ایده تولید محتوا کسب و کار

  1. خانه
  2. الگوها و قالب های محتوایی
  3. ایده تولید محتوا کسب و کار

ایده تولید محتوا کسب و کار

کارآفرینی یا مدیریت

برای راه اندازی هر کسب و کاری باید با جایگاه ها و وظایف شغلی آشنا باشیم. در این مقاله قصد داریم ، به دو موقعیت شغلی “کارآفرین” و ” مدیر” آشنا بشیم. شخص کارآفرین کیه؟ شخص مدیر کیه ؟ تفاوتهای نقش اونا چیه؟
پاسخ به این سئوالات میتونه یک مقاله ی خوبی رو رقم بزنه.

2

مدیر عملیاتی ( خط مقدم ) کیست؟

همه ی ما با مفهوم مدیر به طور عام آشنایی داریم. ولی به طور خاص، در هر سازمانی بر حسب نوع فعالیت ، یک مدیر میتونه عنوان های مختلفی داشته باشه. مثل ” مدیر عملیاتی یا خط مقدم” که یکی از مدیران اصلی است. شما میتونین با تعریف این نوع مدیریت و شرح وظایف آنها مقاله ی مفیدی بنویسین.

3

کارآفرینی و تجارت

آیا این دو واژه مفهوم یکسانی دارن ؟ اگر نه ، تفاوتهای اونا در چیه؟ برای کسی که در راه کسب و کار قدم برمی داره، بهتره که با تمام واژه ها تجاری آشنایی داشته باشه . در این مقاله میتونین به این دو موقعیت شغلی بپردازین.

4

“اشتیاق و علاقه” ، سوخت کارآفرین!

تحقیقات نشون می ده که اشتیاق عامل اصلی خلاقیت ، پایداری و عملکرد کارآفرین است. هرچه کارآفرین پرشورتر باشه ، احتمال موفقیت بیشترمیشه. اشتیاق در کارآفرینان متفاوت است ؛ یکی به اختراع یکی به تأسیس و دیگری به توسعه علاقه داره . در این مقاله میتونین به این موارد بپردازین.

5

علائم شکست یک مدیر!

هر کسب و کاری همیشه موفق نیست و عوامل زیادی باعث شکست میشه. وقتی مشکلی در بدن انسان پیش میاد علائمی آشکار میشه که از روی اون علامتها بیماری تشخیص داده میشه. در مورد یک سازمان هم این مسئله صدق میکنه . مدیری که در آستانه ی شکست قرار داره ، علائم و نشانه هایی داره .

6

تیم کارآفرینی خانوادگی

بیشتر اوقات برای ایجاد کسب وکار ، یک تیمی از چند کارآفرین با هم همکاری می کنن ، و گاهی هم این تیم دارای روابط خانوادگی هستن. حالا سوال اینه آیا تیم فامیلی خوبه؟ شما میتونین مزایا و معایب یک چنین تیمی رو ذکر کنین تا کسانی که در آستانه جمع¬آوری یک تیم هستن با چشم باز قدم بردارن.

10

کارآفرین مشاغل کوچک

کارآفرینان مشاغل کوچک ، معمولاً خدماتی را به شخص یا مشاغل کوچک دیگر ارائه می دهند.بیشتر مشاغل محلی بخصوص اگر خانوادگی و 50 نفر یا کمتر در اونها مشغول کار باشن ، کوچک تلقی می شوند.

11

فریلنسر کیست؟

اصطلاح فریلنسر ، به کسی اطلاق می شود که شغل آزاد دارد و برای خودش کار می کند نه برای شرکت یا سازمانی.( البته به صورت پیمانکاری با شرکتها همکاری میکنن) در این مقاله میشه به زمینه های شغلی یک فریلنسر، مزایا و معایب اون اشاره کرد.

12

تغییر شغل

چند وقت یکبار افراد شغلشون رو تغییر می دهند؟ و چرا ؟
ما در دوره ای از زمان زندگی می کنیم که با تنوع شغلی زیادی روبرو هستیم . ممکنه شما شما در طی چند سال ، چند شغل رو امتحان کرده باشین . عواملی مثل سن ، جنس و محل زندگی میتونن براین موضوع اثرداشته باشن. خب اصلاً چرا تغییر شغل ؟ در این مقاله میتونین دلایل مختلف تغییر شغل رو بررسی کنین.

13

انتخاب شغل مناسب

در حالیکه همه ی ما با استعدادها و ویژگیهای ذاتی متولد میشیم ، باز هم برای یافتن حرفه ی موفق ، نیاز به کسب مهارت و رهبری اونها داریم. شما با کمک از لینک زیر میتونین 6 گام برای یافتن شغل مناسب رو معرفی و توضیح بدین .
https://www.lifehack.org/
874243/how-to-find-the-right-career

14

چقدر پیش رفتم ؟

پیگیری روند پیشروی در جهت رسیدن به هدف بسیار مهمه.
اون چیزی که فرد رو از رسیدن به هدفش باز می داره اینه که تنها به هدف تمرکز کنه .
روش های مختلفی برای پیگیری پیشرفت وجود داره . برنامه ریزی و سازماندهی زمان ، پاسخگو بودن ، جشن گرفتن موفقیت هاو…
با توضیح این موارد مقاله ی خوبی رو میسازین.

15

چیدمان دفتر کار=بهره وری بیشتر

کار کردن در منزل میتونه فریبنده باشه. چرا؟ چون به خودتون میگین همه چیز دست خودمه و خودم رییس و خودم کارمندم .ولی وقتی وارد کار میشین میبینین که کار در خونه هم نیاز به اصول و قواعدی داره که یکی از اونها نظم دفتر کار شماست. آدرس کمکی برای ارائه ایده:.
https://www.lifehack.org
875424/home-office-organization-ideas

16

در پی دانش بیشتر در حین کار

کسب مهارت و دانش ،همه جا و همه زمان راهی مناسب برای پیشرفته. در این جهت باید چند قدم ضروری برداریم:-شناخت اهداف یادگیری
-استوار قدم برداشتن – عادت به یادگیری- بودجه بندی زمان – یادگیری در محل کار.
در این مقاله ، نحوه یادگیری موثر در محل کار را بیان کنین.

17

این شغل مناسب من هست یا نه؟

عوامل زیادی وجود داره که باید هنگام انتخاب شغل در نظر گرفته بشه چون که بیشتر از زمانیکه میخوابیم ،کار می کنیم. با 8 سوال میتونیم بفهمیم انتخاب ما درسته یا نه ؟ با کمک از لینک زیر این موارد رو بیان کنین .
https://www.lifehack.org/
870693/choosing-a-career

18

مهارت های سخت در مقابل مهارت های نرم Soft Skills vs Hard Skills))

. مفهوم این دو عبارت چیه ؟ چرا اونها برای شغل شما مهم هستن؟ با مهارت های سخت قضاوت میشیم و با مهارت های نرم سریعتر پیشرفت می کنیم . آشنایی با این دو مهارت بر عهده ی شما !

19

مدیریت کارکنان دورکار

آیا کارمند دورکار با کارمندی که در شرکت حضور داره فرق داره ؟ آیا مدیریت آنها تفاوت داره ؟ چگونه کارمند دورکار رو انتخاب کنیم ؟ برای بهره وری بالا باید تموم نکات ریز را در نظر داشته باشیم . یک مدیر موفق تدابیر مناسبی رو برای کارمندان دور کار باید در نظر داشته باشه.

20

زمان ترفیع شغلی

ترفیع شغلی چیه ؟ چه فایده ای داره ؟ آیا ترفیع کارمند در بهره وری سازمان اثر داره ؟ انواع ارتقاء شغلی ؟ چگونه زمان ترفیع یک کارمند رو باید تشخیص داد ؟

21

پرورش زعفران گلخانه ای

زعفران گیاهی با ارزش است که میتونه سوددهی بالایی داشته باشه. با کشاورزی نوین میتوان مقدار زیادی از هدررفت آب جلوگیری کرد. همچنین راندمان تولید بسیار افزایش می یابد. مسئولیت معرفی این کسب و کار با شما دوست عزیز!

22

کسب درآمد از نیش عقرب!

پرورش عقرب یک شغل نیست بلکه یک تجارت بزرگ است زیرا سم عقرب گرانترین مایع دنیاست! پس میتونه افراد زیادی رو ترغیب به راه اندازی این شغل نوپا کنه! فواید سم عقرب ؟ نحوه شناسایی؟صید؟ پرورش ؟ زهرگیری ؟

23

فروشنده ی موفق

ارائه ی کالا یا خدمات باید توسط فردی صورت بگیره که دانش این کار رو داشته باشه تا بتونه مرحله فروش رو با موفقیت طی کنه. خصوصیات یک فروشنده ی موفق چیه؟

24

کسب درآمد از آدامس

تولید آدامس ارزش افزوده ی زیادی داره. در این مقاله مخاطب رو با این موارد آشنا کنین: فرآیند تولید – مواد اولیه – مجوزهای لازم – تجهیزات و وسایل – بازار فروش – میزان سرمایه لازم.

25

تولید ماکادمیا

یا “فندق استرالیایی” گرانترین خشکبار دنیاست! پس میتونه ایده ی خوبی برای علاقمندان کشاورزی باشه. موارد استفاده ی این دانه و خواص اون ؟ شرایط کشت؟ فضای مورد نیاز؟ هزینه ها و وضعیت بازار؟

26

سوسیس و کالباس گیاهی

امروزه با توجه به بالا رفتن آگاهی خانواده ها مواد غذایی گیاهی و ارگانیک مورد استقبال قرارمی گیره و بازار اونها داغ است.پس میتونه طرح خوبی برای برپا کردن یک شغل پردرآمد باشه.فرآیند تولید؟ مواد اولیه؟ فضای لازم؟ سرمایه؟

27

مشاور مالیاتی کیست؟

مشاور مالیاتی علاوه بر تسلط به امور مالی ، کاملاً با قوانین مالیاتی ، قوانین کار، قوانین بیمه و.. آشناست . علت نیاز به یک مشاور مالیاتی؟ مسئولیت های او؟ و….

28

ایده های تبلیغاتی

عوامل زیادی برای بالا بردن درآمد یک کسب و کار دخالت دارن. امروزه تبلیغات حرف زیادی برای گفتن داره. این موضوع رو بیشتر بررسی کنین و ایده های جالب و خلاقانه ارائه بدید.

29

اسکم Scam چیست؟

با پیشرفت در ایجاد مشاغل اینترنتی ، کلاهبرداری هم بیشتر پدیدار میشه. اسکم به سایت های کلاهبرداری اطلاق میشه. پس مهمترین مسئله اینه که بتونیم این سایت ها رو تشخیص بدیم. راههای تشخیص؟

30

تولید اسباب بازی های چوبی

بازی نقش اساسی برای پرورش ذهن و جسم کودکان داره. تولید اسباب بازی های چوبی ، هم برای تولیدکننده و هم برای کودکان پر از فایده است. مزیت اونها؟ دستگاههای مورد نیاز؟ کارگاه؟ سرمایه؟ بازار؟

31

یک دانشجوی همیشگی باشید

در جامعه ی امروزی ، تاکتیک ها و استراتژی ها با ضربان قلب تغییر می کنند. بنابراین ، برای موفقیت بسیار مهمه که به روز و در جریان جدیدترین تحولات مربوط به فعالیتتون باشید. بررسی این خصوصیت و چگونگی رسیدن به اون میتونه موضوع مقاله باشه.

32

استراتژی

مثبت ترین طرز تفکر فقط زمانی ارزشمند است که شما با استراتژی های صحیح گام بردارید. و به نوبه خود ، اگر شما طرز فکر درست نداشته باشید استراتژی های صحیح هم موقتی هستند. به عبارتی : ذهنیت + استراتژی = موفقیت

33

ذهنیت سنگ بنای موفقیت

ذهنیت و باور ابزار اساسی برای رسیدن به موفقیت است. به عنوان یک کارآفرین ، ایجاد یک ذهنیت مثبت باید اولین هدف شما و یک ویژگی اساسی باشه که روزانه روی آن کار می کنید.

34

شناسایی رقبا

کسب و کار موفق در رقابت سالم بوجود میاد. و برای رقابت سالم ” شناسایی رقیب” حرف اول رو میزنه. در این مقاله به اهمیت این موضوع و نحوه انجام اون میشه پرداخت.

35

هشدارهای بازار

برای شروع و بقای یک کسب وکار موفق باید به گفته های بازار با دقت گوش کنیم. درست متوجه شدید “بازار” میتونه با ما صحبت کنه و هشدارهایی رو به ما اعلام کنه. اهمیت این موضوع رو در این مقاله بررسی کنین.

36

انتخاب انگیزه درست برای موفقیت

انگیزه برای موفقیت در کسب و کار از اهمیت خاصی برخوردار است . آیا فقط و فقط برای بیشتر کردن صفرهای حساب بانکی است و یا هدف دیگری هم وجود دارده؟ کدوم موفق تر میتونه باشه؟

37

پیشرفت و شکوفایی

یکی از خصوصیات شخصی در حوزه کسب و کار داشتن قدرت پیشرفت و خلاقیت است. در کنار پرداختن به این موضوع ، نحوه ی بروز دادن این خصوصیت را هم بیان کنید.

38

صداقت در کار

صداقت پایه و اساس یک تیم با عملکرد بالا است. یکی از ویژگی های مهمی که کارفرمایان به دنبال آن هستند ” صداقت ” است ؟ شما میتونین در این مقاله بعد از پرداختن به این موضوع و علت ضرورت آن ، به نحوه ی نشان دادن آن هم بپردازین.

39

کنترل استرس در محیط کار

گاهی در محیط کار به دلایل مختلف میتونه نگرانی و استرس بوجود بیاد خصوصاً در حال حاضر که مردم همه ی دنیا درگیر یک بیماری مهلک هستن. چگونه و با چه راهکارهایی میشه استرس های محیط کار رو کم کرد؟

40

دلایل افزایش استرس در محیط کار

در این چند ماه اخیر همه ی ما دچار استرس و افزایش نگرانی ها شده ایم . چرا؟ به دلیل همنشینی با دشمنی ناشناس به نام “کرونا” . در این مقاله به بررسی این سوال که چرا و چطور کرونا باعث افزایش نگرانی در محیط کار میشه، بپردازین.

1

واحدهای ذخیره سازی

شاید این کسب و کار زیاد برای شما آشنا نباشه . ولی با توجه به شرایط زندگی امروزی و فضاهای کوچک مسکونی و تجاری میتونه راه خوبی برای کسب درآمد باشه. شما میتونین در این مقاله مخاطب رو با این ایده آشنا کنین.

2

نوسازی ساختمانی

به نظر میاد که بهسازی خانه کاریست که حتی در مواقع نابسامانی اقتصادی ، خوب پیش میره. اگر ساخت و ساز در خون شماست چرا اونو به یه تجارت تبدیل نمیکنین ؟ در این مقاله بهتره در مورد جمع آوری تیم و راه اندازی این کسب و کار صحبت بشه.

3

خدمات دوچرخه

همه ی ما از شرایط زمین و حال نامساعدش و همینطور از آسیبهایی که به این دلیل میتونه به ما برسه خبر داریم. دوچرخه میتونه تا حدی به ما کنه.وقتی استفاده از این وسیله زیاد میشه ُ اراپه ی خدمات مربوط به اون هم باید بیشتر بشه. در این مقاله میتونین با مخاطب درباره ی راه اندازی این کسب و کار حتی به صورت آنلاین صجبت کنین.

4

خریداران وفادار

خریداران وفادار چه کسانی هستند؟ چه خصوصیاتی دارند ؟ چگونه یک فروشنده باید با اونها رفتار کنه ؟ اصلاً اهمیت این خریداران برای جذب بیشتر پول در چیه؟

5

پولسازی روی چهارچرخ

امروزه با توجه به هزینه های سنگینی که مغازه ها و واحدهای تجاری دارن، ایده ی فروش در ماشین رواج پیدا کرده. البته بیشتر اونا در مورد ارائه ی انواع غذاها فعالیت می کنن. در دنیا مواردی رو میبینیم که حتی برای خودشون برند شدن! در این مقاله میتونین این ایده را بیشتر توضیح داده و طرحهای مختلف و چگونگی اجرای اونا رو بیان کنین.

6

کسب و کار برای بازنشستگان

یکی از دوره های زندگی هر آدمی بازنشستگیه. این دوران برای بیشتر افراد مصادف میشه با ناراحتیهای جسمی و روحی وافسردگی و… حالا سئوال اینه که کار و کسب درآمد ، میتونه به پدربزرگا و مادربزرگا کمک کنه؟ یا اونا باید تو خونه بشینن واستراحت کنن . با پاسخ به این سئوالات و پیشنهاد چند ایده مخاطب رو راهنمایی کنین.

7

فروش آنلاین “محصولات”

کسب و کار آنلاین به چند طریق صورت میگیره. یکی از این راهها ، فروش “محصولاته”. 3 مدل تجاری فروش وجود داره که برای محصولات فیزیکی بصورت آنلاین استفاده می شه : برچسب خصوصی ، مستقیم از تولیدکننده به مصرف کننده ، فروش در بازارچه های اینترنتی .معرفی بیشتر با شما

8

فروش “اطلاعات و دوره ها” به صورت آنلاین

نوعی از کارآفرینی آنلاین ، فروش اطلاعات است. این کارآفرینان از بسترهای یادگیری آنلاین برای فروش دوره هایی از اطلاعات که در آن متخصص هستن استفاده می کنن. این فروش میتونه از 3 طریق انجام بشه. توضیحات بیشتر را به شما می سپارم.

9

خدمات پشتیبانی چیست؟

تقریباً اکثر ما با این واژه آشنا هستیم ، اما آیا تا به حال به عنوان یک کسب و کار به اون فکر کردین؟ طیف گسترده ای از خدمات میتونه در این نوع کسب و کار قرار بگیره ، مثل : نظافتی ، امنیتی ، حمل و نقل و…..
با توضیحات بیشتر به افراد جویای کار برای راه اندازی این کسب و کار رو کمک می کنین.

10

افیلیت مارکتینگ ( Affiliate Marketing )

وارد بازاریابی پورسانتی بشین. در این نوع بازاریابی دیگه خبری از این فروشگاه به اون فروشگاه رفتن و پا درد گرفتن نیست . در حالیکه روی کاناپه توی خونه نشستین ، این کار رو انجام میدین. خصوصاً با شرایط امروزی جهان خیلی سازگاره. معرفی این نوع کسب و کار میتونه برای مخاطبان جذاب باشه .

11

eBook راهی به سوی پولسازی

کتاب الکترونیکی طرفداران زیادی داره . هر کس که توانایی تحقیق و نوشتن رو داشته باشه میتونه از این طریق پولسازی کنه . به شرط اینکه اطلاعات لازم وکافی رو داشته باشه. اینجاست که شما میتونین این اطلاعات رو با مخاطبان خودتون در میان بذارین.

12

خرید و فروش دامنه

یکی از راه های کسب درآمد در اینترنت از راه خرید و فروش دامنه است. خرید وفروش دامنه به چه معناست؟ از کجا میشه دامنه رو خرید و چطور میشه انتقال داد؟ و سؤالات دیگه ای که شما با پاسخ به اونها مقاله ی خوبی رو ارائه میدین.

13

درمان ولخرجی !

به نظر من ولخرجی کردن یه بیماریه و باید هر چه زودتر درمان بشه . فردی با این خصوصیت وقتی به مراکز خرید میره ، تنوع اجناس در دنیای پر زرق و برق امروزی ، اونو مجبور به خرید میکنه . پس کسی که میخواد پولی رو پس انداز کنه اول باید جلو ولخرجی رو بگیره . حالا چیکار کنیم تا این مشکل رو حل کنیم ؟

14

آخه چرا من ؟

وقتی یه نگاه به دوروبرم میندازم ، میبینم خیلی از دوستا و آشناهامون که تقریباً توی یه سطح بودیم ، وضع مالیشون از ما خیلی بهتره !!! آخه چرا ؟
این سوال میتونه توی ذهن خیلی از ما بچرخه . اینجاست که باید بگیم هر پدیده ای علتی داره . به نظرتون علت این ماجرا چیه ؟ این مقاله بهترین راه برای فهمیدن این علت هاست.

15

زندگی پولدارها

افراد پولدار چطور زندگی می کنن که پولدار شدن ؟ میخونن ، تسلیم نمیشن ،به دنبال بازخورد هستن، زمانی برای فکرکردن اختصاص میدن، تمرین آداب و معاشرت خوب ، تلاش برای موفقیت دیگران ، با منتور قدم برمیدارن ، چند منبع درآمد دارن ، حداقل هفت ساعت در روز میخوابن و زود بیدار میشن و..توضیح هر ویژگی با شما
!

16

انتخاب با شما !

اگر تصمیم دارین در طبقه ی ثروتمندان قرار بگیرین ، باید مثل اونا فکر کنین. ده تفاوت اصلی بین طبقه ی متوسط و ثروتمندان وجود داره . در این مقاله با کمک از آدرس زیر به این تفاوت ها بپردازین.
https://www.lifehack.org/
articles/money/10-differences-between-middle-class-and-rich-people.html

17

تعطیلات افراد موفق

یه روز تعطیل برای افراد موفق چطور میگذره ؟ نوع فعالیت اونها با بقیه فرق داره ؟ حتما تفاوتهایی وجود داره که به این جایگاه رسیدن! . شما میتونین باکمک از لینک زیر این تفاوت ها رو پیدا کنید.
https://www.lifehack.
org/articles/productivity/12-weekend-habits-highly-successful-people.html

18

هوش مالی

به نظر شما کسی هست که نخواهد به ثروت و آسایش دست پیدا کنه؟ مسلماً نه. پس باید تمام قدم هایی که در این رابطه برداشته میشه علمی و آگاهانه باشه. مفهوم هوش مالی ؟ اکتسابی است یا ارثی؟ داروهای تقویتی هوش مالی ؟

19

مثلث درآمدزایی از مهارت

داشتن مهارت شرط لازم برای کسب درآمده ولی کافی نیست! برای رسیدن به درآمد هر سه ضلع این مثلث باید در کنار هم باشند. ضلع اول: سطح مهارت – ضلع دوم: میزان تقاضا برای مهارت – ضلع سوم: دشواری جایگزین کردن افراد دیگر.

20

رابطه ی سطح مهارت با میزان کسب درآمد

سطح مهارت یکی از پیش نیازهای مهم برای کسب درآمد است. برای کسب مهارت: استعداد ، پشتکار ، مطالعه و تمرکز لازم است. در کسب مهارت عالی بودن ، خلاقیت و نوآوری رو فراموش نکنیم. توضیح همه موارد ذکر شده با شما!

21

رابطه ی میزان تقاضا با کسب درآمد

در نظر بگیرید که بدون مطالعه از میزان تقاضا در بازار ،مهارتی رو کسب کردین . آیا فکر میکنین به درآمدزایی مورد نظرتون میرسید؟ چه عواملی میتونه به بالا بردن میزان تقاضا کمک کنه؟

22

مهارت های نرم

منظور از مهارت های نرم چیست؟ ویژگیها و صفات فردی برای ارتباط با دیگران برای موفقیت شغلی. مثل :اخلاق کاری – توانایی برقراری ارتباط – مدیریت زمان – کار تیمی و…. که پرداختن به این موضوعات با شما!

23

تقویت هوش مالی کودکان

در دنیای امروزی که هر روز با مسائل جدیدی در جوامع روبرو هستیم باید برای آموزش و تقویت هوش مالی اونها سرمایه گذاری کنیم تا در آینده دچار مشکل نشن! چگونه و با چه راهکارهایی؟

24

پس انداز پول

همیشه مشکل در کسب درآمد نیست گاهی در خرج کردن و جمع کردن پول مشکل داریم که پولدار نمیشم! در این مقاله میتونین به طور مثال 10 راهکار برای جمع کردن پول ارائه بدید.

25

معرفی اپلی کیشن برای پس انداز پول

در دنیای امروزی که همه چیز با تکنولوژی آسونتر شده ، مدیریت هزینه ها و پس انداز کردن هم میتونه با اپلی کیش ها راحت تر صورت بگیره.در این مقاله به تعدادی از اونها اشاره کنین.

26

بودجه بندی

مفهوم بودجه بندی چیست؟ آیا با اون میشه گامی برای پس انداز پول برداریم؟ نقش بودجه بندی در مدیریت پول چیه؟ برای پس انداز کردن چه مقدار از درآمد را در نظر بگیریم؟

27

فنگ شویی و پولداری

“فنگ شویی ثروت” سعی داره که با جایگذاری اسباب و لوازم و ایجاد محیطی مناسب برای پولدار شدن شما طرح هایی رو ارائه بده. مثلاً رنگ های ثروت ( طلایی، سبز، قهوه‌ای، بنفش، قرمز، زرد، آبی و مشکی ) رو برای دکوراسیون معرفی میکنه.

28

گیاهانی که پولدارمون میکنن!

در فرهنگ های مختلف و در فنگ شویی ، گیاهانی را به عنوان
در بر دارنده ی خیر و برکت میدونن و معتقد هستن که عشق و سلامتی و ثروت با خودشون میارن. این گیاهان را معرفی کنین.

29

استرس مالی

وقتی فکر پرداخت قسط های آخر ماه ، قبض آب و برق و..، اجاره خونه و… هزار جور چاله های مختلف که انگار هیچ موقع نمیخوان پربشن میوفتیم ، استرس تمام وجودمون رو میگیره! اثر این استرس بر روابط خانوادگی؟ راهکارها برای کنترل اون؟

30

شناسایی مشکل در بی پولی

بی پولی هم مانند همه ی چیزهای دیگه علتی داره که باید اون مورد یا موارد رو شناسایی کنیم و تغییرات لازم رو ایجاد کنیم. در این مقاله به چند مشکل مهم رسیدگی کنین.

31

روانشناسی پول

واقعاً پول هم روانشناسی داره؟!! روانشناسی پول چیه؟ آیا مبحثی علمی است ؟ دیدگاه هر کدوم از آدما به پول چطور میتونه باشه ؟ آیا پول احساس امنیت میاره؟ و خیلی سوالات دیگه که میتونه با پاسخ در این مقاله مطرح بشه.

32

پایان روز افراد موفق چگونه است؟

تا حالا فکر کردین که افراد موفق چگونه روز خود رو برنامه ریزی میکنن و چه کارهایی انجام میدن؟ به نظر شما یک فرد موفق در پایان ساعات کاری روزانه اش چه کارهایی انجام میده؟

33

ترفند فروشگاه ها برای دریافت پول بیشتر

همه ی ما این تجربه رو داریم که به بعضی از فروشگاه ها که وارد میشیم فقط میخواهیم اون کالای مورد نظر رو بخریم و بریم ولی در عوض در بعضی از فروشگاه ها برای خرید یک کالا میریم و با چندین ساک خرید پر از محصولات دیگه بیرون میایم. چرا؟ و چگونه این اتفاق میوفته؟

34

خریدار خسیس

خریداران میتونین دارای شخصیت های متفاوتی باشند. این هنر یک فروشنده موفق است که با توانایی های خودش شخصیت اونها رو تشخیص بده و بدونه که چطور برای فروش محصولش اقدام کنه. در این مقاله به خصوصیات این نوع خریداران و نحوه ی برخورد با اونها بپردازین.

35

برچسب های تبلیغاتی

در دنیای امروزی راه های مختلفی برای جذب مشتری بیشتر وجود داره. برچسب های تبلیغاتی هم در این راه گام هایی خوبی میتونن بردارن به شرطی که بدونیم: مزایا و معایب اونها چیه ؟ محل نصب مناسب اونها کجاست؟

36

ارتقاء عملکرد مغز

مغز فرمانده تمامی کارهای بدن است. پس برای موفقیت در کارها نیاز به یک فرمانده قوی و کارآمد داریم . در این مقاله چند راه برای بالا بردن عملکرد مثبت مغز ارائه بدید.

37

چگونه در ضمیر ناخودآگاه خود دستگاه جاذب پول بسازیم؟

در عصر و روزگار امروزی برای موفقیت در هر کاری باید به باور درستی رسید. در مورد ماشین پولسازی باید بدونیم که چه چیزهایی این ماشین رو تقویت و چه چیزهایی باعث اختلال در کار اون میشه.

38

قانون جذب پول

قانون جذب پول و ثروت چی برای گفتن داره؟ چطور این قانون عمل میکنه؟ چرا برای بعضی ها این قانون اعمال نمیشه و عمل نمیکنه؟ و هر آنچه که درباره این قانون لازمه که بدونیم رو در این مقاله بیان کنید.

39

افزایش حقوق

شاید یکی از قسمت های پر چالش در کسب و کار ، مباحثه در مورد حقوق است. چگونه و با چه تکنیکهایی در این مورد صحبت کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم؟

40

پولسازی با طرح توجیهی

برای شروع هر کسب و کاری نیاز به ابزاری به نام “طرح توجیهی” وجود داره. در این مقاله مخاطب خود رو با این واژه آشنا کنین و توضیح دهید که چطور میتوان از آن کسب درآمد کرد.

مینی‌آموزش UX-Writing | دکمه‌نویسی

هدف: یادگیری دکمه‌نویسی و CTA ها ( چه جوری یه دکمه یا لینک رو انقدر جذاب و تاثیرگذار بنویسیم که کاربر روش کلیک کنه؟ )

ایده تولید محتوا کسب و کار

ایده تولید محتوا کسب و کار

کارآفرینی یا مدیریت

برای راه اندازی هر کسب و کاری باید با جایگاه ها و وظایف شغلی آشنا باشیم. در این مقاله قصد داریم ، به دو موقعیت شغلی “کارآفرین” و ” مدیر” آشنا بشیم. شخص کارآفرین کیه؟ شخص مدیر کیه ؟ تفاوتهای نقش اونا چیه؟
پاسخ به این سئوالات میتونه یک مقاله ی خوبی رو رقم بزنه.

2

مدیر عملیاتی ( خط مقدم ) کیست؟

همه ی ما با مفهوم مدیر به طور عام آشنایی داریم. ولی به طور خاص، در هر سازمانی بر حسب نوع فعالیت ، یک مدیر میتونه عنوان های مختلفی داشته باشه. مثل ” مدیر عملیاتی یا خط مقدم” که یکی از مدیران اصلی است. شما میتونین با تعریف این نوع مدیریت و شرح وظایف آنها مقاله ی مفیدی بنویسین.

3

کارآفرینی و تجارت

آیا این دو واژه مفهوم یکسانی دارن ؟ اگر نه ، تفاوتهای اونا در چیه؟ برای کسی که در راه کسب و کار قدم برمی داره، بهتره که با تمام واژه ها تجاری آشنایی داشته باشه . در این مقاله میتونین به این دو موقعیت شغلی بپردازین.

4

“اشتیاق و علاقه” ، سوخت کارآفرین!

تحقیقات نشون می ده که اشتیاق عامل اصلی خلاقیت ، پایداری و عملکرد کارآفرین است. هرچه کارآفرین پرشورتر باشه ، احتمال موفقیت بیشترمیشه. اشتیاق در کارآفرینان متفاوت است ؛ یکی به اختراع یکی به تأسیس و دیگری به توسعه علاقه داره . در این مقاله میتونین به این موارد بپردازین.

5

علائم شکست یک مدیر!

هر کسب و کاری همیشه موفق نیست و عوامل زیادی باعث شکست میشه. وقتی مشکلی در بدن انسان پیش میاد علائمی آشکار میشه که از روی اون علامتها بیماری تشخیص داده میشه. در مورد یک سازمان هم این مسئله صدق میکنه . مدیری که در آستانه ی شکست قرار داره ، علائم و نشانه هایی داره .

6

تیم کارآفرینی خانوادگی

بیشتر اوقات برای ایجاد کسب وکار ، یک تیمی از چند کارآفرین با هم همکاری می کنن ، و گاهی هم این تیم دارای روابط خانوادگی هستن. حالا سوال اینه آیا تیم فامیلی خوبه؟ شما میتونین مزایا و معایب یک چنین تیمی رو ذکر کنین تا کسانی که در آستانه جمع¬آوری یک تیم هستن با چشم باز قدم بردارن.

10

کارآفرین مشاغل کوچک

کارآفرینان مشاغل کوچک ، معمولاً خدماتی را به شخص یا مشاغل کوچک دیگر ارائه می دهند.بیشتر مشاغل محلی بخصوص اگر خانوادگی و 50 نفر یا کمتر در اونها مشغول کار باشن ، کوچک تلقی می شوند.

11

فریلنسر کیست؟

اصطلاح فریلنسر ، به کسی اطلاق می شود که شغل آزاد دارد و برای خودش کار می کند نه برای شرکت یا سازمانی.( البته به صورت پیمانکاری با شرکتها همکاری میکنن) در این مقاله میشه به زمینه های شغلی یک فریلنسر، مزایا و معایب اون اشاره کرد.

12

تغییر شغل

چند وقت یکبار افراد شغلشون رو تغییر می دهند؟ و چرا ؟
ما در دوره ای از زمان زندگی می کنیم که با تنوع شغلی زیادی روبرو هستیم . ممکنه شما شما در طی چند سال ، چند شغل رو امتحان کرده باشین . عواملی مثل سن ، جنس و محل زندگی میتونن براین موضوع اثرداشته باشن. خب اصلاً چرا تغییر شغل ؟ در این مقاله میتونین دلایل مختلف تغییر شغل رو بررسی کنین.

13

انتخاب شغل مناسب

در حالیکه همه ی ما با استعدادها و ویژگیهای ذاتی متولد میشیم ، باز هم برای یافتن حرفه ی موفق ، نیاز به کسب مهارت و رهبری اونها داریم. شما با کمک از لینک زیر میتونین 6 گام برای یافتن شغل مناسب رو معرفی و توضیح بدین .
https://www.lifehack.org/
874243/how-to-find-the-right-career

14

چقدر پیش رفتم ؟

پیگیری روند پیشروی در جهت رسیدن به هدف بسیار مهمه.
اون چیزی که فرد رو از رسیدن به هدفش باز می داره اینه که تنها به هدف تمرکز کنه .
روش های مختلفی برای پیگیری پیشرفت وجود داره . برنامه ریزی و سازماندهی زمان ، پاسخگو بودن ، جشن گرفتن موفقیت هاو…
با توضیح این موارد مقاله ی خوبی رو میسازین.

15

چیدمان دفتر کار=بهره وری بیشتر

کار کردن در منزل میتونه فریبنده باشه. چرا؟ چون به خودتون میگین همه چیز دست خودمه و خودم رییس و خودم کارمندم .ولی وقتی وارد کار میشین میبینین که کار در خونه هم نیاز به اصول و قواعدی داره که یکی از اونها نظم دفتر کار شماست. آدرس کمکی برای ارائه ایده:.
https://www.lifehack.org
875424/home-office-organization-ideas

16

در پی دانش بیشتر در حین کار

کسب مهارت و دانش ،همه جا و همه زمان راهی مناسب برای پیشرفته. در این جهت باید چند قدم ضروری برداریم:-شناخت اهداف یادگیری
-استوار قدم برداشتن – عادت به یادگیری- بودجه بندی زمان – یادگیری در محل کار.
در این مقاله ، نحوه یادگیری موثر در محل کار را بیان کنین.

17

این شغل مناسب من هست یا نه؟

عوامل زیادی وجود داره که باید هنگام انتخاب شغل در نظر گرفته بشه چون که بیشتر از زمانیکه میخوابیم ،کار می کنیم. با 8 سوال میتونیم بفهمیم انتخاب ما درسته یا نه ؟ با کمک از لینک زیر این موارد رو بیان کنین .
https://www.lifehack.org/
870693/choosing-a-career

18

مهارت های سخت در مقابل مهارت های نرم Soft Skills vs Hard Skills))

. مفهوم این دو عبارت چیه ؟ چرا اونها برای شغل شما مهم هستن؟ با مهارت های سخت قضاوت میشیم و با مهارت های نرم سریعتر پیشرفت می کنیم . آشنایی با این دو مهارت بر عهده ی شما !

19

مدیریت کارکنان دورکار

آیا کارمند دورکار با کارمندی که در شرکت حضور داره فرق داره ؟ آیا مدیریت آنها تفاوت داره ؟ چگونه کارمند دورکار رو انتخاب کنیم ؟ برای بهره وری بالا باید تموم نکات ریز را در نظر داشته باشیم . یک مدیر موفق تدابیر مناسبی رو برای کارمندان دور کار باید در نظر داشته باشه.

20

زمان ترفیع شغلی

ترفیع شغلی چیه ؟ چه فایده ای داره ؟ آیا ترفیع کارمند در بهره وری سازمان اثر داره ؟ انواع ارتقاء شغلی ؟ چگونه زمان ترفیع یک کارمند رو باید تشخیص داد ؟

21

پرورش زعفران گلخانه ای

زعفران گیاهی با ارزش است که میتونه سوددهی بالایی داشته باشه. با کشاورزی نوین میتوان مقدار زیادی از هدررفت آب جلوگیری کرد. همچنین راندمان تولید بسیار افزایش می یابد. مسئولیت معرفی این کسب و کار با شما دوست عزیز!

22

کسب درآمد از نیش عقرب!

پرورش عقرب یک شغل نیست بلکه یک تجارت بزرگ است زیرا سم عقرب گرانترین مایع دنیاست! پس میتونه افراد زیادی رو ترغیب به راه اندازی این شغل نوپا کنه! فواید سم عقرب ؟ نحوه شناسایی؟صید؟ پرورش ؟ زهرگیری ؟

23

فروشنده ی موفق

ارائه ی کالا یا خدمات باید توسط فردی صورت بگیره که دانش این کار رو داشته باشه تا بتونه مرحله فروش رو با موفقیت طی کنه. خصوصیات یک فروشنده ی موفق چیه؟

24

کسب درآمد از آدامس

تولید آدامس ارزش افزوده ی زیادی داره. در این مقاله مخاطب رو با این موارد آشنا کنین: فرآیند تولید – مواد اولیه – مجوزهای لازم – تجهیزات و وسایل – بازار فروش – میزان سرمایه لازم.

25

تولید ماکادمیا

یا “فندق استرالیایی” گرانترین خشکبار دنیاست! پس میتونه ایده ی خوبی برای علاقمندان کشاورزی باشه. موارد استفاده ی این دانه و خواص اون ؟ شرایط کشت؟ فضای مورد نیاز؟ هزینه ها و وضعیت بازار؟

26

سوسیس و کالباس گیاهی

امروزه با توجه به بالا رفتن آگاهی خانواده ها مواد غذایی گیاهی و ارگانیک مورد استقبال قرارمی گیره و بازار اونها داغ است.پس میتونه طرح خوبی برای برپا کردن یک شغل پردرآمد باشه.فرآیند تولید؟ مواد اولیه؟ فضای لازم؟ سرمایه؟

27

مشاور مالیاتی کیست؟

مشاور مالیاتی علاوه بر تسلط به امور مالی ، کاملاً با قوانین مالیاتی ، قوانین کار، قوانین بیمه و.. آشناست . علت نیاز به یک مشاور مالیاتی؟ مسئولیت های او؟ و….

28

ایده های تبلیغاتی

عوامل زیادی برای بالا بردن درآمد یک کسب و کار دخالت دارن. امروزه تبلیغات حرف زیادی برای گفتن داره. این موضوع رو بیشتر بررسی کنین و ایده های جالب و خلاقانه ارائه بدید.

29

اسکم Scam چیست؟

با پیشرفت در ایجاد مشاغل اینترنتی ، کلاهبرداری هم بیشتر پدیدار میشه. اسکم به سایت های کلاهبرداری اطلاق میشه. پس مهمترین مسئله اینه که بتونیم این سایت ها رو تشخیص بدیم. راههای تشخیص؟

30

تولید اسباب بازی های چوبی

بازی نقش اساسی برای پرورش ذهن و جسم کودکان داره. تولید اسباب بازی های چوبی ، هم برای تولیدکننده و هم برای کودکان پر از فایده است. مزیت اونها؟ دستگاههای مورد نیاز؟ کارگاه؟ سرمایه؟ بازار؟

31

یک دانشجوی همیشگی باشید

در جامعه ی امروزی ، تاکتیک ها و استراتژی ها با ضربان قلب تغییر می کنند. بنابراین ، برای موفقیت بسیار مهمه که به روز و در جریان جدیدترین تحولات مربوط به فعالیتتون باشید. بررسی این خصوصیت و چگونگی رسیدن به اون میتونه موضوع مقاله باشه.

32

استراتژی

مثبت ترین طرز تفکر فقط زمانی ارزشمند است که شما با استراتژی های صحیح گام بردارید. و به نوبه خود ، اگر شما طرز فکر درست نداشته باشید استراتژی های صحیح هم موقتی هستند. به عبارتی : ذهنیت + استراتژی = موفقیت

33

ذهنیت سنگ بنای موفقیت

ذهنیت و باور ابزار اساسی برای رسیدن به موفقیت است. به عنوان یک کارآفرین ، ایجاد یک ذهنیت مثبت باید اولین هدف شما و یک ویژگی اساسی باشه که روزانه روی آن کار می کنید.

34

شناسایی رقبا

کسب و کار موفق در رقابت سالم بوجود میاد. و برای رقابت سالم ” شناسایی رقیب” حرف اول رو میزنه. در این مقاله به اهمیت این موضوع و نحوه انجام اون میشه پرداخت.

35

هشدارهای بازار

برای شروع و بقای یک کسب وکار موفق باید به گفته های بازار با دقت گوش کنیم. درست متوجه شدید “بازار” میتونه با ما صحبت کنه و هشدارهایی رو به ما اعلام کنه. اهمیت این موضوع رو در این مقاله بررسی کنین.

36

انتخاب انگیزه درست برای موفقیت

انگیزه برای موفقیت در کسب و کار از اهمیت خاصی برخوردار است . آیا فقط و فقط برای بیشتر کردن صفرهای حساب بانکی است و یا هدف دیگری هم وجود دارده؟ کدوم موفق تر میتونه باشه؟

37

پیشرفت و شکوفایی

یکی از خصوصیات شخصی در حوزه کسب و کار داشتن قدرت پیشرفت و خلاقیت است. در کنار پرداختن به این موضوع ، نحوه ی بروز دادن این خصوصیت را هم بیان کنید.

38

صداقت در کار

صداقت پایه و اساس یک تیم با عملکرد بالا است. یکی از ویژگی های مهمی که کارفرمایان به دنبال آن هستند ” صداقت ” است ؟ شما میتونین در این مقاله بعد از پرداختن به این موضوع و علت ضرورت آن ، به نحوه ی نشان دادن آن هم بپردازین.

39

کنترل استرس در محیط کار

گاهی در محیط کار به دلایل مختلف میتونه نگرانی و استرس بوجود بیاد خصوصاً در حال حاضر که مردم همه ی دنیا درگیر یک بیماری مهلک هستن. چگونه و با چه راهکارهایی میشه استرس های محیط کار رو کم کرد؟

40

دلایل افزایش استرس در محیط کار

در این چند ماه اخیر همه ی ما دچار استرس و افزایش نگرانی ها شده ایم . چرا؟ به دلیل همنشینی با دشمنی ناشناس به نام “کرونا” . در این مقاله به بررسی این سوال که چرا و چطور کرونا باعث افزایش نگرانی در محیط کار میشه، بپردازین.

1

واحدهای ذخیره سازی

شاید این کسب و کار زیاد برای شما آشنا نباشه . ولی با توجه به شرایط زندگی امروزی و فضاهای کوچک مسکونی و تجاری میتونه راه خوبی برای کسب درآمد باشه. شما میتونین در این مقاله مخاطب رو با این ایده آشنا کنین.

2

نوسازی ساختمانی

به نظر میاد که بهسازی خانه کاریست که حتی در مواقع نابسامانی اقتصادی ، خوب پیش میره. اگر ساخت و ساز در خون شماست چرا اونو به یه تجارت تبدیل نمیکنین ؟ در این مقاله بهتره در مورد جمع آوری تیم و راه اندازی این کسب و کار صحبت بشه.

3

خدمات دوچرخه

همه ی ما از شرایط زمین و حال نامساعدش و همینطور از آسیبهایی که به این دلیل میتونه به ما برسه خبر داریم. دوچرخه میتونه تا حدی به ما کنه.وقتی استفاده از این وسیله زیاد میشه ُ اراپه ی خدمات مربوط به اون هم باید بیشتر بشه. در این مقاله میتونین با مخاطب درباره ی راه اندازی این کسب و کار حتی به صورت آنلاین صجبت کنین.

4

خریداران وفادار

خریداران وفادار چه کسانی هستند؟ چه خصوصیاتی دارند ؟ چگونه یک فروشنده باید با اونها رفتار کنه ؟ اصلاً اهمیت این خریداران برای جذب بیشتر پول در چیه؟

5

پولسازی روی چهارچرخ

امروزه با توجه به هزینه های سنگینی که مغازه ها و واحدهای تجاری دارن، ایده ی فروش در ماشین رواج پیدا کرده. البته بیشتر اونا در مورد ارائه ی انواع غذاها فعالیت می کنن. در دنیا مواردی رو میبینیم که حتی برای خودشون برند شدن! در این مقاله میتونین این ایده را بیشتر توضیح داده و طرحهای مختلف و چگونگی اجرای اونا رو بیان کنین.

6

کسب و کار برای بازنشستگان

یکی از دوره های زندگی هر آدمی بازنشستگیه. این دوران برای بیشتر افراد مصادف میشه با ناراحتیهای جسمی و روحی وافسردگی و… حالا سئوال اینه که کار و کسب درآمد ، میتونه به پدربزرگا و مادربزرگا کمک کنه؟ یا اونا باید تو خونه بشینن واستراحت کنن . با پاسخ به این سئوالات و پیشنهاد چند ایده مخاطب رو راهنمایی کنین.

7

فروش آنلاین “محصولات”

کسب و کار آنلاین به چند طریق صورت میگیره. یکی از این راهها ، فروش “محصولاته”. 3 مدل تجاری فروش وجود داره که برای محصولات فیزیکی بصورت آنلاین استفاده می شه : برچسب خصوصی ، مستقیم از تولیدکننده به مصرف کننده ، فروش در بازارچه های اینترنتی .معرفی بیشتر با شما

8

فروش “اطلاعات و دوره ها” به صورت آنلاین

نوعی از کارآفرینی آنلاین ، فروش اطلاعات است. این کارآفرینان از بسترهای یادگیری آنلاین برای فروش دوره هایی از اطلاعات که در آن متخصص هستن استفاده می کنن. این فروش میتونه از 3 طریق انجام بشه. توضیحات بیشتر را به شما می سپارم.

9

خدمات پشتیبانی چیست؟

تقریباً اکثر ما با این واژه آشنا هستیم ، اما آیا تا به حال به عنوان یک کسب و کار به اون فکر کردین؟ طیف گسترده ای از خدمات میتونه در این نوع کسب و کار قرار بگیره ، مثل : نظافتی ، امنیتی ، حمل و نقل و…..
با توضیحات بیشتر به افراد جویای کار برای راه اندازی این کسب و کار رو کمک می کنین.

10

افیلیت مارکتینگ ( Affiliate Marketing )

وارد بازاریابی پورسانتی بشین. در این نوع بازاریابی دیگه خبری از این فروشگاه به اون فروشگاه رفتن و پا درد گرفتن نیست . در حالیکه روی کاناپه توی خونه نشستین ، این کار رو انجام میدین. خصوصاً با شرایط امروزی جهان خیلی سازگاره. معرفی این نوع کسب و کار میتونه برای مخاطبان جذاب باشه .

11

eBook راهی به سوی پولسازی

کتاب الکترونیکی طرفداران زیادی داره . هر کس که توانایی تحقیق و نوشتن رو داشته باشه میتونه از این طریق پولسازی کنه . به شرط اینکه اطلاعات لازم وکافی رو داشته باشه. اینجاست که شما میتونین این اطلاعات رو با مخاطبان خودتون در میان بذارین.

12

خرید و فروش دامنه

یکی از راه های کسب درآمد در اینترنت از راه خرید و فروش دامنه است. خرید وفروش دامنه به چه معناست؟ از کجا میشه دامنه رو خرید و چطور میشه انتقال داد؟ و سؤالات دیگه ای که شما با پاسخ به اونها مقاله ی خوبی رو ارائه میدین.

13

درمان ولخرجی !

به نظر من ولخرجی کردن یه بیماریه و باید هر چه زودتر درمان بشه . فردی با این خصوصیت وقتی به مراکز خرید میره ، تنوع اجناس در دنیای پر زرق و برق امروزی ، اونو مجبور به خرید میکنه . پس کسی که میخواد پولی رو پس انداز کنه اول باید جلو ولخرجی رو بگیره . حالا چیکار کنیم تا این مشکل رو حل کنیم ؟

14

آخه چرا من ؟

وقتی یه نگاه به دوروبرم میندازم ، میبینم خیلی از دوستا و آشناهامون که تقریباً توی یه سطح بودیم ، وضع مالیشون از ما خیلی بهتره !!! آخه چرا ؟
این سوال میتونه توی ذهن خیلی از ما بچرخه . اینجاست که باید بگیم هر پدیده ای علتی داره . به نظرتون علت این ماجرا چیه ؟ این مقاله بهترین راه برای فهمیدن این علت هاست.

15

زندگی پولدارها

افراد پولدار چطور زندگی می کنن که پولدار شدن ؟ میخونن ، تسلیم نمیشن ،به دنبال بازخورد هستن، زمانی برای فکرکردن اختصاص میدن، تمرین آداب و معاشرت خوب ، تلاش برای موفقیت دیگران ، با منتور قدم برمیدارن ، چند منبع درآمد دارن ، حداقل هفت ساعت در روز میخوابن و زود بیدار میشن و..توضیح هر ویژگی با شما
!

16

انتخاب با شما !

اگر تصمیم دارین در طبقه ی ثروتمندان قرار بگیرین ، باید مثل اونا فکر کنین. ده تفاوت اصلی بین طبقه ی متوسط و ثروتمندان وجود داره . در این مقاله با کمک از آدرس زیر به این تفاوت ها بپردازین.
https://www.lifehack.org/
articles/money/10-differences-between-middle-class-and-rich-people.html

17

تعطیلات افراد موفق

یه روز تعطیل برای افراد موفق چطور میگذره ؟ نوع فعالیت اونها با بقیه فرق داره ؟ حتما تفاوتهایی وجود داره که به این جایگاه رسیدن! . شما میتونین باکمک از لینک زیر این تفاوت ها رو پیدا کنید.
https://www.lifehack.
org/articles/productivity/12-weekend-habits-highly-successful-people.html

18

هوش مالی

به نظر شما کسی هست که نخواهد به ثروت و آسایش دست پیدا کنه؟ مسلماً نه. پس باید تمام قدم هایی که در این رابطه برداشته میشه علمی و آگاهانه باشه. مفهوم هوش مالی ؟ اکتسابی است یا ارثی؟ داروهای تقویتی هوش مالی ؟

19

مثلث درآمدزایی از مهارت

داشتن مهارت شرط لازم برای کسب درآمده ولی کافی نیست! برای رسیدن به درآمد هر سه ضلع این مثلث باید در کنار هم باشند. ضلع اول: سطح مهارت – ضلع دوم: میزان تقاضا برای مهارت – ضلع سوم: دشواری جایگزین کردن افراد دیگر.

20

رابطه ی سطح مهارت با میزان کسب درآمد

سطح مهارت یکی از پیش نیازهای مهم برای کسب درآمد است. برای کسب مهارت: استعداد ، پشتکار ، مطالعه و تمرکز لازم است. در کسب مهارت عالی بودن ، خلاقیت و نوآوری رو فراموش نکنیم. توضیح همه موارد ذکر شده با شما!

21

رابطه ی میزان تقاضا با کسب درآمد

در نظر بگیرید که بدون مطالعه از میزان تقاضا در بازار ،مهارتی رو کسب کردین . آیا فکر میکنین به درآمدزایی مورد نظرتون میرسید؟ چه عواملی میتونه به بالا بردن میزان تقاضا کمک کنه؟

22

مهارت های نرم

منظور از مهارت های نرم چیست؟ ویژگیها و صفات فردی برای ارتباط با دیگران برای موفقیت شغلی. مثل :اخلاق کاری – توانایی برقراری ارتباط – مدیریت زمان – کار تیمی و…. که پرداختن به این موضوعات با شما!

23

تقویت هوش مالی کودکان

در دنیای امروزی که هر روز با مسائل جدیدی در جوامع روبرو هستیم باید برای آموزش و تقویت هوش مالی اونها سرمایه گذاری کنیم تا در آینده دچار مشکل نشن! چگونه و با چه راهکارهایی؟

24

پس انداز پول

همیشه مشکل در کسب درآمد نیست گاهی در خرج کردن و جمع کردن پول مشکل داریم که پولدار نمیشم! در این مقاله میتونین به طور مثال 10 راهکار برای جمع کردن پول ارائه بدید.

25

معرفی اپلی کیشن برای پس انداز پول

در دنیای امروزی که همه چیز با تکنولوژی آسونتر شده ، مدیریت هزینه ها و پس انداز کردن هم میتونه با اپلی کیش ها راحت تر صورت بگیره.در این مقاله به تعدادی از اونها اشاره کنین.

26

بودجه بندی

مفهوم بودجه بندی چیست؟ آیا با اون میشه گامی برای پس انداز پول برداریم؟ نقش بودجه بندی در مدیریت پول چیه؟ برای پس انداز کردن چه مقدار از درآمد را در نظر بگیریم؟

27

فنگ شویی و پولداری

“فنگ شویی ثروت” سعی داره که با جایگذاری اسباب و لوازم و ایجاد محیطی مناسب برای پولدار شدن شما طرح هایی رو ارائه بده. مثلاً رنگ های ثروت ( طلایی، سبز، قهوه‌ای، بنفش، قرمز، زرد، آبی و مشکی ) رو برای دکوراسیون معرفی میکنه.

28

گیاهانی که پولدارمون میکنن!

در فرهنگ های مختلف و در فنگ شویی ، گیاهانی را به عنوان
در بر دارنده ی خیر و برکت میدونن و معتقد هستن که عشق و سلامتی و ثروت با خودشون میارن. این گیاهان را معرفی کنین.

29

استرس مالی

وقتی فکر پرداخت قسط های آخر ماه ، قبض آب و برق و..، اجاره خونه و… هزار جور چاله های مختلف که انگار هیچ موقع نمیخوان پربشن میوفتیم ، استرس تمام وجودمون رو میگیره! اثر این استرس بر روابط خانوادگی؟ راهکارها برای کنترل اون؟

30

شناسایی مشکل در بی پولی

بی پولی هم مانند همه ی چیزهای دیگه علتی داره که باید اون مورد یا موارد رو شناسایی کنیم و تغییرات لازم رو ایجاد کنیم. در این مقاله به چند مشکل مهم رسیدگی کنین.

31

روانشناسی پول

واقعاً پول هم روانشناسی داره؟!! روانشناسی پول چیه؟ آیا مبحثی علمی است ؟ دیدگاه هر کدوم از آدما به پول چطور میتونه باشه ؟ آیا پول احساس امنیت میاره؟ و خیلی سوالات دیگه که میتونه با پاسخ در این مقاله مطرح بشه.

32

پایان روز افراد موفق چگونه است؟

تا حالا فکر کردین که افراد موفق چگونه روز خود رو برنامه ریزی میکنن و چه کارهایی انجام میدن؟ به نظر شما یک فرد موفق در پایان ساعات کاری روزانه اش چه کارهایی انجام میده؟

33

ترفند فروشگاه ها برای دریافت پول بیشتر

همه ی ما این تجربه رو داریم که به بعضی از فروشگاه ها که وارد میشیم فقط میخواهیم اون کالای مورد نظر رو بخریم و بریم ولی در عوض در بعضی از فروشگاه ها برای خرید یک کالا میریم و با چندین ساک خرید پر از محصولات دیگه بیرون میایم. چرا؟ و چگونه این اتفاق میوفته؟

34

خریدار خسیس

خریداران میتونین دارای شخصیت های متفاوتی باشند. این هنر یک فروشنده موفق است که با توانایی های خودش شخصیت اونها رو تشخیص بده و بدونه که چطور برای فروش محصولش اقدام کنه. در این مقاله به خصوصیات این نوع خریداران و نحوه ی برخورد با اونها بپردازین.

35

برچسب های تبلیغاتی

در دنیای امروزی راه های مختلفی برای جذب مشتری بیشتر وجود داره. برچسب های تبلیغاتی هم در این راه گام هایی خوبی میتونن بردارن به شرطی که بدونیم: مزایا و معایب اونها چیه ؟ محل نصب مناسب اونها کجاست؟

36

ارتقاء عملکرد مغز

مغز فرمانده تمامی کارهای بدن است. پس برای موفقیت در کارها نیاز به یک فرمانده قوی و کارآمد داریم . در این مقاله چند راه برای بالا بردن عملکرد مثبت مغز ارائه بدید.

37

چگونه در ضمیر ناخودآگاه خود دستگاه جاذب پول بسازیم؟

در عصر و روزگار امروزی برای موفقیت در هر کاری باید به باور درستی رسید. در مورد ماشین پولسازی باید بدونیم که چه چیزهایی این ماشین رو تقویت و چه چیزهایی باعث اختلال در کار اون میشه.

38

قانون جذب پول

قانون جذب پول و ثروت چی برای گفتن داره؟ چطور این قانون عمل میکنه؟ چرا برای بعضی ها این قانون اعمال نمیشه و عمل نمیکنه؟ و هر آنچه که درباره این قانون لازمه که بدونیم رو در این مقاله بیان کنید.

39

افزایش حقوق

شاید یکی از قسمت های پر چالش در کسب و کار ، مباحثه در مورد حقوق است. چگونه و با چه تکنیکهایی در این مورد صحبت کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم؟

40

پولسازی با طرح توجیهی

برای شروع هر کسب و کاری نیاز به ابزاری به نام “طرح توجیهی” وجود داره. در این مقاله مخاطب خود رو با این واژه آشنا کنین و توضیح دهید که چطور میتوان از آن کسب درآمد کرد.

فهرست