نیستن؟
اینجا میتونه محل مناسبی برای توضیح دادن این موارد باشه.

20

برای بچه ها ، در مراسم عروسی چه لباسی انتخاب کنیم؟

همه ی ما خیلی دوست داریم که فرزندمون در مهمانی ها شیک ترین کودک باشه. البته فقط زیبایی برای لباس کودکان کافی نیست. در هنگام خرید چند نکته رو باید در نظر داشته باشیم. در این مقاله ، با بیان این نکات ، والدین رو راهنمایی کنین.

21

تی شرت مردانه

برای جذاب و شیک پوش بودن همیشه نیاز نیست که به دنبال لباسهای گران قیمت و خارق العاده ای باشیم گاهی میشه با یک تی شرت ساده جذاب و زیبا بود! مهم اینه که بدونیم: چه طرحی ؟ چه رنگی؟ چه سایزی؟ و برای چه موقعیتی انتخاب میکنیم؟

22

پلو شرت(polo shirt)

پلو شرت یا تی شرت تنیس ، تی شرت یقه داری است که معمولا 2 تا 3 دکمه و گاهی هم جیب داره. معرفی کامل و خصوصیات پلو شرت ، انتخاب رنگ ، راهنمایی در خرید، ست کردن با لباسهای دیگر ، انواع آن و…. با شما دوست عزیز!

23

چه رنگی ؟

رنگ نقش بسیار بسیار مهمی در زندگی ما داره. در زمینه پوشاک این نقش صد چندان میشه . رنگ میتونه در پوشاندن عیوب بدن خیلی کمکمون کنه.در این مقاله افراد چاق رو راهنمایی کنین که چه رنگی بپوشن؟

24

انتخاب لباس با شکم بزرگ

افراد چاق همیشه در انتخاب لباس دچار مشکل میشن چون اطلاعات کافی در این مورد ندارن. چاقی میتونه در نواحی مختلف بدن باشه. اینجا به انتخاب لباس برای افرادی که شکم بزرگ و پهلو دارن بپردازین.

25

لاغری و انتخاب لباس مناسب

همیشه بیشتر شنیدیم که چه لباسی بپوشیم تا لاغر نشونمون بده . ولی در این مقاله سعی کنین به افرادی که خیلی لاغر هستن کمک کنین تا نوع لباس مناسب رو انتخاب کنن. کت؟ چه مدل دامن؟ لباس های گشاد یا تنگ؟

26

انتخاب لباس برای…..

وقتی به مراکز خرید میریم با دیدن انواع مدل های جدید گیج میشیم و شاید در انتخاب دچار اشتباه بشیم در صورتیکه باید لباسی رو انتخاب کنیم تا عیبهای بدن رو بپوشونه. افرادی که پاهای لاغر دارن ، افرادی که پاهای تپل دارن ، کسانی که پاهای پرانتزی دارن، چی بپوشن؟

27

چه یقه ای انتخاب کنیم؟

یقه جزئی از لباسه که خیلی توی دید قرار داره و خیلی باید در انتخابش دقت کرد. در این مقاله انواع یقه رو متناسب با نوع اندام معرفی کنین. به عبارت دیگه هر مدل یقه چه تاثیری بر چشم داره؟

28

جنس پارچه

یکی از عناصر مهم در انتخاب پارچه و یا لباس “جنس” پارچه است. اگر تمام نکات طراحی در لباس رو متناسب با اندام در نظر بگیریم ولی به جنس پارچه اهمیت ندیم ، از هدف فاصله میگیریم.نقش پارچه براق و مات ؟ ضخیم ؟ نازک؟ ریزش اون؟ آهاردار؟ کشی؟ و….

29

رنگ پوست و انتخاب لباس

اصولا انتخاب لباس ریزه کاری های زیادی داره که باید به همه ی اونا توجه کنیم تا به هدفمون یعنی خوش استایل بودن برسیم. رنگ پوست میتونه در انتخاب رنگ لباس خیلی مهم باشه. پس چه رنگ لباسی برای چه رنگ پوستی مناسبه؟

30

مانتو برای افراد چاق

همه ی ما در تلاش هستیم تا هیکل ایده آل داشته باشیم تا به قول معروف لباس تو تنمون بشینه! ولی با چاقی چه کنیم؟ در این مقاله به مخاطب تپل خود کمک کنین تا هنگام خرید مانتو بدونه چه رنگی ، چه طرحی و از همه مهمتر چه جنسی خرید کنه ؟

31

افراد چاق و لباس عروس

انتخاب لباس همیشه یه موضوع چالش برانگیزه چه برسه زمانیکه این لباس برای باشکوه ترین روز زندگی هر فرد باشه و روزی که توجه همه بر روی عروس خانوم متمرکزه!!! اینجا شما میتونین راهکار و پیشنهاداتی رو به افراد چاق ارائه بدید تا اونها بتونن این روز رو هرچه زیباتر برگزار کنن.

32

خلاقیت با مایع سفید کننده

تنوع در پوشاک میتونه برای ما جذاب و دوست داشتنی باشه پس بهتره راهکارهایی رو برای ایجاد تغییر ظاهری لباسهامون بلد باشیم تا با صرف حداقل هزینه تنوع رو به کمد لباسهامون بیاریم. یکی از این راهها استفاده از مایع سفیدکننده است. نحوه ی کار و ارائه ی نمونه با شما.

33

لباس ساقدوش

حضور ساقدوش در عروسی یکی از رسومات جذاب ایرانی است که اگر لباس آنها هم به درستی و زیبایی انتخاب بشه این جذابیت چند برابر میشه. در این مقاله با ارائه نمونه ها و نکات کلیدی انتخاب لباس ساقدوش ها ، مخاطب خود رو راهنمایی کنید.

34

انتخاب اکسسوری‌های مجلسی

شاید در نگاه اول انتخاب و تهیه اکسسوری‌ها ، زیاد مهم به نظر نیاید ولی باید بدونیم که گاهی حتی یک لباس ساده میتونه همراه اکسسوری‌های مناسب بسیار زیباتر دیده بشه. اطلاعات در مورد نحوه ی انتخاب اونها میتونه برای مخاطب جذاب باشه.

35

پرز لباس

گاهی پیش میاد که لباسی رو شسته و آماده ی مصرف کردیم ولی وقتی میخواهیم بپوشیم میبینیم که ای دل غافل کلی پرز بهش چسبیده و ظاهری نامناسب پیدا کرده. برای این مشکل چه راهکارهایی وجود داره؟

36

بارداری و رنگ لباس

شاید وقتیکه این موضوع رو مادربزرگهای ما بشنوند با کلی تعجب بگن” ای بابا! ” این لوس بازی ها دیگه چیه ؟!!!! ما اینجوری بودیم و ما اونجوری بودیم!!! ولی در این دوران تحقیقات نشون داده که رنگ لباس و مدل اون میتونه بر مادر و جنین اثراتی داشته باشه؟ پس سوال اینه چه رنگ و طرحی مناسبه؟….

37

کفش دوران بارداری

در دوران بارداری بسیاری از شرایط برای خانوم باردار خاص و متفاوت میشه و باید برای سلامت مادر و کودک حتی به نکات ریز هم توجه کامل بشه. کفش مناسب برای خانوم باردار باید چه ویژگیهایی داشته باشه؟ جنس ؟ انتخاب سایز ؟ میزان پاشنه ؟ صندل؟ کفش کتانی ؟ و ……

38

خشکشویی و آبشویی

شاید بیشتر ما به درستی تفاوت بین شستشوی لباس در خونه و در خشکشویی رو نمیدونیم و تفاوتی بین خشکشویی و آبشویی قائل نمیشیم. در فرآیند خشکشویی ، لباس بدون آب و با ماده ای به نام پرکلرواتیلن شستشو میشه. توضیحات بیشتر در مورد این دو نوع از روشهای شستشو با شما.

39

شستشوی جین

همه ی ما توی کمد لباسمون شلوار جین و یا لباسی از این جنس داریم پس دونستن راه و روش شستن اونها برای همه ما لازمه و مفیده. بنابراین این مقاله میتونه مخاطبین زیادی رو به خودش جلب کنه.

40

بُرک

بُرک یکی از لباسهای محلی زنان ترک و به معنای کلاه است. در این مقاله میتونید به معرفی این پوشش ، برای مخاطبان علاقمند به لباسهای سنتی ، بپردازین.

41

چه جنس پارچه برای بچه ها انتخاب کنیم؟

برای بچه ها به چند دلیل باید هنگام انتخاب پارچه و لباس بیشتر دقت کنیم : یکی اینکه پوست اونها لطیف و حساسه و به کوچکترین محرکی واکنش نشون میده ، از همه مهمتر اینکه اونا بازیگوش هستن و لباسشون باید از مقاومت بالایی هم برخوردار باشه! به این موضوع مفصل بپردازین و پارچه های مناسب رو بررسی کنین.

42

ارگانزا چیست؟

ارگانزا چیست؟
احتمالاً همه ی ما میدونیم که ارگانزا نوعی پارچه است . ولی آیا میدونیم چه کاربردهایی داره؟ جنس اون چیه ؟ در این مقاله به هرآنچه که به این نوع پارچه مربوط میشه میتونین بپردازین.

43

طریقه ی مصرف کفش پاشنه بلند!

این مقاله میتونه برای خانوم هایی که علاقه به پوشیدن کفش پاشنه بلند دارن ولی بعد از چند دقیقه از پوشیدن اون پشیمون میشن ، جذاب و راهگشا باشه . چه ترفندهایی به کار میشه برد تا با خیال راحت کفش پاشنه بلند بخرن و بپوشن.

44

پارچه کت و شلوار چیست؟

پارچه کت و شلوار به هر پارچه ای گفته می شه که ایستایی لازم رو داشته باشه که بشه از اون برای طراحی و ایجاد کت و شلوار استفاده کرد. چه پارچه هایی برای این منظور مناسبن،
https://www.contrado.com/suit-fabric این آدرس میتونه به شما کمک کنه.

45

انتخاب مانتو بر پایه ی رنگ پوست

رنگ پوست میتونه ما رو برای انتخاب رنگ لباس راهنمایی کنه . همون مسئله ای که میگیم این رنگ به فلانی میاد ولی همون رنگ به من نمیاد! در این مقاله رنگ مانتو مناسب برای پوستهای روشن ، معمولی و تیره رو بررسی کنین.

46

انتخاب دکمه برای مانتو

نمیدونم شما هم این تجربه رو دارین یا نه که وقتی برای خرید دکمه برای لباس خاصی راهی فروشگاه میشید ممکنه زمان زیادی رو خرج کنین و به دیواری پر از دکمه های مختلف خیره بمونین! در این مقاله با انواع دکمه برای مانتو آشنا میشیم.

47

پارچه مناسب فرم مدرسه

در مورد انتخاب پارچه برای فرم مدرسه در درجه اول باید به جنس اونها توجه کرد چرا که باید پارچه ای باشه که نه ماه تو تن بچه ها ( خصوصاً پسر بچه ها ) دوام بیاره و در برابر شستشو مقاومت بالایی داشته باشه. در این مقاله به انواع پارچه که برای لباس فرم مدارس میتونه مناسب باشه بپردازین.

48

دکمه

گاهی کلی هزینه برای پارچه و دوخت لباس میکنیم ولی با یک انتخاب نامناسبِ دکمه اونو به باد میدیم! در نظر بگیرین دکمه ای رو انتخاب کردین که رنگ میده ، دیگه تصور بقیه ی ماجرا با خودتون! پس یه شناخت کافی در مورد دکمه ها لازم و ضروریه. سایز ، جنس ، مدل و….

49

پارچه تریکو

من خودم همیشه در تشخیص جنس پارچه و مرغوبیت اونها مشکل داشتم و همیشه هر چی فروشنده های محترم میگفتن قبول میکردم که البته چند بار اصلاً اون انتظاری که از انتخابم داشتم رو بهش نرسیدم. در این مقاله پارچه ای به نام تریکو رو معرفی کنین. خصوصیات و جنس الیاف ، بیشترین کاربردش ، چگونگی تشخیص اون و ….

50

چه مانتویی با شلوار پارچه ای؟

خیلی وقته که انگار با شلوارهای پارچه ای قهر کردیم! ولی در عین حال گاهی ست هایی رو میبینیم که بسیار زیبا به نظر میان. پس برای آشتی با این شلوارها اولین قدم اینه که بدونیم چه مانتوهایی رو میشه با اونا ست کرد؟

51

مینی‌آموزش UX-Writing | دکمه‌نویسی

هدف: یادگیری دکمه‌نویسی و CTA ها ( چه جوری یه دکمه یا لینک رو انقدر جذاب و تاثیرگذار بنویسیم که کاربر روش کلیک کنه؟ )

ایده تولید محتوا مد و زیبایی

ایده تولید محتوا پوشاک

تفاوت مد و سبک

سبک و مدل دو کلمه ی آشنا برای ماست که بیشتر برای صنعت پوشاک کاربرد داره و خیلی از ماها دوست داریم که مطابق اون پیش بریم. در قدم اول به عنوان یه موضوع ، بیاید بگید که تعریف این دو کلمه چیه و آیا فرقی با هم دارن یا کاملا مترادف هستن؟ با جستجوی عبارت fashion and style میتونید اطلاعات خوبی به مخاطب خودتون بدید.

2

پازل پوشاک و رنگها

برای همه ما پیش اومده که با وجود تعداد زیادی لباس توی کمدمون، بعد از مدتی همشون برامون خسته کننده و تکراری میشن. ولی نباید از جادوی ترکیب رنگها غافل بشیم. شما میتونید تو مقاله های مختلف به مخاطب خودتون آموزش بدین که چطور لباس ها رو تو رنگ های مختلف با هم ست کنه و تغییر در استایلش ایجاد کنه.

3

رنگ های خنثی در لباس

رنگ های خنثی میتونن با هر رنگی ست بشن. معرفی رنگهای خنثی و ارائه نمونه، میتونه به مخاطب کمک کنه که چطور از وجود رنگهای خنثی برای ست کردن لباس ها استفاده کنه و تنوع رو در استایل خودش ایجاد کنه.

4

تناسب لباس با بدن

افراد مختلف دارای فرم های متفاوت بدن هستن. لباسی که ما به تن میکنیم باید متناسب با فرم بدن ما باشه در غیر اینصورت نمیشه ادعا کنیم که خوش تیپ و خوش لباس هستیم. تو یه مقاله میتونید لباس های متناسب با اشکال مختلف بدن رو معرفی کنید.

5

بدن مستطیل شکل

یکی از فرم های بدن، فرم مستطیل شکل است، که با نامهای صاف، چهارگوش و یا مکعبی هم شناخته میشن . شما میتونید با بیان خصوصیات این گروه و اینکه چه لباسی بپوشن و چی نپوشن ، مخاطب خودتون رو خوش تیپ کنید:-)

6

لباس در سفر

یکی از مشکلاتی که هنگام سفر برامون پیش میاد، چمدون سنگینیه که برای بلند کردنش چند نفر لازمه ! چمدونی پر از لباسهایی که فقط ما اونها رو با خودمون حمل میکنیم بدون اینکه واقعا کاربردی داشته باشن. پس اگه بتونید یه چک لیست به مخاطب از لباس های صروری مخصوص هر فصل بدید قطعا کمک بزرگی به او میکنید .

7

جین مشکی

جین مشکی میتونه یکی از پرمصرف ترین اجزاء کمد لباس ما باشه و بارها و بارها با لباسهای متفاوت پوشیده بشه و مثل یک دوست قدیمی همیشه همراهمون باشه.
پس بیاید ست لباس هایی رو به مخاطب معرفی کنید که با جین مشکی عالی میشن.

8

لباس ها رو چطور تا بزنیم ؟

این روزا هر جا که میریم مشکل جا تنگی داریم. از کمدهای کم جا وباریک تا چمدون های کوچیک سفر و.. پس اگر یاد بگیریم که چه طور لباس ها مون رو تا بزنیم که کمترین جای ممکن رو بگیرن قطعا میتونیم تعداد بیشتری لباس رو تو یه فضای کوچیک جا بدیم. یک موضوع کاربردی و مخاطب پسند!!!

9

ضروریات کمد لباس

همیشه کمد لباسهامون به قدری شلوغه که درِ اون رو به زور میشه بست.از طرفی وقتی برای یه مهمونی میخواهیم لباس انتخاب کنیم گیج میشیم. چطور میتونیم چیزای غیر ضروری رو تشخیص بدیم تا اونارو بفروشیم، ببخشیم یا دور بندازنیم و فقط لباس هایی رو نگه داریم که واقعا اونها رو میپوشیم و حضورشون تو کمد ضروریه.

10

40 سالگی و استایل مناسب

سن 40 سالگی یا بالاتر میتونه هر خانمی رو با بحران های میانسالی و افسردگی مواجه کنه، چرا که با تصور اینکه روزهای جوانی گذشته احساس خوشایندی ندارن و ممکنه با این طرز فکر در انتخاب لباس اشتباه کنن. در این مقاله شما میتونید برای مخاطب خود مدلها و رنگهای مناسب رو توضیح دهید.

11

عضو دائمی در کمد خانوم ها !

کت مشکی یکی از ضروریات کمد خانوم هاست. امروزه دنیای مد رنگ و طرح های بسیار زیادی عرضه کرده.ولی همچنان کت مشکی فوق العاده کلاسیک، ظریف و ایده آله.رنگ ها و لباسهایی که میشه با کت مشکی پوشیدبرای خانومهای خوش سلیقه جذابه.http://ladyfashioniser.com/top-32-ways-how-to-wear-black-coats-for-women/

12

لباس جین

اگر به دنبال راهی برای تأکید بر فردیت خود هستین بهتره لباس جین رو امتحان کنین. صنعت پوشاک انواع لباس های جین رو به بازار عرضه کرده.هر لباس جین میتونه با چه رنگها و متریالی مناسب باشه؟ پاسخ مناسب قطعاً مخاطب شمارو متفاوت خواهد کرد. ashioniser.com/denim-dresses

13

شال های بزرگ و ضخیم

شال ها با طراحی های زیبا نقش مهمی در شیک پوش کردن شما دارن.حالا چه شالی با چه نوع لباسی مناسبه؟ تنها چیزی که شما نیاز دارین اینه که با توجه به سبک لباس پوشیدنتون انتخاب خوبی داشته باشین. جور کردن انواع شال با انواع لباس مقاله ی جذابی میشه.

How To Style Oversized Scarves For Women: Trend Is Back

14

لباس های چهارخونه

پوشیدن انواع لباس های چاپی چهارخونه ، به خصوص در ترکیب رنگی سیاه و سفید ، روش جدیدی برای جلوه ی بیشتر زیبایی های شماست. این طرح لباس رو هم به طور رسمی و هم به طور معمولی میشه پوشید. و تقریباً با هر چیز دیگه ای ترکیب میشه. در این مقاله الگوهای متفاوت این سبک لباس پوشیدن رو توضیح بدین.

15

نحوه پوشیدن صندل با جین

لباس های جین تقریباً با بیشتر صندل ها جور میشن. تنها با صندل لباس شب نمیتونن مناسبت داشته باشن.با صندل و گردنبدهای زیبا، جلوه ی خاصی پیدا میکنن.میشه انواع صندل ها رو از بدون پاشنه (فلت) تا پاشنه بلند ، از متریال های مختلف تا رنگ های متفاوت جور کرد. http://ladyfashioniser.com/how-to-wear-sandals-with-denim/

16

کت و شلوار و دامادی

همه ی دامادها می خوان که در روز ازدواجشون فوق العاده چشمگیر به نظر برسن و چیز خاصی بپوشن ، بنابراین تصمیم می گیرن کت و شلوار بپوشن. کت و شلوار یک انتخاب کلاسیکه. حالا سوال اینه برای انتخاب اون چه معیارهایی رو در نظر بگیرن ؟چه سبکی؟ چه رنگی ؟ و حتی بهترین زمان خرید کی میتونه باشه؟ اگر در این مقاله این سوالات رو جواب بدین ، میتونین به زوج های جوون کمک زیادی برسونین.

17

چه نوع اندامی و چه کراواتی

انتخاب یک کراوات مناسب برای آقایون ، میتونه خیلی مشکل ساز باشه. با این مقاله میتونین به آقایون کمک کنین تا رنگ و طرح کراوات رو متناسب با رنگ پیراهنشون انتخاب کنن و همینطور در مورد عرض کراوات هم به درستی تصمیم بگیرن .

18

کمربند با چه چیزی باید هماهنگی داشته باشد؟

برای خرید کمربند چه مواردی رو باید در نظر گرفت؟ آیا کمربند میتونه با کفش مطابقت داشته باشه؟ یا میشه اونو با شلوار جور کرد؟ برای پاسخ به این سوالات یک مقاله ی جذاب میشه نوشت. ومیتونین از این آدرس هم کمک بگیرین:
https://
www.themodestman.com/match-belt-and-shoes/

19

در عروسی چه رنگ لباسی نباید پوشید؟

اگر در عروسی مهمان هستین ، تصمیم گیری درباره ی رنگ لباس کمی پیچیده است .
مراسم ازدواج در هر شهر و کشوری متنوع است. ولی تقریباً بیشتر جاها پوشیدن بعضی لباس ها و رنگ ها رو مناسب نمیدونن. این رنگ ها کدومن ؟ و به چه دلیل مناسب نیستن؟
اینجا میتونه محل مناسبی برای توضیح دادن این موارد باشه.

20

برای بچه ها ، در مراسم عروسی چه لباسی انتخاب کنیم؟

همه ی ما خیلی دوست داریم که فرزندمون در مهمانی ها شیک ترین کودک باشه. البته فقط زیبایی برای لباس کودکان کافی نیست. در هنگام خرید چند نکته رو باید در نظر داشته باشیم. در این مقاله ، با بیان این نکات ، والدین رو راهنمایی کنین.

21

تی شرت مردانه

برای جذاب و شیک پوش بودن همیشه نیاز نیست که به دنبال لباسهای گران قیمت و خارق العاده ای باشیم گاهی میشه با یک تی شرت ساده جذاب و زیبا بود! مهم اینه که بدونیم: چه طرحی ؟ چه رنگی؟ چه سایزی؟ و برای چه موقعیتی انتخاب میکنیم؟

22

پلو شرت(polo shirt)

پلو شرت یا تی شرت تنیس ، تی شرت یقه داری است که معمولا 2 تا 3 دکمه و گاهی هم جیب داره. معرفی کامل و خصوصیات پلو شرت ، انتخاب رنگ ، راهنمایی در خرید، ست کردن با لباسهای دیگر ، انواع آن و…. با شما دوست عزیز!

23

چه رنگی ؟

رنگ نقش بسیار بسیار مهمی در زندگی ما داره. در زمینه پوشاک این نقش صد چندان میشه . رنگ میتونه در پوشاندن عیوب بدن خیلی کمکمون کنه.در این مقاله افراد چاق رو راهنمایی کنین که چه رنگی بپوشن؟

24

انتخاب لباس با شکم بزرگ

افراد چاق همیشه در انتخاب لباس دچار مشکل میشن چون اطلاعات کافی در این مورد ندارن. چاقی میتونه در نواحی مختلف بدن باشه. اینجا به انتخاب لباس برای افرادی که شکم بزرگ و پهلو دارن بپردازین.

25

لاغری و انتخاب لباس مناسب

همیشه بیشتر شنیدیم که چه لباسی بپوشیم تا لاغر نشونمون بده . ولی در این مقاله سعی کنین به افرادی که خیلی لاغر هستن کمک کنین تا نوع لباس مناسب رو انتخاب کنن. کت؟ چه مدل دامن؟ لباس های گشاد یا تنگ؟

26

انتخاب لباس برای…..

وقتی به مراکز خرید میریم با دیدن انواع مدل های جدید گیج میشیم و شاید در انتخاب دچار اشتباه بشیم در صورتیکه باید لباسی رو انتخاب کنیم تا عیبهای بدن رو بپوشونه. افرادی که پاهای لاغر دارن ، افرادی که پاهای تپل دارن ، کسانی که پاهای پرانتزی دارن، چی بپوشن؟

27

چه یقه ای انتخاب کنیم؟

یقه جزئی از لباسه که خیلی توی دید قرار داره و خیلی باید در انتخابش دقت کرد. در این مقاله انواع یقه رو متناسب با نوع اندام معرفی کنین. به عبارت دیگه هر مدل یقه چه تاثیری بر چشم داره؟

28

جنس پارچه

یکی از عناصر مهم در انتخاب پارچه و یا لباس “جنس” پارچه است. اگر تمام نکات طراحی در لباس رو متناسب با اندام در نظر بگیریم ولی به جنس پارچه اهمیت ندیم ، از هدف فاصله میگیریم.نقش پارچه براق و مات ؟ ضخیم ؟ نازک؟ ریزش اون؟ آهاردار؟ کشی؟ و….

29

رنگ پوست و انتخاب لباس

اصولا انتخاب لباس ریزه کاری های زیادی داره که باید به همه ی اونا توجه کنیم تا به هدفمون یعنی خوش استایل بودن برسیم. رنگ پوست میتونه در انتخاب رنگ لباس خیلی مهم باشه. پس چه رنگ لباسی برای چه رنگ پوستی مناسبه؟

30

مانتو برای افراد چاق

همه ی ما در تلاش هستیم تا هیکل ایده آل داشته باشیم تا به قول معروف لباس تو تنمون بشینه! ولی با چاقی چه کنیم؟ در این مقاله به مخاطب تپل خود کمک کنین تا هنگام خرید مانتو بدونه چه رنگی ، چه طرحی و از همه مهمتر چه جنسی خرید کنه ؟

31

افراد چاق و لباس عروس

انتخاب لباس همیشه یه موضوع چالش برانگیزه چه برسه زمانیکه این لباس برای باشکوه ترین روز زندگی هر فرد باشه و روزی که توجه همه بر روی عروس خانوم متمرکزه!!! اینجا شما میتونین راهکار و پیشنهاداتی رو به افراد چاق ارائه بدید تا اونها بتونن این روز رو هرچه زیباتر برگزار کنن.

32

خلاقیت با مایع سفید کننده

تنوع در پوشاک میتونه برای ما جذاب و دوست داشتنی باشه پس بهتره راهکارهایی رو برای ایجاد تغییر ظاهری لباسهامون بلد باشیم تا با صرف حداقل هزینه تنوع رو به کمد لباسهامون بیاریم. یکی از این راهها استفاده از مایع سفیدکننده است. نحوه ی کار و ارائه ی نمونه با شما.

33

لباس ساقدوش

حضور ساقدوش در عروسی یکی از رسومات جذاب ایرانی است که اگر لباس آنها هم به درستی و زیبایی انتخاب بشه این جذابیت چند برابر میشه. در این مقاله با ارائه نمونه ها و نکات کلیدی انتخاب لباس ساقدوش ها ، مخاطب خود رو راهنمایی کنید.

34

انتخاب اکسسوری‌های مجلسی

شاید در نگاه اول انتخاب و تهیه اکسسوری‌ها ، زیاد مهم به نظر نیاید ولی باید بدونیم که گاهی حتی یک لباس ساده میتونه همراه اکسسوری‌های مناسب بسیار زیباتر دیده بشه. اطلاعات در مورد نحوه ی انتخاب اونها میتونه برای مخاطب جذاب باشه.

35

پرز لباس

گاهی پیش میاد که لباسی رو شسته و آماده ی مصرف کردیم ولی وقتی میخواهیم بپوشیم میبینیم که ای دل غافل کلی پرز بهش چسبیده و ظاهری نامناسب پیدا کرده. برای این مشکل چه راهکارهایی وجود داره؟

36

بارداری و رنگ لباس

شاید وقتیکه این موضوع رو مادربزرگهای ما بشنوند با کلی تعجب بگن” ای بابا! ” این لوس بازی ها دیگه چیه ؟!!!! ما اینجوری بودیم و ما اونجوری بودیم!!! ولی در این دوران تحقیقات نشون داده که رنگ لباس و مدل اون میتونه بر مادر و جنین اثراتی داشته باشه؟ پس سوال اینه چه رنگ و طرحی مناسبه؟….

37

کفش دوران بارداری

در دوران بارداری بسیاری از شرایط برای خانوم باردار خاص و متفاوت میشه و باید برای سلامت مادر و کودک حتی به نکات ریز هم توجه کامل بشه. کفش مناسب برای خانوم باردار باید چه ویژگیهایی داشته باشه؟ جنس ؟ انتخاب سایز ؟ میزان پاشنه ؟ صندل؟ کفش کتانی ؟ و ……

38

خشکشویی و آبشویی

شاید بیشتر ما به درستی تفاوت بین شستشوی لباس در خونه و در خشکشویی رو نمیدونیم و تفاوتی بین خشکشویی و آبشویی قائل نمیشیم. در فرآیند خشکشویی ، لباس بدون آب و با ماده ای به نام پرکلرواتیلن شستشو میشه. توضیحات بیشتر در مورد این دو نوع از روشهای شستشو با شما.

39

شستشوی جین

همه ی ما توی کمد لباسمون شلوار جین و یا لباسی از این جنس داریم پس دونستن راه و روش شستن اونها برای همه ما لازمه و مفیده. بنابراین این مقاله میتونه مخاطبین زیادی رو به خودش جلب کنه.

40

بُرک

بُرک یکی از لباسهای محلی زنان ترک و به معنای کلاه است. در این مقاله میتونید به معرفی این پوشش ، برای مخاطبان علاقمند به لباسهای سنتی ، بپردازین.

41

چه جنس پارچه برای بچه ها انتخاب کنیم؟

برای بچه ها به چند دلیل باید هنگام انتخاب پارچه و لباس بیشتر دقت کنیم : یکی اینکه پوست اونها لطیف و حساسه و به کوچکترین محرکی واکنش نشون میده ، از همه مهمتر اینکه اونا بازیگوش هستن و لباسشون باید از مقاومت بالایی هم برخوردار باشه! به این موضوع مفصل بپردازین و پارچه های مناسب رو بررسی کنین.

42

ارگانزا چیست؟

ارگانزا چیست؟
احتمالاً همه ی ما میدونیم که ارگانزا نوعی پارچه است . ولی آیا میدونیم چه کاربردهایی داره؟ جنس اون چیه ؟ در این مقاله به هرآنچه که به این نوع پارچه مربوط میشه میتونین بپردازین.

43

طریقه ی مصرف کفش پاشنه بلند!

این مقاله میتونه برای خانوم هایی که علاقه به پوشیدن کفش پاشنه بلند دارن ولی بعد از چند دقیقه از پوشیدن اون پشیمون میشن ، جذاب و راهگشا باشه . چه ترفندهایی به کار میشه برد تا با خیال راحت کفش پاشنه بلند بخرن و بپوشن.

44

پارچه کت و شلوار چیست؟

پارچه کت و شلوار به هر پارچه ای گفته می شه که ایستایی لازم رو داشته باشه که بشه از اون برای طراحی و ایجاد کت و شلوار استفاده کرد. چه پارچه هایی برای این منظور مناسبن،
https://www.contrado.com/suit-fabric این آدرس میتونه به شما کمک کنه.

45

انتخاب مانتو بر پایه ی رنگ پوست

رنگ پوست میتونه ما رو برای انتخاب رنگ لباس راهنمایی کنه . همون مسئله ای که میگیم این رنگ به فلانی میاد ولی همون رنگ به من نمیاد! در این مقاله رنگ مانتو مناسب برای پوستهای روشن ، معمولی و تیره رو بررسی کنین.

46

انتخاب دکمه برای مانتو

نمیدونم شما هم این تجربه رو دارین یا نه که وقتی برای خرید دکمه برای لباس خاصی راهی فروشگاه میشید ممکنه زمان زیادی رو خرج کنین و به دیواری پر از دکمه های مختلف خیره بمونین! در این مقاله با انواع دکمه برای مانتو آشنا میشیم.

47

پارچه مناسب فرم مدرسه

در مورد انتخاب پارچه برای فرم مدرسه در درجه اول باید به جنس اونها توجه کرد چرا که باید پارچه ای باشه که نه ماه تو تن بچه ها ( خصوصاً پسر بچه ها ) دوام بیاره و در برابر شستشو مقاومت بالایی داشته باشه. در این مقاله به انواع پارچه که برای لباس فرم مدارس میتونه مناسب باشه بپردازین.

48

دکمه

گاهی کلی هزینه برای پارچه و دوخت لباس میکنیم ولی با یک انتخاب نامناسبِ دکمه اونو به باد میدیم! در نظر بگیرین دکمه ای رو انتخاب کردین که رنگ میده ، دیگه تصور بقیه ی ماجرا با خودتون! پس یه شناخت کافی در مورد دکمه ها لازم و ضروریه. سایز ، جنس ، مدل و….

49

پارچه تریکو

من خودم همیشه در تشخیص جنس پارچه و مرغوبیت اونها مشکل داشتم و همیشه هر چی فروشنده های محترم میگفتن قبول میکردم که البته چند بار اصلاً اون انتظاری که از انتخابم داشتم رو بهش نرسیدم. در این مقاله پارچه ای به نام تریکو رو معرفی کنین. خصوصیات و جنس الیاف ، بیشترین کاربردش ، چگونگی تشخیص اون و ….

50

چه مانتویی با شلوار پارچه ای؟

خیلی وقته که انگار با شلوارهای پارچه ای قهر کردیم! ولی در عین حال گاهی ست هایی رو میبینیم که بسیار زیبا به نظر میان. پس برای آشتی با این شلوارها اولین قدم اینه که بدونیم چه مانتوهایی رو میشه با اونا ست کرد؟

51

فهرست