ایده تولید محتوا ورزشی

  1. خانه
  2. الگوها و قالب های محتوایی
  3. ایده تولید محتوا ورزشی

ایده تولید محتوا ورزشی

تقویت بازو

بازو یکی از اعضای پرکار بدن است که میتونیم با ورزش اونو سلامت نگه داریم. با حرکات مناسب برای بازو، حتی میتونیم به کاهش درد در ناحیه ی گردن و شانه کمک کنیم.در این مقاله ، مخاطب را با فواید ورزش بازو و همینطور با نمونه هایی از تمرینات مخصوص (همراه با ارائه عکس) ، آشنا کنید.

2

ورزش با ویلچر

سالانه، در دنیا تعداد زیادی از افراد به خاطر حوادث و یا بیماریهای مختلف آسیب میبینن و از حرکت باز میمونن. ورزش برای این افراد، هم نقش درمان و هم نقش پیشگیری از آسیبهای بیشتر رو داره. شما میتونین توضیح بیشتر و کامل رو در این مورد همراه با تصویرهایی از نمونه های عملی ارائه بدین.

3

ایمنی ورزش ویلچرسواران

رعایت نکات ایمنی برای همه ی ورزشکاران توصیه میشه و این مسئله برای کسانی که مشکل دارن ،از اهمیت بیشتری برخورداره. شما در این مقاله می تونین این افراد و همینطور خانواده ی اونها رو با این نکات مهم آشنا کنین تا از بروز حادثه و مشکلات بیشتر جلوگیری کرده باشین.

Click Here

4

ورزشهای پنج دقیقه ای

برای افراد چاق ، ورزش بسیار ضروری و در عین حال چالش برانگیز و سخته حتی 30 دقیقه در طول روز.پس ورزش های 5 دقیقه ای میتونه شروع خوبی براشون باشه. کم حرکت کردن بهتر از حرکت نکردنه! میتونین نمونه هایی از ورزشهای 5 دقیقه ای ( پارک کردن ماشین کمی دورتر از محل مورد نظر ، منقبض کردن عضلات استاتیک و ..) رو ارائه بدین.

5

ورزش و سیاتیک

عصب سیاتیک بزرگترین عصب منفرد بدنه پس نقش مهمی میتونه داشته باشه و عوامل زیادی میتونه باعث آسیب این عصب و احساس درد بشه. ورزش روش خارق العاده ای برای کاهش درده. شما با مراجعه به https://www.gymguider.com/8-exercises-relieve-sciatica-pain/ میتونین 8 تمرین را برای کاهش درد سیاتیک پیشنهاد کنید.

6

کمر درد و ورزش

کمر درد یکی از دردهای رایج و یکی از دلایل ناتوانی های شغلی در سراسر دنیاست. ورزش و فعالیت بدنی مناسب ،به تقویت عضلات ستون فقرات کمک میکنه. تمرینات یوگا یکی از این ورزشها است. در این مقاله میتونین فایده ورزش رو برای کمردرد توضیح بدین و چند نمونه از حرکات مناسب را معرفی کنید.

7

اهمیت گرم کردن قبل از ورزش دو

گرم کردن و آماده سازی بدن قبل از هر ورزشی لازمه و دویدن هم از این مسئله مستثنا نیست. نوع حرکاتی که برای گرم کردن انجام میشه اهمیت زیادی داره و ثابت شده که کشش استاتیک نمیتونه مفید باشه. در این مقاله میتونید روش مناسب ر برای کسب نتیجه بهتر توضیح بدید.

8

فاصله غذا خوردن با انجام ورزش دو

خوردن صبحانه و یا مواد غذایی پر حجم و چرب قبل از دویدن اصلا توصیه نمیشه. برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب باید برای زمان غذا خوردن و دویدن برنامه ریزی اساسی و علمی داشت. در این مقاله شما میتونین در این مورد اطلاع رسانی کنید.

9

میزان آب بدن در هنگام دویدن

کم و زیاد بودن میزان آب بدن ، اصلا خوب نیست. هر دوی این موارد میتونه به بدن آسیب بزنه . پس باید در مورد اون کاملا مطلع باشیم و بدونیم چه مقدار آب در شرایط متفاوت برای بدن لازمه. پس بیاییم در مورد اون مقاله ی خوبی بنویسیم.

10

تجهیزات مورد نیاز دوچرخه سواری

دوچرخه سواری یکی از ورزش های مفرحی که میتونه خانوادگی هم صورت بگیره و لذتش رو چندین برابر کنه. یه دوچرخه سوار باید با تجهیزات دوچرخه و نحوه ی استفاده از اونها آشنا باشه تا بتونه در صورت نیاز بعضی از تعمیرات رو انجام بده. در این مقاله مخاطب رو با این لوازم و کاربرد اونها آشنا کنین.

11

اسکیت سواری و فواید اون

در سالهای اخیر این ورزش بیشتر مورد توجه قرار گرفته ، خصوصاً کودکان خیلی دوست دارن که وارد این رشته بشن. خیلی بهتره که آموزش زیر نظر مربی باشه ولی داشتن اطلاعات اولیه خیلی مفیده. در این مقاله مخاطب رو با تجهیزات ، قوانین ، فواید و نکات ایمنی آشنا کنین.

12

پیاده در شطرنج

16 خانه از صفحه ی شطرنج به پیاده تعلق داره و هر حریف 8 پیاده. به علت اینکه پیاده دارای حرکات محدوده ، ضعیف ترین مهره شناخته میشه . در این مقاله نوع حرکت این مهره ، انواع ساختارش در بازی ، ارتقاء پیاده و نکات دیگر رو بیان کنین.

13

تجهیزات کوهنوردی

خیلی از ما بارها به کوه رفتیم ولی به جز خورد و خوراک چیزی همراهمون نبردیم!!! بهتره که در نظر داشته باشیم که هر ورزشی لوازم خودش رو میخواد و اگر رعایت نشه ، امکان آسیب های زیادی در انتظارمونه.
کفش مناسب کوهنوردی چه خصوصیاتی داره؟ تجهیزات دیگه ی کوهنوردی چه چیزهایی هستن ؟ و …

14

صافی کف پا و ورزش

این عارضه همونطور که از اسمش معلومه ، به کف پایی گفته میشه که گودی نداره و وقتی پا رو ، روی زمین قرار میدیم تموم سطح پا روی زمین قرار می گیره. علل بوجود اومدن این عارضه ؟ راه های بهبود این عارضه ؟ حرکات ورزشی مناسب اون ، میتونه یه مقاله خوبی بشه.

15

پینت بال

حذف حریف با شلیک توپهای رنگی ، که در فضایی مناسب صورت می گیره. در نظر بگیرین فردی با این ورزش آشنایی نداره ، و شما باید در این مقاله او را با این بازی ، زمین اون ، تجهیزات ، قوانین و فواید این ورزش مفرح آشنا کنین.

16

چوگان

چوگان ، یک ورزش کهن ایرانیست. تجهیزات اصلی این ورزش چوب ، توپ و اسب است. البته نوعی از این ورزش در هند با فیل انجام میشه .برای آشنایی مخاطب با این ورزش میتونین این موارد رو بیان کنین: تعداد بازیکنان ، زمین بازی ، خطاها و قوانین ، تجهیزات اسب ، چگونگی کسب امتیازو….

17

اصطلاح کباده کشی یعنی چی؟

کباده کشی یکی از ورزشهای قدیمی است که در زورخونه انجام میشه. البته شاید بیشتر نوجوانان اطلاعات زیادی در مورد اون نداشته باشن و شما با پاسخ به این سوالات میتونین اونا رو با این ورزش آشنا کنین. کباده چیه؟ کباده کشی چطور صورت میگیره؟ قوانین این ورزش چیه ؟ مرشد چه کسی است؟ و….

18

نت بال چیست؟

این بازی برگرفته از ورزش بسکتبال است و مخصوص خانومهاست. بازی بسکتبال به خاطر بعضی حرکات موجود در اون ، میتونه برای خانوم ها سخت باشه .بر این اساس با ایجاد تغییراتی در بسکتبال ، اونو برای خانوم ها متعادل سازی کردن. در این مقاله ، شما میتونین خانوم ها رو با این ورزش آشنا کنین.

19

ورزش درمانی

همه ی ما درباره فواید ورزش چیزهایی رو میدونیم. دانش امروزی بر ورزش و تندرستی تأکید داره و ورزش رو برای درمان و یا کاهش اثرات بعضی بیماری های جسمی و روانی مفید میدونه. حالا مهم اینه که بدونیم هر ورزش برای چه بیماری مناسب است؟ در این مقاله لیستی همراه با توضیح این بیماری ها و ورزش متناسب با اونها رو تهیه کنین.

20

لاغر کردن زانو

آیا شده زمانی که میخواهین شلوار تنگ بپوشین به خاطر چاقی زانو منصرف بشین؟ خب بهتره دنبال چاره ی کار بگردیم. آیا با ورزش به نتیجه میرسیم؟ نقش تغذیه در این مورد چی میتونه باشه؟ چربیهای زانو با چه ورزشهایی کم میشوند؟

21

طناب زدن

یکی از ورزش های ساده ، قدیمی و کالری سوز و در عین حال ارزان ” طناب زدن” است. در این مقاله به فواید اون ، نکات مهم در مورد انجامش ، انواع طناب زنی ، تهیه ی طناب مناسب و … بپردازین.

22

ورزش در خونه برای افراد مبتدی

گاهی شرایطی پیش میاد که نمیتونیم از خونه بیرون بریم مثل الان که با ویروس کرونا روبرو هستیم ولی این شرایط نباید مانع ورزش کردن و تهدید سلامتی ما بشه. در این مقاله به توضیح حرکات و نرمش هایی که یک فرد مبتدی در خونه میتونه انجام بده بپردازین.

23

ورزش در محل کار

بیشتر مشاغل امروزی درگیر یکجا نشینی و بی تحرکی شدن که همین موضوع عامل بیشتر مشکلات جسمی و حتی روحی شده. شاید بیشتر افراد میگن خوب سرکار و پشت میز که نمیشه ورزش کرد ولی شما در این مقاله میتونین راهکارهای خوبی برای این موضوع ارائه بدین.

24

گودی کمر

عارضه ای که میتونه باعث ناراحتی و اختلال در انجام کارهای روزمره بشه. گودی کمر چیه؟ چه نشانه هایی داره؟ دلایل بوجود آمدنش چیه؟ آیا با ورزش میشه براش کاری کرد؟ معرفی حرکات اصلاحی این مشکل ؟

25

کش ورزشی

یک ابزار ساده برای انجام حرکات ورزشی کششی و قدرتی در شرایط مختلف است. در این مقاله به آشنایی کامل مخاطب با این وسیله و انواع اون بپردازین و موارد استفاده ی هر کدوم رو بیان کنین.

26

تمرینات با کش ورزشی

از کش ورزشی به روش های مختلف میتوان استفاده کرد . کاربرد کش ورزشی برای حرکات پایین تنه ؟ کاربرد اون برای تمرینات کمر ؟ کش ورزشی و حرکات سینه؟ تمرینات بازو ، شکم ، شانه با این وسیله
یک مقاله مفید رو میسازه.

27

بدن درد بعد از ورزش

حتماً برای شما هم پیش اومده که بعد از حرکات ورزشی یا کوهنوردی ، پیاده روی و… دچار بدن درد بشین و شاید هم دلیل خوبی برای فرار از ورزش پیدا کردین! ولی در این مقاله به علت این عارضه و راههای جلوگیری از اون بپردازین تا بهانه ی ورزش نکردن رو از افراد بگیرین.

28

دستگاه مسگری

یکی از تجهیزات ورزشی “دستگاه مسگری” است . این دستگاه که این اواخر در پارک ها هم نصب شده ، چگونه ابزاریست؟ کاربرد و فایده ی اون برای بدن چیه؟ چه نکاتی رو باید در مورد اون رعایت کرد؟

29

کرانچ شکم

یکی از بهترین حرکاتی که برای چربی سوزی و تقویت عضلات شکم به کار میره “کرانچ شکم” است. عضلات درگیر؟ نحوه ی اجرا ؟ تمام نکات در مورد این حرکت؟ انواع کرانچ شکمی؟ اشتباهاتی که باید از اونها دوری کنیم؟
همه میتونن در این مقاله بیان بشن.

30

دمبل

دمبل وسیله ای برای تقویت ، افزایش حجم و کارایی عضلانی بکار میره. روش درست دمبل زدن ، مزیت ها و معایب دمبل ، حرکتهایی که میشه با دمبل اجرا کرد و تمام نکات درباره ی این وسیله رو در این مقاله گردآوری کنین.

31

روتین تمرین پیشرفته برای عضله سازی

در این مقاله میتونیم یه نگاهی به برنامه ی تمرین برای کسانی که در سطح پیشرفته هستن بیندازیم. در این مرحله شدت تمرینات بالاتره .و….

32

تمرینات بدنسازی برای مبتدیان

برای عضله سازی و بدنسازی چند مرحله رو باید گذراند. مبتدی ، متوسط ، پیشرفته. در این مقاله به بررسی تمرینات مبتدیان و تازه کارها بپردازین.

33

34

افزایش انعطاف پذیری

منظور از انعطاف پذیری چیه؟ تا چه اندازه برای بدن لازمه ؟ چه تمریناتی برای افزایش انعطاف پذیری مناسبه؟ این مطالب میتونه یک مقاله مفید رو برای مخاطب شما بسازه.

35

آسیبهای داشتن فیزیک بد بدن

منظور از وضعیت بد فیزیکی چیه ؟ آیا ضرورتی برای بهبود این مسئله وجود داره؟ اصلاً چطور میتونیم تشخیص بدیم که حالت فیزیکی بدنمون خوبه یا بد ؟ و ….

36

تمرینات برای بهبود وضعیت

وضعیت بد بدن برای بسیاری از افراد یک مشکل معمولیست ، چون ما در دنیایی زندگی میکنیم که پر از فعالیتهایست که منجر به وضعیت بد بدن می شه. اختلال عملکرد وضعیتی هنگامی رخ میده که ستون فقرات ما برای مدت طولانی در موقعیتهای غیر طبیعی قرار میگیره . این موارد چه چیزهایی هستن؟ و چه تمریناتی برای این مشکلات مناسبن؟

37

رژیم غذایی برای عضله سازی

رژیم غذایی و نوع موادی که به بدنمون میرسونیم میتونه کمک زیادی در بهبود فعالیتهامون داشته باشه . نوع رژیم غذایی برای افرادی که میخوان عضله سازی کنن چطور میتونه باشه و از چه موادی باید بیشتر مصرف کنن و از مصرف چه موادی باید پرهیز کنن تا به نتیجه مطلوب برسن؟

38

نکات قابل توجه برای خرید لوازم ورزش خانگی

در شرایط امروزی که همه ما با مشکلاتی مثل کمبود وقت و هزینه های رفت و آمد به باشگاهها ، بیماری کرونا و…. درگیر هستیم ، میتونیم با تهیه ی بعضی لوازم یک باشگاه کوچیک تو خونه هامون درست کنیم. حالا سوال اینه چه چیزهایی تهیه کنیم و چه نکاتی رو در نظر بگیریم؟

39

مزایا و مضرات وزنه برداری

همه ی ما با ورزش وزنه برداری آشنا هستیم . در سالهای اخیر خانوم ها هم وارد این حیطه شدن . آیا این ورزش برای خانوم ها مفیده ؟

40

تجهیزات مربوط تمرینات پا

برای ورزش و تمرینات خانگی ، شرکتها و مشاوران ورزشی لوازم و تجهیزات خاصی رو طراحی کردن . در این مقاله با جستجو در اینترنت میتونین تجهیزات مربوط به پا رو شناسایی و به مخاطب خودتون معرفی کنین.

41

42

مینی‌آموزش UX-Writing | دکمه‌نویسی

هدف: یادگیری دکمه‌نویسی و CTA ها ( چه جوری یه دکمه یا لینک رو انقدر جذاب و تاثیرگذار بنویسیم که کاربر روش کلیک کنه؟ )

ایده تولید محتوا ورزشی

ایده تولید محتوا ورزشی

تقویت بازو

بازو یکی از اعضای پرکار بدن است که میتونیم با ورزش اونو سلامت نگه داریم. با حرکات مناسب برای بازو، حتی میتونیم به کاهش درد در ناحیه ی گردن و شانه کمک کنیم.در این مقاله ، مخاطب را با فواید ورزش بازو و همینطور با نمونه هایی از تمرینات مخصوص (همراه با ارائه عکس) ، آشنا کنید.

2

ورزش با ویلچر

سالانه، در دنیا تعداد زیادی از افراد به خاطر حوادث و یا بیماریهای مختلف آسیب میبینن و از حرکت باز میمونن. ورزش برای این افراد، هم نقش درمان و هم نقش پیشگیری از آسیبهای بیشتر رو داره. شما میتونین توضیح بیشتر و کامل رو در این مورد همراه با تصویرهایی از نمونه های عملی ارائه بدین.

3

ایمنی ورزش ویلچرسواران

رعایت نکات ایمنی برای همه ی ورزشکاران توصیه میشه و این مسئله برای کسانی که مشکل دارن ،از اهمیت بیشتری برخورداره. شما در این مقاله می تونین این افراد و همینطور خانواده ی اونها رو با این نکات مهم آشنا کنین تا از بروز حادثه و مشکلات بیشتر جلوگیری کرده باشین.

Click Here

4

ورزشهای پنج دقیقه ای

برای افراد چاق ، ورزش بسیار ضروری و در عین حال چالش برانگیز و سخته حتی 30 دقیقه در طول روز.پس ورزش های 5 دقیقه ای میتونه شروع خوبی براشون باشه. کم حرکت کردن بهتر از حرکت نکردنه! میتونین نمونه هایی از ورزشهای 5 دقیقه ای ( پارک کردن ماشین کمی دورتر از محل مورد نظر ، منقبض کردن عضلات استاتیک و ..) رو ارائه بدین.

5

ورزش و سیاتیک

عصب سیاتیک بزرگترین عصب منفرد بدنه پس نقش مهمی میتونه داشته باشه و عوامل زیادی میتونه باعث آسیب این عصب و احساس درد بشه. ورزش روش خارق العاده ای برای کاهش درده. شما با مراجعه به https://www.gymguider.com/8-exercises-relieve-sciatica-pain/ میتونین 8 تمرین را برای کاهش درد سیاتیک پیشنهاد کنید.

6

کمر درد و ورزش

کمر درد یکی از دردهای رایج و یکی از دلایل ناتوانی های شغلی در سراسر دنیاست. ورزش و فعالیت بدنی مناسب ،به تقویت عضلات ستون فقرات کمک میکنه. تمرینات یوگا یکی از این ورزشها است. در این مقاله میتونین فایده ورزش رو برای کمردرد توضیح بدین و چند نمونه از حرکات مناسب را معرفی کنید.

7

اهمیت گرم کردن قبل از ورزش دو

گرم کردن و آماده سازی بدن قبل از هر ورزشی لازمه و دویدن هم از این مسئله مستثنا نیست. نوع حرکاتی که برای گرم کردن انجام میشه اهمیت زیادی داره و ثابت شده که کشش استاتیک نمیتونه مفید باشه. در این مقاله میتونید روش مناسب ر برای کسب نتیجه بهتر توضیح بدید.

8

فاصله غذا خوردن با انجام ورزش دو

خوردن صبحانه و یا مواد غذایی پر حجم و چرب قبل از دویدن اصلا توصیه نمیشه. برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب باید برای زمان غذا خوردن و دویدن برنامه ریزی اساسی و علمی داشت. در این مقاله شما میتونین در این مورد اطلاع رسانی کنید.

9

میزان آب بدن در هنگام دویدن

کم و زیاد بودن میزان آب بدن ، اصلا خوب نیست. هر دوی این موارد میتونه به بدن آسیب بزنه . پس باید در مورد اون کاملا مطلع باشیم و بدونیم چه مقدار آب در شرایط متفاوت برای بدن لازمه. پس بیاییم در مورد اون مقاله ی خوبی بنویسیم.

10

تجهیزات مورد نیاز دوچرخه سواری

دوچرخه سواری یکی از ورزش های مفرحی که میتونه خانوادگی هم صورت بگیره و لذتش رو چندین برابر کنه. یه دوچرخه سوار باید با تجهیزات دوچرخه و نحوه ی استفاده از اونها آشنا باشه تا بتونه در صورت نیاز بعضی از تعمیرات رو انجام بده. در این مقاله مخاطب رو با این لوازم و کاربرد اونها آشنا کنین.

11

اسکیت سواری و فواید اون

در سالهای اخیر این ورزش بیشتر مورد توجه قرار گرفته ، خصوصاً کودکان خیلی دوست دارن که وارد این رشته بشن. خیلی بهتره که آموزش زیر نظر مربی باشه ولی داشتن اطلاعات اولیه خیلی مفیده. در این مقاله مخاطب رو با تجهیزات ، قوانین ، فواید و نکات ایمنی آشنا کنین.

12

پیاده در شطرنج

16 خانه از صفحه ی شطرنج به پیاده تعلق داره و هر حریف 8 پیاده. به علت اینکه پیاده دارای حرکات محدوده ، ضعیف ترین مهره شناخته میشه . در این مقاله نوع حرکت این مهره ، انواع ساختارش در بازی ، ارتقاء پیاده و نکات دیگر رو بیان کنین.

13

تجهیزات کوهنوردی

خیلی از ما بارها به کوه رفتیم ولی به جز خورد و خوراک چیزی همراهمون نبردیم!!! بهتره که در نظر داشته باشیم که هر ورزشی لوازم خودش رو میخواد و اگر رعایت نشه ، امکان آسیب های زیادی در انتظارمونه.
کفش مناسب کوهنوردی چه خصوصیاتی داره؟ تجهیزات دیگه ی کوهنوردی چه چیزهایی هستن ؟ و …

14

صافی کف پا و ورزش

این عارضه همونطور که از اسمش معلومه ، به کف پایی گفته میشه که گودی نداره و وقتی پا رو ، روی زمین قرار میدیم تموم سطح پا روی زمین قرار می گیره. علل بوجود اومدن این عارضه ؟ راه های بهبود این عارضه ؟ حرکات ورزشی مناسب اون ، میتونه یه مقاله خوبی بشه.

15

پینت بال

حذف حریف با شلیک توپهای رنگی ، که در فضایی مناسب صورت می گیره. در نظر بگیرین فردی با این ورزش آشنایی نداره ، و شما باید در این مقاله او را با این بازی ، زمین اون ، تجهیزات ، قوانین و فواید این ورزش مفرح آشنا کنین.

16

چوگان

چوگان ، یک ورزش کهن ایرانیست. تجهیزات اصلی این ورزش چوب ، توپ و اسب است. البته نوعی از این ورزش در هند با فیل انجام میشه .برای آشنایی مخاطب با این ورزش میتونین این موارد رو بیان کنین: تعداد بازیکنان ، زمین بازی ، خطاها و قوانین ، تجهیزات اسب ، چگونگی کسب امتیازو….

17

اصطلاح کباده کشی یعنی چی؟

کباده کشی یکی از ورزشهای قدیمی است که در زورخونه انجام میشه. البته شاید بیشتر نوجوانان اطلاعات زیادی در مورد اون نداشته باشن و شما با پاسخ به این سوالات میتونین اونا رو با این ورزش آشنا کنین. کباده چیه؟ کباده کشی چطور صورت میگیره؟ قوانین این ورزش چیه ؟ مرشد چه کسی است؟ و….

18

نت بال چیست؟

این بازی برگرفته از ورزش بسکتبال است و مخصوص خانومهاست. بازی بسکتبال به خاطر بعضی حرکات موجود در اون ، میتونه برای خانوم ها سخت باشه .بر این اساس با ایجاد تغییراتی در بسکتبال ، اونو برای خانوم ها متعادل سازی کردن. در این مقاله ، شما میتونین خانوم ها رو با این ورزش آشنا کنین.

19

ورزش درمانی

همه ی ما درباره فواید ورزش چیزهایی رو میدونیم. دانش امروزی بر ورزش و تندرستی تأکید داره و ورزش رو برای درمان و یا کاهش اثرات بعضی بیماری های جسمی و روانی مفید میدونه. حالا مهم اینه که بدونیم هر ورزش برای چه بیماری مناسب است؟ در این مقاله لیستی همراه با توضیح این بیماری ها و ورزش متناسب با اونها رو تهیه کنین.

20

لاغر کردن زانو

آیا شده زمانی که میخواهین شلوار تنگ بپوشین به خاطر چاقی زانو منصرف بشین؟ خب بهتره دنبال چاره ی کار بگردیم. آیا با ورزش به نتیجه میرسیم؟ نقش تغذیه در این مورد چی میتونه باشه؟ چربیهای زانو با چه ورزشهایی کم میشوند؟

21

طناب زدن

یکی از ورزش های ساده ، قدیمی و کالری سوز و در عین حال ارزان ” طناب زدن” است. در این مقاله به فواید اون ، نکات مهم در مورد انجامش ، انواع طناب زنی ، تهیه ی طناب مناسب و … بپردازین.

22

ورزش در خونه برای افراد مبتدی

گاهی شرایطی پیش میاد که نمیتونیم از خونه بیرون بریم مثل الان که با ویروس کرونا روبرو هستیم ولی این شرایط نباید مانع ورزش کردن و تهدید سلامتی ما بشه. در این مقاله به توضیح حرکات و نرمش هایی که یک فرد مبتدی در خونه میتونه انجام بده بپردازین.

23

ورزش در محل کار

بیشتر مشاغل امروزی درگیر یکجا نشینی و بی تحرکی شدن که همین موضوع عامل بیشتر مشکلات جسمی و حتی روحی شده. شاید بیشتر افراد میگن خوب سرکار و پشت میز که نمیشه ورزش کرد ولی شما در این مقاله میتونین راهکارهای خوبی برای این موضوع ارائه بدین.

24

گودی کمر

عارضه ای که میتونه باعث ناراحتی و اختلال در انجام کارهای روزمره بشه. گودی کمر چیه؟ چه نشانه هایی داره؟ دلایل بوجود آمدنش چیه؟ آیا با ورزش میشه براش کاری کرد؟ معرفی حرکات اصلاحی این مشکل ؟

25

کش ورزشی

یک ابزار ساده برای انجام حرکات ورزشی کششی و قدرتی در شرایط مختلف است. در این مقاله به آشنایی کامل مخاطب با این وسیله و انواع اون بپردازین و موارد استفاده ی هر کدوم رو بیان کنین.

26

تمرینات با کش ورزشی

از کش ورزشی به روش های مختلف میتوان استفاده کرد . کاربرد کش ورزشی برای حرکات پایین تنه ؟ کاربرد اون برای تمرینات کمر ؟ کش ورزشی و حرکات سینه؟ تمرینات بازو ، شکم ، شانه با این وسیله
یک مقاله مفید رو میسازه.

27

بدن درد بعد از ورزش

حتماً برای شما هم پیش اومده که بعد از حرکات ورزشی یا کوهنوردی ، پیاده روی و… دچار بدن درد بشین و شاید هم دلیل خوبی برای فرار از ورزش پیدا کردین! ولی در این مقاله به علت این عارضه و راههای جلوگیری از اون بپردازین تا بهانه ی ورزش نکردن رو از افراد بگیرین.

28

دستگاه مسگری

یکی از تجهیزات ورزشی “دستگاه مسگری” است . این دستگاه که این اواخر در پارک ها هم نصب شده ، چگونه ابزاریست؟ کاربرد و فایده ی اون برای بدن چیه؟ چه نکاتی رو باید در مورد اون رعایت کرد؟

29

کرانچ شکم

یکی از بهترین حرکاتی که برای چربی سوزی و تقویت عضلات شکم به کار میره “کرانچ شکم” است. عضلات درگیر؟ نحوه ی اجرا ؟ تمام نکات در مورد این حرکت؟ انواع کرانچ شکمی؟ اشتباهاتی که باید از اونها دوری کنیم؟
همه میتونن در این مقاله بیان بشن.

30

دمبل

دمبل وسیله ای برای تقویت ، افزایش حجم و کارایی عضلانی بکار میره. روش درست دمبل زدن ، مزیت ها و معایب دمبل ، حرکتهایی که میشه با دمبل اجرا کرد و تمام نکات درباره ی این وسیله رو در این مقاله گردآوری کنین.

31

روتین تمرین پیشرفته برای عضله سازی

در این مقاله میتونیم یه نگاهی به برنامه ی تمرین برای کسانی که در سطح پیشرفته هستن بیندازیم. در این مرحله شدت تمرینات بالاتره .و….

32

تمرینات بدنسازی برای مبتدیان

برای عضله سازی و بدنسازی چند مرحله رو باید گذراند. مبتدی ، متوسط ، پیشرفته. در این مقاله به بررسی تمرینات مبتدیان و تازه کارها بپردازین.

33

34

افزایش انعطاف پذیری

منظور از انعطاف پذیری چیه؟ تا چه اندازه برای بدن لازمه ؟ چه تمریناتی برای افزایش انعطاف پذیری مناسبه؟ این مطالب میتونه یک مقاله مفید رو برای مخاطب شما بسازه.

35

آسیبهای داشتن فیزیک بد بدن

منظور از وضعیت بد فیزیکی چیه ؟ آیا ضرورتی برای بهبود این مسئله وجود داره؟ اصلاً چطور میتونیم تشخیص بدیم که حالت فیزیکی بدنمون خوبه یا بد ؟ و ….

36

تمرینات برای بهبود وضعیت

وضعیت بد بدن برای بسیاری از افراد یک مشکل معمولیست ، چون ما در دنیایی زندگی میکنیم که پر از فعالیتهایست که منجر به وضعیت بد بدن می شه. اختلال عملکرد وضعیتی هنگامی رخ میده که ستون فقرات ما برای مدت طولانی در موقعیتهای غیر طبیعی قرار میگیره . این موارد چه چیزهایی هستن؟ و چه تمریناتی برای این مشکلات مناسبن؟

37

رژیم غذایی برای عضله سازی

رژیم غذایی و نوع موادی که به بدنمون میرسونیم میتونه کمک زیادی در بهبود فعالیتهامون داشته باشه . نوع رژیم غذایی برای افرادی که میخوان عضله سازی کنن چطور میتونه باشه و از چه موادی باید بیشتر مصرف کنن و از مصرف چه موادی باید پرهیز کنن تا به نتیجه مطلوب برسن؟

38

نکات قابل توجه برای خرید لوازم ورزش خانگی

در شرایط امروزی که همه ما با مشکلاتی مثل کمبود وقت و هزینه های رفت و آمد به باشگاهها ، بیماری کرونا و…. درگیر هستیم ، میتونیم با تهیه ی بعضی لوازم یک باشگاه کوچیک تو خونه هامون درست کنیم. حالا سوال اینه چه چیزهایی تهیه کنیم و چه نکاتی رو در نظر بگیریم؟

39

مزایا و مضرات وزنه برداری

همه ی ما با ورزش وزنه برداری آشنا هستیم . در سالهای اخیر خانوم ها هم وارد این حیطه شدن . آیا این ورزش برای خانوم ها مفیده ؟

40

تجهیزات مربوط تمرینات پا

برای ورزش و تمرینات خانگی ، شرکتها و مشاوران ورزشی لوازم و تجهیزات خاصی رو طراحی کردن . در این مقاله با جستجو در اینترنت میتونین تجهیزات مربوط به پا رو شناسایی و به مخاطب خودتون معرفی کنین.

41

42

فهرست