تولید محتوا دکوراسیون داخلی

  1. خانه
  2. الگوها و قالب های محتوایی
  3. تولید محتوا دکوراسیون داخلی

اولین قدم برای هر نوع تولید محتوایی پیدا کردن یا ساختن ”  ایده  ” هستش. ما تو بانک ایده رایتینا کلی ایده تو دسته بندی های مختلف براتون آماده کردیم که میتونید ازشون برای تولید محتوا تو هر زمینه ای استفاده کنید. اینجایی هم که الان هستید ، بانک ایده تولید محتوا دکوراسیون داخلی هست .

اینجا هر روز با کلی ایده جدید به روز میشه . پس یادتون نره که تُند تُند اینجا سر بزنید و از بانک ایده رایتینا هر چه قدر که نیاز دارید ایده برداشت کنید 🙂

تولید محتوا دکوراسیون داخلی

ایده تولید محتوا دکوراسیون داخلی

   1   

اتاق کودک و والدین کنارهم جدا از هم

یکی از دغدغه های والدینی که به تازگی بچه دار شدن اینه که هم بتونن بچه رو کنار خودشون داشته باشن که شبها مجبور به طی مسافتی از اتاق خودشون تا اتاق کودک نشن و هم اینکه دوست دارن وسایل اتاق بچه با اتاق خودشون ترکیب نشه و دکوراسیون بهم نریزه . با گشتن تو اینترنت میتونید کلی ایده تولید محتوا دکوراسیون برای اتاق والدین و کودک کنار هم ولی جدا از هم پیدا کنید.

   2   

دکوراسیون سبز بالکن

یکی از اون قسمت هایی از خونه که این روزا مورد توجه همه قرار گرفته و حتی اینفلوئنسرهای اینستاگرام هم خیلی روش تمرکز کردن دکوراسیون و زیبا سازی بالکن خونه هاست . خصوصا تو زندگی مدرن و آپارتمانی ساختن فضای سبز یا یه محل آرامش توی بالکن های کوچیک میتونه آرزوی هر شخصی باشه . خب پس از این فرصت استفاده کنید و ایده هایی به مخاطب ها معرفی کنید برای دکوراسیون سبز بالکن ها .

   3   

کرونا و ضدعفونی دکوراسیون

این روزا که به شدت ویروس و ویروس کشی جزو دغدغه های روزمره آدم ها توی کل دنیاست، بهتره حتماً برای تولید محتوا دکوراسیون دنبال راهکارها و به نوعی مواد ضدعفونی کننده ای بگردید که به خانواده ها کمک کنه تا تمام وسایلی که تو دکوراسیون استفاده کردن از جمله فرش و مبل و بوفه و … رو بتونن حسابی ضد عفونی کنن .

   4  

تولید محتوا دکوراسیون برای home office

این روزها کار فریلنسری یا به نوعی کار از خونه نسبت به هر زمان دیگه ای خیلی باب شده پس قطعا بحث دکوراسیون فضای کاری در خونه هم میتونه یکی از موضوعات جذاب برای مخاطب باشه .
خب الان زمانیه که خیلی ها نیاز دارن که یه گوشه دنج واسه کارشون بسازن که بتونن روی کارشون تمرکز داشته باشن . پس این فرصت رو برای تولید یک مقاله خوب از دست ندید .

   5   

سبک ماوریک Maverick

خب این روزها یکی از سبک های دکوراسیون که بین طراح ها باب شده، سبکی هستش به اسم Maverick که یعنی سبکی که بدون هیچ قانونی هست و از رنگ های پر جنب و جوش، متضاد، طرح های نامتقارن و هر نوع ایده های خلاقانه ای تو این سبک استفاده میشه . پس بهتره همین اسم رو توی اینترنت سرچ کنید و شروع کنید به تولید محتوا دکوراسیون در مورد این سبک.

   6   

سبک دکوراسیون ساحلی

سبک دکوراسیون ساحلی، سبک بعدی ای هست که میتونید کلی در موردش مقاله و عکس های خوب پیدا کنید . پس همین حالا دست به کار بشید در مورد سبک ساحلی که یه سبک آرامش بخش و ملایم هستش و خیلی به درد زندگی شلوغ این روزا میخوره، بنویسین .

   7   

ایده کلاژ عکس ها برای تولید محتوا دکوراسیون

یک ایده ی خوب برای تولید محتوا دکوراسیون منزل به کمک عکس هاست . کلاژ کردن عکس ها روی دیوارهای سالن پذیرایی ، آشپزخونه ، اتاق خواب یا هر جای دیگه ای از خانه است . اگر عبارت picture collage رو توی گوگل جستجو کنید، کلی ایده برای کلاژ عکس و کلی ایده برای تولید محتوا دکوراسیون میتونید پیدا کنید که به مخاطب هاتون یاد بدید.

   8   

روش های پوشاندن فیوزها

یکی از بدمنظره ترین قسمت ها تو هر خونه ای دقیقا همین فیوزها یا پنل های الکتریکی هستن ، که اتفاقا در داخل سالن پذیرایی و ورودی های آپارتمان و گاهی آشپزخونه ها گذاشته میشن که در هر حال در دکوراسیون خیلی بد منظره هستند . پس اگر شما بتونید برای تولید محتوا دکوراسیون ، برای پوشاندن خلاقانه این جعبه فیوزها روش هایی رو به مخاطب ارائه بدید قطعا او استقبال میکنه.

   9   

دکوراسیون مونو کروم اتاق خواب

منظور از مونو کروم چیه؟ دکوراسیونی که از یک رنگ استفاده شده . مثلا همه وسایل اتاق و دیوارها و خلاصه همه چیز در توناژ رنگی قهوه ای یا نسکافه ای باشن. خب شما میتونید از چند جنبه این موضوع رو بررسی کنین. اول معرفی این سبک و ارائه عکس های نمونه و بعد هم در مورد مزایا و معایبش صحبت کنید .

   11   

لامپ کف میتونه جایگزین لامپ سقفی بشه؟

امروزه سبک جدیدی که برای نورپردازی در فضاهای مختلف استفاده میشه، نورپردازی از کف است. در این مقاله درباره ی مزایا و معایب این سبک صحبت کنین و برای مخاطب بیان کنین که نور سقفی بهتر است یا زمینی؟

   12   

قانون 60-30-10 چیه؟

60-30-10 یک قانون برای دکوراسیونه که می تونه به شما کمک کنه تا بتونین رنگبندی مناسبی برای فضای مورد نظرتون انتخاب کنین. درصد 60٪ + 30٪ + 10٪ به معنای ایجاد تعادل در رنگهای مورد استفاده ی شماست. این قانون ونحوه ی اجرای اون رو و راه هایی که میشه ، بدون از بین بردن تعادل ، تغییر در این قانون بوجود آورد، رو بیان کنین.

   13   

آیا رنگ مناسب برای سقف ، فقط سفید است؟

تقریباً رنگ سقف خونه ی همه ی ما سفیده . چرا؟ اگر به غیر از سفید ، رنگ دیگه ای بزنیم چه اتفاقی میوفته؟ و اصولاً چه رنگهایی برای سقف مناسبه؟ اینها سوالاتیه که ممکن مخاطب شما در ذهن داشته باشه و شما میتونین در این مقاله توضیح بدین.

   14   

انتخاب تک رنگ برای فضا

در بین ما هستن کسانی که استفاده از یک رنگ رو برای فضای مورد نظرشون می پسندن ، خصوصاً کسانی که به مینیمالیستی علاقه دارن. البته رنگ تموم عناصر داخلی اون فضا در نظر گرفته میشه نه فقط دیوارها. در این مقاله میتونین روش انتخاب رنگ مناسب ، مزایا و معایب این نوع انتخاب رو برای مخاطب توضیح بدین.

   15  

تنوع کفپوش های چوبی

سالها پیش استفاده از کفپوشهای چوبی رواج داشته. روشی مطمئن برای افزودن ارزش به خونه و سبک کلاسیک به یک اتاقه. کفپوشهادارای تنوع زیادی در نوع چوب و رنگ هستن . حالا سوال اینه که هر کدوم از این طیف های رنگی برای کجا و برای چه سبکی مناسبن؟ برای اطلاعات بیشترمیتونین به این آدرس سری بزنین: https://www.thespruce.com/wood-floor-colors-4796585

   16  

سبک اسکاندیناوی برای آشپزخونه

امروزه ، این سبک طرفداران زیادی پیدا کرده و این میتونه به دلایل مختلف باشه. در این مقاله میشه مخاطب رو کاملاً با این سبک آشنا کرد و علت استقبال از اون رو توضیح داد. در ضمن فرقش رو با سبک مینیمالیستی بیان کنین.

   17   

شومینه دوطرفه

شومینه های دوطرفه می تونن به عنوان جدا کننده ی اتاق کار از هال و ناهارخوری ، پیوند بین اتاق خواب مستر و حمام، تقسیم بندی فضای اتاق نشیمن و غیره به کار برن. حالتهای مختلف این نوع شومینه و نوع کاربری اون رو میتونین به عنوان یه ایده برای تولید محتوا دکوراسیون داخلی برای مخاطب توضیح بدید.

   18   

شومینه های فضای باز

طراحی زیبای یک شومینه برای فضای باز، میتونه باعث گسترش استفاده از قسمتهای مختلف خونه بشه. معمولاً شومینه ها به عنوان یک نقطه ی کانونی در طراحی مطرح میشن. در بازار از مدلهای ارزان قیمت و قابل حمل تا مدلهای بزرگی که بنا به درخواست مشتری ساخته میشن،وجود داره.انواع شومینه های خارجی ؟ متریالهای محتلف؟ مزیت ها؟ نکات ایمنی لازم؟

   19   

کاربرد رنگ مشکی

امروزه بیشتر ما در هر فضایی از اتاق خواب و حمام گرفته و آشپزخانه گرفته تا مهد کودک هم رنگ سیاه رو به عنوان یک عنصر برجسته انتخاب می کنیم. در حالیکه سیاه یک پایه ی قوی و خنثی است که به خودی خود ایستایی داره ولی تقریباً با هر رنگی به زیبایی جفت می شه. در اینجا به این رنگها و فضا های مناسب برای اونها بپردازین.

   20   

میز غذاخوری

زمانی اتاقهای غذاخوری رسمی وجود داشت و شاید فقط روزهای خاص از میز غذاخوری استفاده میشد. اما امروزه بیشتر ما ترجیح میدیم برای صبحانه، نوشیدن چای، شام های خانوادگی و حتی نوشتن مشق بچه ها ، از میز غذاخوری در آشپزخانه استفاده کنیم. حتی کابینتهای جزیره ای هم برای این موارد استفاده میشن. در این مقاله کاربرد انواع میز غذاخوری رو متناسب با فضا و نوع آشپزخونه بیان کنین.

   21   

چیدمان مبلمان

برای چیدمان در فضاهای کوچک امروزی هنر ، علم و محاسبات ریاضی همه باید در کنار هم قرار بگیره . به نظر شما برای چیدن مبلمان در سالن مستطیل شکل چه نکاتی رو باید در نظر داشت؟

   22   

پرده آشپزخونه

معمولاً آشپزخونه ها یک پنجره دارن که میتونیم با سلیقه اون رو طوری زیبا کنیم که خانواده در قلب خونه احساس خوبی داشته باشن! شما در این مقاله انواع پرده آشپزخونه و نکاتی که باید برای انتخاب مناسب در نظر بگیریم رو ارائه دهید.

   23   

چالشی به نام رادیاتور

رادیاتورها عضو جدانشدنی بعضی از خونه ها هستن و همیشه مشکلی برای چیدمان وسایل، البته منظره ی زیبایی هم ندارن ولی با کمی خلاقیت میشه از اونا به زیبایی استفاده کرد. نظر شما چیه؟

  24   

چه فرشی؟

برای ما ایرانیها یکی از وسایل جدانشدنی از منزل ، فرشه. فرش در ترکیب دکوراسیون نقش اساسی داره. پس: چه طرح و رنگی بخریم که متناسب فضای ما باشه؟ برای دکوراسیون مدرن چه نکاتی رو رعایت کنیم؟و….

   25   

آشپزخونه سازگار محیط زسیت

این روزا باید خیلی مراقب زمین باشیم چون اصلاً حالش خوب نیست. طراحان آشپزخونه ی سبز طوری وسایل و ملزومات رو تعبیه میکنن که آسیب به محیط زیست به حداقل ممکن برسه. نوع انرژِی مصرفی ، نوع متریال و… را چگونه انتخاب کنیم؟

   26   

پاراوان

برای فضاهای کوچک زندگی امروزی “پاراوان “ها میتونن خیلی کاربردی باشن. پاراوان چیه؟ چه کاربردهایی داره؟ انواع اون؟ فرقش با پارتیشن در چیه؟ مزایا و معایب؟ و خلاصه هر آنچه که مخاطب باید در مورد اون بدونه.

   27   

رنگ اتاق خواب کوچک

در زندگی های امروزی که فضاهای زندگی کوچک و کوچک تر میشه باید دست به دامن ترفندهایی بشیم که این فضاهارو دلباز و دلنشین کنن! چه رنگهایی رو با چه ترکیبهای مکملی انتخاب کنیم که اتاق کوچک بزرگتر به نظر بیاد؟

   28   

کابینت مشکی برای آشپزخونه

خیلی از ما از وجود سفیدی زیاد در فضای آشپزخونه احساس رضایت نمیکنیم. استفاده از رنگ مشکی در کابینت ها با ترکیب هوشمندانه از رنگهای مکمل و متضاد اون میتونه فضای دلخواه ما رو بوجود بیاره. ارائه روش ها و حالت های مختلف با شما.

   29   

نما رومی

یکی از عناصر خیلی مهم در یک ساختمان ، طراحی و اجرای نما می باشد. “نما رومی” چیست؟ ویژگیهای این نما ؟ مزایا و معایب اون؟ متریال به کار گرفته برای این سبک نما؟ برآورد هزینه؟ سؤالاتی هستن که شما میتونین در این مقاله پاسخ بدید.

   30  

رنگ قرمز در آشپزخونه

شاید رنگ قرمز به عنوان یک رنگ آشپزخونه برای همه مناسب نباشه ولی میشه اون رو مثل ادویه و چاشنی همراه با رنگهای دیگه استفاده کرد. چطور این رنگ رو استفاده کنیم؟ نورپردازی مناسب؟ و…

   31   

سبک وینتج در اتاق خواب

برای طراحی فضاهای مختلف سبک های مختلفی وجود داره که بنا به سلیقه ، هزینه و شرایط کاربر انتخاب میشه. در این مقاله به کاربرد سبک “وینتج” در اتاق خواب بپردازین.

   32   

نرده ی پله ها

حفظ ایمنی برای استفاده از پله ها بسیار نکته مهمی می باشد ، خصوصاً در این روزگار که هر روز ارتفاع و طبقات ساختمانها اضافه میشه. علاوه بر این زیبایی هم اهمیت داره.در این مقاله به معرفی انواع نرده و مزایا و معایب هر یک بپردازین.

   33   

طراحی ورودی مغازه

کسب و کاری موفقه که بتونه هرچه بیشتر مشتری و بازدیدکننده رو به سمت خودش جذب کنه. ورودی مغازه ها و فروشگاه ها اولین نقطه برای جلب مشتری است. چگونگی طراحی این فضا مقاله ی مفیدی رو میسازه.

   34   

برآورد میزان رنگ

زمانی میرسه که ما تصمیم میگیریم آستین بالا بزنیم و یک فضایی ( اتاق، آشپزخونه و …) رو رنگ کنیم . بعد از انتخاب رنگ میریم سراغ خرید. در پاسخ سؤال فروشنده که می پرسه : چند کیلو؟ تازه به فکر فرو میریم. پس از قبل بهتره پاسخ رو آماده کنیم! چطور میزان رنگ مورد نیاز رو برآورد کنیم؟

   35   

در ورودی

برای طراحی و تهیه ی در ورودی خانه در زمان احداث بنا و یا انجام تعمیرات و تعویض اون باید نکاتی رو در نظر داشت . شما با نوشتن مقاله ای در این مورد میتونین راهنمایی های خوبی رو در این مورد ارائه بدید.

   36   

سنگ رودخانه ای

معرفی این سنگ ، انواع اون ، مزایا و معایب ، کاربردها ، روش انتخاب بهترین نوع برای فضای مورد نظر، راهنمایی برای کاربرد اون برای نما و…. میتونن مقاله ی خوبی رو رقم بزنن.

   37   

سنگ گرانیت

سنگ گرانیت یکی از زیباترین سنگها برای کاربرد در فضاهای مختلف داخلی وخارجی است. شما میتونین به معرفی این سنگ ، مزایا و معایب اون، بررسی و پیشنهاد بهترین فضا برای به کارگیری اون بپردازین.

   38   

دیوار سبز

دیوار سبز چیست؟ کاربرد اون چیه؟ فواید استفاده از اون چیه؟ انواع دیوار سبز کدوم ها هستن؟ برای چه فضاهایی پیشنهاد میشه؟

   39   

کاربرد پاف در دکوراسیون

پاف چیست؟ انواع این المان دکوری از نظر شکل و ساختار کدومها هستن؟ از پاف برای چه منظورهایی استفاده میشه؟ ازچه متریالی میتوان تهیه کرد؟

   40   

رنگ مناسب برای اتاق کار

اتاق کار باید طوری طراحی شود که روحیه فرد رو تقویت و باعث کاهش استرس شود تا بهره وری بالا رود. انتخاب رنگ مناسب بسیار بسیار حائز اهمیت است. بهترین رنگها رو با بیان دلیل انتخاب اونها پیشنهاد کنید.

مینی‌آموزش UX-Writing | دکمه‌نویسی

هدف: یادگیری دکمه‌نویسی و CTA ها ( چه جوری یه دکمه یا لینک رو انقدر جذاب و تاثیرگذار بنویسیم که کاربر روش کلیک کنه؟ )

تولید محتوا دکوراسیون داخلی

اولین قدم برای هر نوع تولید محتوایی پیدا کردن یا ساختن ”  ایده  ” هستش. ما تو بانک ایده رایتینا کلی ایده تو دسته بندی های مختلف براتون آماده کردیم که میتونید ازشون برای تولید محتوا تو هر زمینه ای استفاده کنید. اینجایی هم که الان هستید ، بانک ایده تولید محتوا دکوراسیون داخلی هست .

اینجا هر روز با کلی ایده جدید به روز میشه . پس یادتون نره که تُند تُند اینجا سر بزنید و از بانک ایده رایتینا هر چه قدر که نیاز دارید ایده برداشت کنید 🙂

تولید محتوا دکوراسیون داخلی

ایده تولید محتوا دکوراسیون داخلی

   1   

اتاق کودک و والدین کنارهم جدا از هم

یکی از دغدغه های والدینی که به تازگی بچه دار شدن اینه که هم بتونن بچه رو کنار خودشون داشته باشن که شبها مجبور به طی مسافتی از اتاق خودشون تا اتاق کودک نشن و هم اینکه دوست دارن وسایل اتاق بچه با اتاق خودشون ترکیب نشه و دکوراسیون بهم نریزه . با گشتن تو اینترنت میتونید کلی ایده تولید محتوا دکوراسیون برای اتاق والدین و کودک کنار هم ولی جدا از هم پیدا کنید.

   2   

دکوراسیون سبز بالکن

یکی از اون قسمت هایی از خونه که این روزا مورد توجه همه قرار گرفته و حتی اینفلوئنسرهای اینستاگرام هم خیلی روش تمرکز کردن دکوراسیون و زیبا سازی بالکن خونه هاست . خصوصا تو زندگی مدرن و آپارتمانی ساختن فضای سبز یا یه محل آرامش توی بالکن های کوچیک میتونه آرزوی هر شخصی باشه . خب پس از این فرصت استفاده کنید و ایده هایی به مخاطب ها معرفی کنید برای دکوراسیون سبز بالکن ها .

   3   

کرونا و ضدعفونی دکوراسیون

این روزا که به شدت ویروس و ویروس کشی جزو دغدغه های روزمره آدم ها توی کل دنیاست، بهتره حتماً برای تولید محتوا دکوراسیون دنبال راهکارها و به نوعی مواد ضدعفونی کننده ای بگردید که به خانواده ها کمک کنه تا تمام وسایلی که تو دکوراسیون استفاده کردن از جمله فرش و مبل و بوفه و … رو بتونن حسابی ضد عفونی کنن .

   4  

تولید محتوا دکوراسیون برای home office

این روزها کار فریلنسری یا به نوعی کار از خونه نسبت به هر زمان دیگه ای خیلی باب شده پس قطعا بحث دکوراسیون فضای کاری در خونه هم میتونه یکی از موضوعات جذاب برای مخاطب باشه .
خب الان زمانیه که خیلی ها نیاز دارن که یه گوشه دنج واسه کارشون بسازن که بتونن روی کارشون تمرکز داشته باشن . پس این فرصت رو برای تولید یک مقاله خوب از دست ندید .

   5   

سبک ماوریک Maverick

خب این روزها یکی از سبک های دکوراسیون که بین طراح ها باب شده، سبکی هستش به اسم Maverick که یعنی سبکی که بدون هیچ قانونی هست و از رنگ های پر جنب و جوش، متضاد، طرح های نامتقارن و هر نوع ایده های خلاقانه ای تو این سبک استفاده میشه . پس بهتره همین اسم رو توی اینترنت سرچ کنید و شروع کنید به تولید محتوا دکوراسیون در مورد این سبک.

   6   

سبک دکوراسیون ساحلی

سبک دکوراسیون ساحلی، سبک بعدی ای هست که میتونید کلی در موردش مقاله و عکس های خوب پیدا کنید . پس همین حالا دست به کار بشید در مورد سبک ساحلی که یه سبک آرامش بخش و ملایم هستش و خیلی به درد زندگی شلوغ این روزا میخوره، بنویسین .

   7   

ایده کلاژ عکس ها برای تولید محتوا دکوراسیون

یک ایده ی خوب برای تولید محتوا دکوراسیون منزل به کمک عکس هاست . کلاژ کردن عکس ها روی دیوارهای سالن پذیرایی ، آشپزخونه ، اتاق خواب یا هر جای دیگه ای از خانه است . اگر عبارت picture collage رو توی گوگل جستجو کنید، کلی ایده برای کلاژ عکس و کلی ایده برای تولید محتوا دکوراسیون میتونید پیدا کنید که به مخاطب هاتون یاد بدید.

   8   

روش های پوشاندن فیوزها

یکی از بدمنظره ترین قسمت ها تو هر خونه ای دقیقا همین فیوزها یا پنل های الکتریکی هستن ، که اتفاقا در داخل سالن پذیرایی و ورودی های آپارتمان و گاهی آشپزخونه ها گذاشته میشن که در هر حال در دکوراسیون خیلی بد منظره هستند . پس اگر شما بتونید برای تولید محتوا دکوراسیون ، برای پوشاندن خلاقانه این جعبه فیوزها روش هایی رو به مخاطب ارائه بدید قطعا او استقبال میکنه.

   9   

دکوراسیون مونو کروم اتاق خواب

منظور از مونو کروم چیه؟ دکوراسیونی که از یک رنگ استفاده شده . مثلا همه وسایل اتاق و دیوارها و خلاصه همه چیز در توناژ رنگی قهوه ای یا نسکافه ای باشن. خب شما میتونید از چند جنبه این موضوع رو بررسی کنین. اول معرفی این سبک و ارائه عکس های نمونه و بعد هم در مورد مزایا و معایبش صحبت کنید .

   11   

لامپ کف میتونه جایگزین لامپ سقفی بشه؟

امروزه سبک جدیدی که برای نورپردازی در فضاهای مختلف استفاده میشه، نورپردازی از کف است. در این مقاله درباره ی مزایا و معایب این سبک صحبت کنین و برای مخاطب بیان کنین که نور سقفی بهتر است یا زمینی؟

   12   

قانون 60-30-10 چیه؟

60-30-10 یک قانون برای دکوراسیونه که می تونه به شما کمک کنه تا بتونین رنگبندی مناسبی برای فضای مورد نظرتون انتخاب کنین. درصد 60٪ + 30٪ + 10٪ به معنای ایجاد تعادل در رنگهای مورد استفاده ی شماست. این قانون ونحوه ی اجرای اون رو و راه هایی که میشه ، بدون از بین بردن تعادل ، تغییر در این قانون بوجود آورد، رو بیان کنین.

   13   

آیا رنگ مناسب برای سقف ، فقط سفید است؟

تقریباً رنگ سقف خونه ی همه ی ما سفیده . چرا؟ اگر به غیر از سفید ، رنگ دیگه ای بزنیم چه اتفاقی میوفته؟ و اصولاً چه رنگهایی برای سقف مناسبه؟ اینها سوالاتیه که ممکن مخاطب شما در ذهن داشته باشه و شما میتونین در این مقاله توضیح بدین.

   14   

انتخاب تک رنگ برای فضا

در بین ما هستن کسانی که استفاده از یک رنگ رو برای فضای مورد نظرشون می پسندن ، خصوصاً کسانی که به مینیمالیستی علاقه دارن. البته رنگ تموم عناصر داخلی اون فضا در نظر گرفته میشه نه فقط دیوارها. در این مقاله میتونین روش انتخاب رنگ مناسب ، مزایا و معایب این نوع انتخاب رو برای مخاطب توضیح بدین.

   15  

تنوع کفپوش های چوبی

سالها پیش استفاده از کفپوشهای چوبی رواج داشته. روشی مطمئن برای افزودن ارزش به خونه و سبک کلاسیک به یک اتاقه. کفپوشهادارای تنوع زیادی در نوع چوب و رنگ هستن . حالا سوال اینه که هر کدوم از این طیف های رنگی برای کجا و برای چه سبکی مناسبن؟ برای اطلاعات بیشترمیتونین به این آدرس سری بزنین: https://www.thespruce.com/wood-floor-colors-4796585

   16  

سبک اسکاندیناوی برای آشپزخونه

امروزه ، این سبک طرفداران زیادی پیدا کرده و این میتونه به دلایل مختلف باشه. در این مقاله میشه مخاطب رو کاملاً با این سبک آشنا کرد و علت استقبال از اون رو توضیح داد. در ضمن فرقش رو با سبک مینیمالیستی بیان کنین.

   17   

شومینه دوطرفه

شومینه های دوطرفه می تونن به عنوان جدا کننده ی اتاق کار از هال و ناهارخوری ، پیوند بین اتاق خواب مستر و حمام، تقسیم بندی فضای اتاق نشیمن و غیره به کار برن. حالتهای مختلف این نوع شومینه و نوع کاربری اون رو میتونین به عنوان یه ایده برای تولید محتوا دکوراسیون داخلی برای مخاطب توضیح بدید.

   18   

شومینه های فضای باز

طراحی زیبای یک شومینه برای فضای باز، میتونه باعث گسترش استفاده از قسمتهای مختلف خونه بشه. معمولاً شومینه ها به عنوان یک نقطه ی کانونی در طراحی مطرح میشن. در بازار از مدلهای ارزان قیمت و قابل حمل تا مدلهای بزرگی که بنا به درخواست مشتری ساخته میشن،وجود داره.انواع شومینه های خارجی ؟ متریالهای محتلف؟ مزیت ها؟ نکات ایمنی لازم؟

   19   

کاربرد رنگ مشکی

امروزه بیشتر ما در هر فضایی از اتاق خواب و حمام گرفته و آشپزخانه گرفته تا مهد کودک هم رنگ سیاه رو به عنوان یک عنصر برجسته انتخاب می کنیم. در حالیکه سیاه یک پایه ی قوی و خنثی است که به خودی خود ایستایی داره ولی تقریباً با هر رنگی به زیبایی جفت می شه. در اینجا به این رنگها و فضا های مناسب برای اونها بپردازین.

   20   

میز غذاخوری

زمانی اتاقهای غذاخوری رسمی وجود داشت و شاید فقط روزهای خاص از میز غذاخوری استفاده میشد. اما امروزه بیشتر ما ترجیح میدیم برای صبحانه، نوشیدن چای، شام های خانوادگی و حتی نوشتن مشق بچه ها ، از میز غذاخوری در آشپزخانه استفاده کنیم. حتی کابینتهای جزیره ای هم برای این موارد استفاده میشن. در این مقاله کاربرد انواع میز غذاخوری رو متناسب با فضا و نوع آشپزخونه بیان کنین.

   21   

چیدمان مبلمان

برای چیدمان در فضاهای کوچک امروزی هنر ، علم و محاسبات ریاضی همه باید در کنار هم قرار بگیره . به نظر شما برای چیدن مبلمان در سالن مستطیل شکل چه نکاتی رو باید در نظر داشت؟

   22   

پرده آشپزخونه

معمولاً آشپزخونه ها یک پنجره دارن که میتونیم با سلیقه اون رو طوری زیبا کنیم که خانواده در قلب خونه احساس خوبی داشته باشن! شما در این مقاله انواع پرده آشپزخونه و نکاتی که باید برای انتخاب مناسب در نظر بگیریم رو ارائه دهید.

   23   

چالشی به نام رادیاتور

رادیاتورها عضو جدانشدنی بعضی از خونه ها هستن و همیشه مشکلی برای چیدمان وسایل، البته منظره ی زیبایی هم ندارن ولی با کمی خلاقیت میشه از اونا به زیبایی استفاده کرد. نظر شما چیه؟

  24   

چه فرشی؟

برای ما ایرانیها یکی از وسایل جدانشدنی از منزل ، فرشه. فرش در ترکیب دکوراسیون نقش اساسی داره. پس: چه طرح و رنگی بخریم که متناسب فضای ما باشه؟ برای دکوراسیون مدرن چه نکاتی رو رعایت کنیم؟و….

   25   

آشپزخونه سازگار محیط زسیت

این روزا باید خیلی مراقب زمین باشیم چون اصلاً حالش خوب نیست. طراحان آشپزخونه ی سبز طوری وسایل و ملزومات رو تعبیه میکنن که آسیب به محیط زیست به حداقل ممکن برسه. نوع انرژِی مصرفی ، نوع متریال و… را چگونه انتخاب کنیم؟

   26   

پاراوان

برای فضاهای کوچک زندگی امروزی “پاراوان “ها میتونن خیلی کاربردی باشن. پاراوان چیه؟ چه کاربردهایی داره؟ انواع اون؟ فرقش با پارتیشن در چیه؟ مزایا و معایب؟ و خلاصه هر آنچه که مخاطب باید در مورد اون بدونه.

   27   

رنگ اتاق خواب کوچک

در زندگی های امروزی که فضاهای زندگی کوچک و کوچک تر میشه باید دست به دامن ترفندهایی بشیم که این فضاهارو دلباز و دلنشین کنن! چه رنگهایی رو با چه ترکیبهای مکملی انتخاب کنیم که اتاق کوچک بزرگتر به نظر بیاد؟

   28   

کابینت مشکی برای آشپزخونه

خیلی از ما از وجود سفیدی زیاد در فضای آشپزخونه احساس رضایت نمیکنیم. استفاده از رنگ مشکی در کابینت ها با ترکیب هوشمندانه از رنگهای مکمل و متضاد اون میتونه فضای دلخواه ما رو بوجود بیاره. ارائه روش ها و حالت های مختلف با شما.

   29   

نما رومی

یکی از عناصر خیلی مهم در یک ساختمان ، طراحی و اجرای نما می باشد. “نما رومی” چیست؟ ویژگیهای این نما ؟ مزایا و معایب اون؟ متریال به کار گرفته برای این سبک نما؟ برآورد هزینه؟ سؤالاتی هستن که شما میتونین در این مقاله پاسخ بدید.

   30  

رنگ قرمز در آشپزخونه

شاید رنگ قرمز به عنوان یک رنگ آشپزخونه برای همه مناسب نباشه ولی میشه اون رو مثل ادویه و چاشنی همراه با رنگهای دیگه استفاده کرد. چطور این رنگ رو استفاده کنیم؟ نورپردازی مناسب؟ و…

   31   

سبک وینتج در اتاق خواب

برای طراحی فضاهای مختلف سبک های مختلفی وجود داره که بنا به سلیقه ، هزینه و شرایط کاربر انتخاب میشه. در این مقاله به کاربرد سبک “وینتج” در اتاق خواب بپردازین.

   32   

نرده ی پله ها

حفظ ایمنی برای استفاده از پله ها بسیار نکته مهمی می باشد ، خصوصاً در این روزگار که هر روز ارتفاع و طبقات ساختمانها اضافه میشه. علاوه بر این زیبایی هم اهمیت داره.در این مقاله به معرفی انواع نرده و مزایا و معایب هر یک بپردازین.

   33   

طراحی ورودی مغازه

کسب و کاری موفقه که بتونه هرچه بیشتر مشتری و بازدیدکننده رو به سمت خودش جذب کنه. ورودی مغازه ها و فروشگاه ها اولین نقطه برای جلب مشتری است. چگونگی طراحی این فضا مقاله ی مفیدی رو میسازه.

   34   

برآورد میزان رنگ

زمانی میرسه که ما تصمیم میگیریم آستین بالا بزنیم و یک فضایی ( اتاق، آشپزخونه و …) رو رنگ کنیم . بعد از انتخاب رنگ میریم سراغ خرید. در پاسخ سؤال فروشنده که می پرسه : چند کیلو؟ تازه به فکر فرو میریم. پس از قبل بهتره پاسخ رو آماده کنیم! چطور میزان رنگ مورد نیاز رو برآورد کنیم؟

   35   

در ورودی

برای طراحی و تهیه ی در ورودی خانه در زمان احداث بنا و یا انجام تعمیرات و تعویض اون باید نکاتی رو در نظر داشت . شما با نوشتن مقاله ای در این مورد میتونین راهنمایی های خوبی رو در این مورد ارائه بدید.

   36   

سنگ رودخانه ای

معرفی این سنگ ، انواع اون ، مزایا و معایب ، کاربردها ، روش انتخاب بهترین نوع برای فضای مورد نظر، راهنمایی برای کاربرد اون برای نما و…. میتونن مقاله ی خوبی رو رقم بزنن.

   37   

سنگ گرانیت

سنگ گرانیت یکی از زیباترین سنگها برای کاربرد در فضاهای مختلف داخلی وخارجی است. شما میتونین به معرفی این سنگ ، مزایا و معایب اون، بررسی و پیشنهاد بهترین فضا برای به کارگیری اون بپردازین.

   38   

دیوار سبز

دیوار سبز چیست؟ کاربرد اون چیه؟ فواید استفاده از اون چیه؟ انواع دیوار سبز کدوم ها هستن؟ برای چه فضاهایی پیشنهاد میشه؟

   39   

کاربرد پاف در دکوراسیون

پاف چیست؟ انواع این المان دکوری از نظر شکل و ساختار کدومها هستن؟ از پاف برای چه منظورهایی استفاده میشه؟ ازچه متریالی میتوان تهیه کرد؟

   40   

رنگ مناسب برای اتاق کار

اتاق کار باید طوری طراحی شود که روحیه فرد رو تقویت و باعث کاهش استرس شود تا بهره وری بالا رود. انتخاب رنگ مناسب بسیار بسیار حائز اهمیت است. بهترین رنگها رو با بیان دلیل انتخاب اونها پیشنهاد کنید.

فهرست