ایده تولید محتوا پت شاپ

  1. خانه
  2. الگوها و قالب های محتوایی
  3. ایده تولید محتوا پت شاپ

ایده تولید محتوا پت شاپ

دوستی همستر با ما

بعد از اینکه تصمیم به نگهداری حیوون خانگی گرفتیم، بهتره که در مورد هرگونه از آنها اطلاعات کافی داشته باشیم. هر گونه از حیوانات دارای خصوصیات منحصر به فردی هستن که اونارو از هم متمایز میکنه. کسانی که علاقه به حیوانات ریز و کوچک دارن و همستر رو انتخاب کردن ، میتونن با خوندن این مقاله ، اطلاعات خوبی بدست بیارن.

2

قناری مناسب برای کودکان

بسیاری از کودکان به نگهداری از پرنده ها علاقه نشون میدن. قناری یکی از گزینه های خوب برای اونهاست. در این مقاله نکات و اصولی رو که باید به اونها آموزش بدیم تا با این کار آشنا بشن طوریکه هم سلامت خودشون و هم سلامت پرنده حفظ بشه ، رو بیان کنین.

3

حیوانات خانگی عجیب و غریب

آیا اونها ایده ی خوبی برای نگهداری هستن؟بسیاری از افراد حیوانات عجیب و غریب رو برای نگهداری دوست دارن .بعضی از این حیوونا میتونن بیشتر اوقات عکس العملهای جالبی از خودشون نشون بدن. حالا سوال اینه که چه حیوونایی رو از این دسته میشه به خونه آورد؟

4

چرا باید گوشهای سگ رو تمیز کرد؟

شاید این یه بخش غیرجذاب از مراقبت سگ یا توله سگ باشه اما تمیز کردن گوش اونها خیلی مهمه . چندین دلیل برای این کار وجود داره. در این مقاله خوبه که به بیان این دلایل و روش اون روبه همراه عکس نشان بدین. با تایپ عبارت How to Clean your Dog’s Ears در گوگل مطالب خوبی پیدا میکنین.

5

حفظ تمیزی خونه با وجود سگ!

اگر سگ داخل خونه و روی مبلمان رفت و آمد داره ، موهاش میتونه همه جا بریزه. دراینصورت چطور مبلمان رو تمیز کنیم ؟ یا برای تمیز کردن ادرار حیوون از روی فرش چه کنیم؟ با راهنمایی از مقاله زیر به تموم سوالات دراین باره پاسخ دهید.

59 Simple Life Hacks for Dog Owners

6

راههای سریع و ساده تسکین بی حوصلگی سگ

وقتی سگها بی حوصله میشن ، می تونن بعضی رفتارهای مخرب رو از خودشون نشون بدهند. سگ شما حوصله نداره؟ وقتی به این حالت دچار میشه چه علائمی از خودش نشون میده؟ چطور میشه اون رو با راههای ساده سرگرم کرد؟ جواب این سوالها میتونه مقاله ی خوبی بشه.

7

غذای خانگی برای سگ

درسته که غذای حیوانات رو به راحتی میتونیم از فروشگاهها تهیه کنیم ولی خیلی بهتره که بین این غذاها خودمون هم دست به کار بشیم و برای سگمون غذا درست کنیم. چی درست کنیم؟ چطور درست کنیم؟ بهتره در این مقاله تعدادی دستور تهیه غذا و کرپ رو آموزش بدین.

8

غذاهای ممنوع برای سگ

بعضی از مواد غذایی برای انسان و سایر حیوانات میتونن مناسب باشن، ولی ممکنه برای سگ شما نامناسب و حتی تهدیدی جدی برای اونها باشه. چرا؟این مواد غذایی چه چیزایی هستن؟در این مقاله لیستی از این مواد تهیه کنین .

What Can Dogs Not Eat? Lists Of Safe & Toxic Foods For Your Dog: Fruits, Vegetables, Nuts, Human Food, Fish, Meat, Bones, Etc.

9

بوی بد سگ از چی میتونه باشه؟

بوی سگ به دلایل زیادی ایجاد می شه ، که بعضی از این دلایل میتونه نشونه ی بیماری باشه. مثل : عفونت. پس شناخت اونها برای سلامتی سگ لازمه. با جستجوی این عبارت Why Does My
Dog Smellدر گوگل مطالب خوبی میتونین پیدا کنین.

10

چطور از بوی بد سگ خلاص بشیم؟

علتهای مختلفی میتونه باعث بوی بد سگ بشه. از بین بردن بوی بد راهکارهایی داره که دونستن اونها لازمه. شما میتونین با این مقاله مطالب و نکاتی که برای این مورد مفید هستن رو ارائه بدین. البته میتونین از این آدرس کمک بگیرین: https://dogsense.co.nz/how-to-get-rid-of-dog-smell/

11

خطر انتقال بیماریها از سنجاب به انسان

سنجاب حیوانی وحشی و پر از جنب و جوش است که خیلی به طبیعت علاقه داره . نگهداری از اون در خانه نه برای سنجاب مناسبه و نه برای صاحبش. سنجاب میتونه ناقل بیماریهایی مثل : لپتوسپیروز ، بیماری لایم ، سالمونلوز ، تولارمیا و هاری باشه. در این مقاله به این بیماریها بپردازین.

12

خرگوش ها میتونن ناقل چه بیماریهایی باشن؟

خرگوش حیوانی زیبا و دوست داشتنیه. افراد زیادی به نگهداری این حیوون در خونه علاقه دارن ولی قبل از اقدام به خرید ، باید تموم نکات مرتبط با اون رو بدونن و آگاه باشن . در این مقاله به بیماری هایی که امکان داره از خرگوش به انسان منتقل بشه بپردازین.

13

علت استفراغ سگ چیه؟

بالا آوردن سگ علل مختلفی داره. ممکنه که مربوط به غذای زیاد باشه و یا میتونه از وجود بیماریهایی بهمون خبر بده. بهتره که راجع به انواع استفراغ ، تعداد دفعات ، علائم دیگه ی همراه استفراغ و… مطالبی رو ارائه بدین تا از بروز مشکلات بیشتر برای حیوان جلوگیری بشه.

14

حموم دادن سگ

روشی عالی برای حفظ سلامتی اونه. اگر این کار به درستی صورت نگیره باعث بروز مشکلاتی میشه.مثل: -عفونت مکرر گوش
– خارش پوست-موی شکننده و زود کثیف شدن-در این مقاله درباره ی هر یک از موارد گفته شده توضیح بدین و روش تشخیص اون رو بیان کنین.

15

خوکچه هندی

شایدچند سال پیش وقتی صحبت از حیوون خونگی میشد فقط سگ و نهایتاً گربه به ذهن میومد در حالیکه امروزه ممکنه شاهد نگهداری شیر و پلنگ و خرس و..باشیم!از جنبه ی طنز ماجرا که بگذریم، اگر اطلاعات کافی نداشته باشیم آسیبهای جدی هم حیوان و هم صاحب اون رو تهدید میکنه. خب میتونیم از اطلاع رسانی در مورد خوکچه هندی شروع کنیم.

16

جوجه مرغ و یا اردک

همه ما جوجه رنگیهای کنار خیابون دیدیم و خوشمون اومده ولی باید بدونیم که آوردن اونا به خونه اصلاً صلاح نیست چرا که میتونن عامل انتقال بیماری باشن . در این مقاله فرض رو بر این بگیرین که جوجه ای سالم از جای معتبر تهیه شده حالا سوال اینه که چطور از اون نگهداری کنیم؟ جای مناسب؟نحوه و نوع غذا دادن؟ دارو؟ و….

17

معرفی سهره

سهره پرنده ای زیبا و آوازه خوان است که در کشور ما نوع معمولی آن به وفور دیده میشه . این پرنده هم مانند همه ی حیوانات برای نگهداری شرایط خاصی لازم داره . اگر این پرنده ی کوچک رو در محیط مناسب نگهداری کنین میتونین از آواز زیبا اون لذت ببرین.

18

سهره- قناری

سهره و قناری در گروه پرندگان آوازه خوان قرار دارن. با توجه به شباهت این دو پرنده ، امکان جفت زدن اونها وجود داره. جوجه ی حاصل شده سهره- قناری نام داره . در این مقاله شرایط لازم و نکات کلیدی برای جفت گیری این دو پرنده رو توضیح بدین.

19

تربیت توله سگ

صبر و حوصله و دانش لازمه اینکاره. مثلاً در روزهای اول ممکنه زیاد پارس کنه پس صبر داشته باشین . دانش یعنی اینکه برای تربیت کردن اون تمام نکات و ریزه کاری ها رو بدونین و به درستی اقدام کنین. وقتی تصمیم به این کار گرفتین پس فکر صبور یودن رو کردین.ولی در مورد آگاهی میتونین با مطالعه ی این مقاله به اون برسین.

20

آموزش دستشویی رفتن به سگ

خیلی از شما شاید به نگهداری سگ علاقه داشته باشین ولی وقتی به دستشویی رفتنش توی خونه فکر میکنین ،منصرف میشین . اما هر کار چاره ای داره . در این مقاله راه و روش انجام این کار و نکات آموزشی اون رو میگیم که با صبر و حوصله به نتیجه ی دلخواه برسین.

21

محل نگهداری اسب

یکی از موارد مهمی که در نگهداری اسب باید در نظر داشت محل نگهداری اونه . مساحت مورد نیاز، شرایط اصطبل ، حصارها و کلیه موارد دیگه که مربوط به محل زندگی این حیوان میشه را در این مقاله بیان کنید.

22

وابستگی به حیوانات خانگی

در سالهای اخیرعلاقه به نگهداری حیوانات در بین سنین مختلف رایج شده. علت این امر چی میتونه باشه؟ وابستگی چه وقت اتفاق میوفته؟ چگونه حیوان همدم انسان میشه؟

23

چرا مورچه ها در ترافیک نمیمونن؟

مورچه ها با این جمعیت زیاد چطور در ترافیک گیر نمیکنند و دچار تصادف نمیشن؟چه مکانیزمی باعث این پدیده میشه ؟ این موضوع میتونه یک مقاله جالب و جذابی بشه.

24

نژاد سگ مناسب آپارتمانها

نگهداری سگ در آپارتمانها امکان پذیره در صورتیکه از نژادهای خاصی خریداری بشن. در این مقاله به معرفی این نژادها وخصوصیات اونها بپردازین.

25

شیتزو (Shih Tzu)

این نژاد سگ مناسب نگهداری در آپارتمانهای کوچیک است. خصوصیات و نوع خلق و خوی آنها چگونه است؟ هنگام خرید باید چه مواردی رو در نظر بگیریم؟

26

ماهی پرت ( طوطی ماهی)

این گونه از ماهی ها برای نگهداری در آکواریوم مناسب و مورد علاقه ی آکواریوم داران هستن. شرایط نگهداری ؟ تغذیه؟
بیماریها ؟و…

27

عروس هلندی

عروس هلندی پرنده ای زیباست که میشه به اون صحبت کردن آموخت. ولی آموزش سخنگویی به این پرنده قوانین و نکاتی داره که شما میتونین در این مقاله ارائه بدید.

28

تغذیه ی قناری

قناری ها به خاطر خصوصیاتی که دارن یکی از پر طرفدارترین پرنده های خانگی است. یک اصل مهم برای داشتن یک قناری سالم و سرحال رعایت اصول تغذیه ای پرنده است.
چه غذاها و چه میزان برای هر دوره از زندگیشون لازمه؟

29

تغذیه ی عروس هلندی

تغذیه عروس هلندی متناسب با مراحل رشد پرنده صورت میگیره. تغذیه جوجه تا 40 روزگی؟ از 40 روزگی تا دو ماهگی؟ از دو ماه تا 14 ماه؟ زمان جوجه کشی؟ زمان خوابیدن روی تخم؟

30

مگس سفید

حدود 1500 گونه مگس سفید در دنیا وجود داره! حشرات ریزی که به خاطر بافت بدنشون به رنگ سفید هستن. نحوه ی زندگی اونها؟ آسیبهایی که به گیاهان می زنند؟ روش های مقابله با اونها؟

31

خرگوش خانگی

شاید به نظر بیاد که هیچ حیوونی دوست نداره که از نوع خانگی باشه ولی این مسئله در مورد همه ی حیوانات صدق نمیکنه. مثلاً میشه برای خرگوش راهکارهایی رو پیش گرفت تا از حیوان خانگی بودن لذت ببره! یک نکته ای که باید در نظر داشت نحوه ی ماساژ اونهاست. در این مقاله به این موضوع میشه پرداخت.

32

تشخیص سن سگ و گربه

برای تشخیص سن این موجودات بهترین راه از روی دندانهای اونهاست که البته برای تشخیص درست باید علائم دیگه رو هم در نظر گرفت. سگها و گربه ها دارای 4 نوع دندان هستن که زمان رویش هر کدوم متفاوته. ادامه بررسی این موضوع با شما.

33

پرخاشگری در گربه ها

اول از همه باید بدونیم که چه رفتاری و چه علائمی رو پرخاشگری خطاب کنیم؟ بعد از اینکه متوجه این موضوع شدیم باید دقت کنیم که چه چیزی باعث این واکنش در حیوان شده. عوامل استرس زای محیطی؟ عوامل جسمی و بیماری ها؟ برای پیشگیری چه اقداماتی انجام بدیم؟

34

زبان بدن خرگوش

از روی بسیاری از حرکت ها و واکنش های یک خرگوش میشه فهمید که چه خواسته و یا مشکلی داره فقط باید با اونها آشنا باشیم تا بتونیم به راحتی زبون اونها رو بفهمیم. مثلاً انواع حرکت گوشها میتونه معانی مختلفی داشته باشه.

35

آموزش نام به خرگوش

به نظر شما میشه به خرگوشها اسمشون رو یاد داد تا اونها هم مثل سگ و گربه به اسمشون عکس العمل نشون بدن؟ چه عواملی بر انجام این کار تاثیرگذار هستن؟

36

روش های تربیتی خرگوش ها

برای تربیت حیوانات اول باید به میزان هوش اونها پی ببریم . اصولاً خرگوشها در گروه حیوانات باهوش قرار دارن. زمانی میتونیم در تربیت اونها موفق باشیم که بدونیم چه فرمانهایی رو با چه شیوه های تربیتی آموزش بدیم.

37

نکات کلیدی نگهداری لاک پشت

همونطور که میدونید لاک پشت دارای عمر طولانیست. این در صورتی اتفاق میوفته که بسیاری از نکات رو در مورد زندگی اونها بدونیم و شرایط رو براشون فراهم کنیم در غیر اینصورت سریع و در سن کم از بین میرن.

38

خطرات نگهداری لاک پشت

باید بدونیم که لاک پشت هم مانند بسیاری از حیوانات میتونه ناقل بیماری هایی باشه که سلامت انسان ، خصوصاً کودکان رو تهدید کنه. در این مقاله به این بیماریها بپردازین و راهکارهای مناسب رو به ویژه برای والدین ارائه بدید.

39

تجهیزات نگهداری از لاک پشت

اصولاً زمانیکه یک جانداری رو از زیستگاه خودش جدا میکنیم حدالامکان باید شرایط رو به بهترین حالت شبیه سازی کنیم تا حیوون آرامش داشته و آسیب کمتری رو متحمل بشه. در این مقاله به تجهیزات مورد نیاز برای نگهداری یک لاک پشت بپردازین.

40

گرمازدگی در پرندگان

تحمل گرما برای بسیاری از جانداران سخت و دور از توانشونه. دمای بیش از حد تحمل باعث گرمازدگی میشه. این حالت در پرندگان با علائمی همراه و قابل تشخیصه. این علائم چه چیزهایی هستن؟ درمان چطور صورت میگیره؟ اصلاً چه عواملی باعث گرمازدگی در پرندگان میشه؟

41

42

مینی‌آموزش UX-Writing | دکمه‌نویسی

هدف: یادگیری دکمه‌نویسی و CTA ها ( چه جوری یه دکمه یا لینک رو انقدر جذاب و تاثیرگذار بنویسیم که کاربر روش کلیک کنه؟ )

ایده تولید محتوا پت شاپ

ایده تولید محتوا پت شاپ

دوستی همستر با ما

بعد از اینکه تصمیم به نگهداری حیوون خانگی گرفتیم، بهتره که در مورد هرگونه از آنها اطلاعات کافی داشته باشیم. هر گونه از حیوانات دارای خصوصیات منحصر به فردی هستن که اونارو از هم متمایز میکنه. کسانی که علاقه به حیوانات ریز و کوچک دارن و همستر رو انتخاب کردن ، میتونن با خوندن این مقاله ، اطلاعات خوبی بدست بیارن.

2

قناری مناسب برای کودکان

بسیاری از کودکان به نگهداری از پرنده ها علاقه نشون میدن. قناری یکی از گزینه های خوب برای اونهاست. در این مقاله نکات و اصولی رو که باید به اونها آموزش بدیم تا با این کار آشنا بشن طوریکه هم سلامت خودشون و هم سلامت پرنده حفظ بشه ، رو بیان کنین.

3

حیوانات خانگی عجیب و غریب

آیا اونها ایده ی خوبی برای نگهداری هستن؟بسیاری از افراد حیوانات عجیب و غریب رو برای نگهداری دوست دارن .بعضی از این حیوونا میتونن بیشتر اوقات عکس العملهای جالبی از خودشون نشون بدن. حالا سوال اینه که چه حیوونایی رو از این دسته میشه به خونه آورد؟

4

چرا باید گوشهای سگ رو تمیز کرد؟

شاید این یه بخش غیرجذاب از مراقبت سگ یا توله سگ باشه اما تمیز کردن گوش اونها خیلی مهمه . چندین دلیل برای این کار وجود داره. در این مقاله خوبه که به بیان این دلایل و روش اون روبه همراه عکس نشان بدین. با تایپ عبارت How to Clean your Dog’s Ears در گوگل مطالب خوبی پیدا میکنین.

5

حفظ تمیزی خونه با وجود سگ!

اگر سگ داخل خونه و روی مبلمان رفت و آمد داره ، موهاش میتونه همه جا بریزه. دراینصورت چطور مبلمان رو تمیز کنیم ؟ یا برای تمیز کردن ادرار حیوون از روی فرش چه کنیم؟ با راهنمایی از مقاله زیر به تموم سوالات دراین باره پاسخ دهید.

59 Simple Life Hacks for Dog Owners

6

راههای سریع و ساده تسکین بی حوصلگی سگ

وقتی سگها بی حوصله میشن ، می تونن بعضی رفتارهای مخرب رو از خودشون نشون بدهند. سگ شما حوصله نداره؟ وقتی به این حالت دچار میشه چه علائمی از خودش نشون میده؟ چطور میشه اون رو با راههای ساده سرگرم کرد؟ جواب این سوالها میتونه مقاله ی خوبی بشه.

7

غذای خانگی برای سگ

درسته که غذای حیوانات رو به راحتی میتونیم از فروشگاهها تهیه کنیم ولی خیلی بهتره که بین این غذاها خودمون هم دست به کار بشیم و برای سگمون غذا درست کنیم. چی درست کنیم؟ چطور درست کنیم؟ بهتره در این مقاله تعدادی دستور تهیه غذا و کرپ رو آموزش بدین.

8

غذاهای ممنوع برای سگ

بعضی از مواد غذایی برای انسان و سایر حیوانات میتونن مناسب باشن، ولی ممکنه برای سگ شما نامناسب و حتی تهدیدی جدی برای اونها باشه. چرا؟این مواد غذایی چه چیزایی هستن؟در این مقاله لیستی از این مواد تهیه کنین .

What Can Dogs Not Eat? Lists Of Safe & Toxic Foods For Your Dog: Fruits, Vegetables, Nuts, Human Food, Fish, Meat, Bones, Etc.

9

بوی بد سگ از چی میتونه باشه؟

بوی سگ به دلایل زیادی ایجاد می شه ، که بعضی از این دلایل میتونه نشونه ی بیماری باشه. مثل : عفونت. پس شناخت اونها برای سلامتی سگ لازمه. با جستجوی این عبارت Why Does My
Dog Smellدر گوگل مطالب خوبی میتونین پیدا کنین.

10

چطور از بوی بد سگ خلاص بشیم؟

علتهای مختلفی میتونه باعث بوی بد سگ بشه. از بین بردن بوی بد راهکارهایی داره که دونستن اونها لازمه. شما میتونین با این مقاله مطالب و نکاتی که برای این مورد مفید هستن رو ارائه بدین. البته میتونین از این آدرس کمک بگیرین: https://dogsense.co.nz/how-to-get-rid-of-dog-smell/

11

خطر انتقال بیماریها از سنجاب به انسان

سنجاب حیوانی وحشی و پر از جنب و جوش است که خیلی به طبیعت علاقه داره . نگهداری از اون در خانه نه برای سنجاب مناسبه و نه برای صاحبش. سنجاب میتونه ناقل بیماریهایی مثل : لپتوسپیروز ، بیماری لایم ، سالمونلوز ، تولارمیا و هاری باشه. در این مقاله به این بیماریها بپردازین.

12

خرگوش ها میتونن ناقل چه بیماریهایی باشن؟

خرگوش حیوانی زیبا و دوست داشتنیه. افراد زیادی به نگهداری این حیوون در خونه علاقه دارن ولی قبل از اقدام به خرید ، باید تموم نکات مرتبط با اون رو بدونن و آگاه باشن . در این مقاله به بیماری هایی که امکان داره از خرگوش به انسان منتقل بشه بپردازین.

13

علت استفراغ سگ چیه؟

بالا آوردن سگ علل مختلفی داره. ممکنه که مربوط به غذای زیاد باشه و یا میتونه از وجود بیماریهایی بهمون خبر بده. بهتره که راجع به انواع استفراغ ، تعداد دفعات ، علائم دیگه ی همراه استفراغ و… مطالبی رو ارائه بدین تا از بروز مشکلات بیشتر برای حیوان جلوگیری بشه.

14

حموم دادن سگ

روشی عالی برای حفظ سلامتی اونه. اگر این کار به درستی صورت نگیره باعث بروز مشکلاتی میشه.مثل: -عفونت مکرر گوش
– خارش پوست-موی شکننده و زود کثیف شدن-در این مقاله درباره ی هر یک از موارد گفته شده توضیح بدین و روش تشخیص اون رو بیان کنین.

15

خوکچه هندی

شایدچند سال پیش وقتی صحبت از حیوون خونگی میشد فقط سگ و نهایتاً گربه به ذهن میومد در حالیکه امروزه ممکنه شاهد نگهداری شیر و پلنگ و خرس و..باشیم!از جنبه ی طنز ماجرا که بگذریم، اگر اطلاعات کافی نداشته باشیم آسیبهای جدی هم حیوان و هم صاحب اون رو تهدید میکنه. خب میتونیم از اطلاع رسانی در مورد خوکچه هندی شروع کنیم.

16

جوجه مرغ و یا اردک

همه ما جوجه رنگیهای کنار خیابون دیدیم و خوشمون اومده ولی باید بدونیم که آوردن اونا به خونه اصلاً صلاح نیست چرا که میتونن عامل انتقال بیماری باشن . در این مقاله فرض رو بر این بگیرین که جوجه ای سالم از جای معتبر تهیه شده حالا سوال اینه که چطور از اون نگهداری کنیم؟ جای مناسب؟نحوه و نوع غذا دادن؟ دارو؟ و….

17

معرفی سهره

سهره پرنده ای زیبا و آوازه خوان است که در کشور ما نوع معمولی آن به وفور دیده میشه . این پرنده هم مانند همه ی حیوانات برای نگهداری شرایط خاصی لازم داره . اگر این پرنده ی کوچک رو در محیط مناسب نگهداری کنین میتونین از آواز زیبا اون لذت ببرین.

18

سهره- قناری

سهره و قناری در گروه پرندگان آوازه خوان قرار دارن. با توجه به شباهت این دو پرنده ، امکان جفت زدن اونها وجود داره. جوجه ی حاصل شده سهره- قناری نام داره . در این مقاله شرایط لازم و نکات کلیدی برای جفت گیری این دو پرنده رو توضیح بدین.

19

تربیت توله سگ

صبر و حوصله و دانش لازمه اینکاره. مثلاً در روزهای اول ممکنه زیاد پارس کنه پس صبر داشته باشین . دانش یعنی اینکه برای تربیت کردن اون تمام نکات و ریزه کاری ها رو بدونین و به درستی اقدام کنین. وقتی تصمیم به این کار گرفتین پس فکر صبور یودن رو کردین.ولی در مورد آگاهی میتونین با مطالعه ی این مقاله به اون برسین.

20

آموزش دستشویی رفتن به سگ

خیلی از شما شاید به نگهداری سگ علاقه داشته باشین ولی وقتی به دستشویی رفتنش توی خونه فکر میکنین ،منصرف میشین . اما هر کار چاره ای داره . در این مقاله راه و روش انجام این کار و نکات آموزشی اون رو میگیم که با صبر و حوصله به نتیجه ی دلخواه برسین.

21

محل نگهداری اسب

یکی از موارد مهمی که در نگهداری اسب باید در نظر داشت محل نگهداری اونه . مساحت مورد نیاز، شرایط اصطبل ، حصارها و کلیه موارد دیگه که مربوط به محل زندگی این حیوان میشه را در این مقاله بیان کنید.

22

وابستگی به حیوانات خانگی

در سالهای اخیرعلاقه به نگهداری حیوانات در بین سنین مختلف رایج شده. علت این امر چی میتونه باشه؟ وابستگی چه وقت اتفاق میوفته؟ چگونه حیوان همدم انسان میشه؟

23

چرا مورچه ها در ترافیک نمیمونن؟

مورچه ها با این جمعیت زیاد چطور در ترافیک گیر نمیکنند و دچار تصادف نمیشن؟چه مکانیزمی باعث این پدیده میشه ؟ این موضوع میتونه یک مقاله جالب و جذابی بشه.

24

نژاد سگ مناسب آپارتمانها

نگهداری سگ در آپارتمانها امکان پذیره در صورتیکه از نژادهای خاصی خریداری بشن. در این مقاله به معرفی این نژادها وخصوصیات اونها بپردازین.

25

شیتزو (Shih Tzu)

این نژاد سگ مناسب نگهداری در آپارتمانهای کوچیک است. خصوصیات و نوع خلق و خوی آنها چگونه است؟ هنگام خرید باید چه مواردی رو در نظر بگیریم؟

26

ماهی پرت ( طوطی ماهی)

این گونه از ماهی ها برای نگهداری در آکواریوم مناسب و مورد علاقه ی آکواریوم داران هستن. شرایط نگهداری ؟ تغذیه؟
بیماریها ؟و…

27

عروس هلندی

عروس هلندی پرنده ای زیباست که میشه به اون صحبت کردن آموخت. ولی آموزش سخنگویی به این پرنده قوانین و نکاتی داره که شما میتونین در این مقاله ارائه بدید.

28

تغذیه ی قناری

قناری ها به خاطر خصوصیاتی که دارن یکی از پر طرفدارترین پرنده های خانگی است. یک اصل مهم برای داشتن یک قناری سالم و سرحال رعایت اصول تغذیه ای پرنده است.
چه غذاها و چه میزان برای هر دوره از زندگیشون لازمه؟

29

تغذیه ی عروس هلندی

تغذیه عروس هلندی متناسب با مراحل رشد پرنده صورت میگیره. تغذیه جوجه تا 40 روزگی؟ از 40 روزگی تا دو ماهگی؟ از دو ماه تا 14 ماه؟ زمان جوجه کشی؟ زمان خوابیدن روی تخم؟

30

مگس سفید

حدود 1500 گونه مگس سفید در دنیا وجود داره! حشرات ریزی که به خاطر بافت بدنشون به رنگ سفید هستن. نحوه ی زندگی اونها؟ آسیبهایی که به گیاهان می زنند؟ روش های مقابله با اونها؟

31

خرگوش خانگی

شاید به نظر بیاد که هیچ حیوونی دوست نداره که از نوع خانگی باشه ولی این مسئله در مورد همه ی حیوانات صدق نمیکنه. مثلاً میشه برای خرگوش راهکارهایی رو پیش گرفت تا از حیوان خانگی بودن لذت ببره! یک نکته ای که باید در نظر داشت نحوه ی ماساژ اونهاست. در این مقاله به این موضوع میشه پرداخت.

32

تشخیص سن سگ و گربه

برای تشخیص سن این موجودات بهترین راه از روی دندانهای اونهاست که البته برای تشخیص درست باید علائم دیگه رو هم در نظر گرفت. سگها و گربه ها دارای 4 نوع دندان هستن که زمان رویش هر کدوم متفاوته. ادامه بررسی این موضوع با شما.

33

پرخاشگری در گربه ها

اول از همه باید بدونیم که چه رفتاری و چه علائمی رو پرخاشگری خطاب کنیم؟ بعد از اینکه متوجه این موضوع شدیم باید دقت کنیم که چه چیزی باعث این واکنش در حیوان شده. عوامل استرس زای محیطی؟ عوامل جسمی و بیماری ها؟ برای پیشگیری چه اقداماتی انجام بدیم؟

34

زبان بدن خرگوش

از روی بسیاری از حرکت ها و واکنش های یک خرگوش میشه فهمید که چه خواسته و یا مشکلی داره فقط باید با اونها آشنا باشیم تا بتونیم به راحتی زبون اونها رو بفهمیم. مثلاً انواع حرکت گوشها میتونه معانی مختلفی داشته باشه.

35

آموزش نام به خرگوش

به نظر شما میشه به خرگوشها اسمشون رو یاد داد تا اونها هم مثل سگ و گربه به اسمشون عکس العمل نشون بدن؟ چه عواملی بر انجام این کار تاثیرگذار هستن؟

36

روش های تربیتی خرگوش ها

برای تربیت حیوانات اول باید به میزان هوش اونها پی ببریم . اصولاً خرگوشها در گروه حیوانات باهوش قرار دارن. زمانی میتونیم در تربیت اونها موفق باشیم که بدونیم چه فرمانهایی رو با چه شیوه های تربیتی آموزش بدیم.

37

نکات کلیدی نگهداری لاک پشت

همونطور که میدونید لاک پشت دارای عمر طولانیست. این در صورتی اتفاق میوفته که بسیاری از نکات رو در مورد زندگی اونها بدونیم و شرایط رو براشون فراهم کنیم در غیر اینصورت سریع و در سن کم از بین میرن.

38

خطرات نگهداری لاک پشت

باید بدونیم که لاک پشت هم مانند بسیاری از حیوانات میتونه ناقل بیماری هایی باشه که سلامت انسان ، خصوصاً کودکان رو تهدید کنه. در این مقاله به این بیماریها بپردازین و راهکارهای مناسب رو به ویژه برای والدین ارائه بدید.

39

تجهیزات نگهداری از لاک پشت

اصولاً زمانیکه یک جانداری رو از زیستگاه خودش جدا میکنیم حدالامکان باید شرایط رو به بهترین حالت شبیه سازی کنیم تا حیوون آرامش داشته و آسیب کمتری رو متحمل بشه. در این مقاله به تجهیزات مورد نیاز برای نگهداری یک لاک پشت بپردازین.

40

گرمازدگی در پرندگان

تحمل گرما برای بسیاری از جانداران سخت و دور از توانشونه. دمای بیش از حد تحمل باعث گرمازدگی میشه. این حالت در پرندگان با علائمی همراه و قابل تشخیصه. این علائم چه چیزهایی هستن؟ درمان چطور صورت میگیره؟ اصلاً چه عواملی باعث گرمازدگی در پرندگان میشه؟

41

42

فهرست