ایده تولید محتوا مجله اینترنتی

  1. خانه
  2. الگوها و قالب های محتوایی
  3. ایده تولید محتوا مجله اینترنتی

ایده تولید محتوا مجله اینترنتی

1- چه موقع و چرا جاروی دستی رو عوض کنیم؟

من مطمئنم که بیشتر ما به این موضوع اهمیت نمیدیم و تا وقتی که خود جارو، از کار افتاده و نالون نشه به فکر تعویضش نمیوفتیم! چه زمانی جارو تعویض بشه؟ چه جارویی بخریم؟پاسخ به این سئوالات با شما دوست عزیز! البته میتونین از این آدرس کمک بگیرین: https://www.wrappedinrust.com/how-often-should-you-replace-your-broom/

2

نقش لیمو در خونه!

لیمو، این میوه ی بسیار مفید علاوه بر خواص خوراکی ، کاربردهای دیگه ای هم داره. وقتی در منزل شما جناب لیمو تشریف دارن ، به هیچ وجه کارای خونه رو تنهایی انجام ندین و حتماً از ایشون کمک بگیرین. شما میتونین ازکاربردهای لیمو در پاکسازی خونه ، مقاله ی خوبی بنویسین.

3

لذت از تمیزکاری

شما هم مثل من از کار نظافت و تمیزکاری فراری هستین و چاره ای هم ندارین؟ چه کنیم تا این کار کمتر اذیتمون کنه و حتی لذت بخش هم باشه؟! چاره ی کار اینجاست! یکی از این راهها رو من میگم : گوش کردن به کتاب صوتی هنگام کار! بقیه با شما!آدرس کمکی:
https://www.showmesuburban.
com/how-to-make-cleaning-fun/

4

بوزدایی از بطری ها

درست کردن یک سری لوازم از وسایل بازیافتی میتونه هم برای اوقات فراغت مناسب باشه و هم به اقتصاد خانواده کمک کنه. وقتی مواد داخل یک بطری رو مصرف کردیم اولین کاری که باید انجام بدیم تمیز کردن برچسب و بو زدایی از داخل شیشه است. با پیشنهاد های موثر برای این کار مقاله خوبی رو ترتیب میدین.

5

شکست اژدهای بدهی

چطور زودتر از بدهی خلاص شیم و بعد از اون با خوشبختی زندگی کنیم؟!خیلی ساده: با تهیه یک لیست خرید ماهیانه! توی اون لیست محصولاتی رو باید یادداشت کنیم که دارای کاربردهای زیاد و در عین حال به صرفه هستن. یک نمونه رو من اینجا میگم ، بقیه رو شما میتونین لیست کنین:گوشت سینه مرغ که در انواع ساندویچ ، خورش و پلو کاربرد داره.

6

چاپ فرم خرید

سازماندهی و نظم در خرید ماهیانه باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشه. مثال: برای نظافت و شستشوی منزل احتیاج به لوازم و مواد شستشو داریم . در این مقاله فرمی رو طراحی و ارائه کنید که در اون دسته بندی شوینده ها و زیر گروههای اونها مشخص شده و میشه در طول ماه موارد مورد نیاز رو تیک زد .

7

خرید اضافی ممنوع!

شاید پدر و مادربزرگای ما در قید و بند خرید لوازم لوکس و غیرضروری نبودن ولی در عوض آرامش در زندگیشون موج میزد. ولی ما برای داشتن این امکانات وادار به زندگی ای شدیم که اصلاً دوست نداریم وهمش درگیر وام و بدهی هستیم. برای کم کردن بار زندگی بهتره هر چیزی رو که خودمون در خونه قادر به ساختنش هستیم از فروشگاهها نخریم.در این مقاله چند مورد رو توضیح بدید.

8

ایمن سازی خانه نسبت به آتش سوزی

در زندگی امروزی ، که استفاده از مواد قابل اشتعال زیاد شده ، باید در مورد این موضوع اطلاعات کافی داشته باشیم. در اولین قدم باید این مواد را بشناسیم و نکات ایمنی در مورد اونها رو یاد بگیریم. در این مقاله میتونین چند نمونه از این مواد رو به مخاطب معرفی و در مورد نگهداری و ایمن سازی اونها صحبت کنید.

9

هنگام آتش سوزی چه کنیم؟

اول از همه آرزو میکنم که این اتفاق برای هیچکس نیوفته ، ولی دونستن خیلی از نکته ها میتونه از بروز حوادث بزرگتر و ایجاد خسارت های مالی و جانی غیر قابل جبران جلوگیری کنه:
هنگام آتش سوزی چه کارهایی انجام بدیم و چه کارهایی رو انجام ندیم؟

10

تمیزی سردوش حمام

یک حمام گرم با بخار خوب ، میتونه خیلی آرامش بخش باشه. حالا اگر سردوشی جرم بسته باشه ، این بخار آبِ آرامش بخش همراه با انواع باکتریها به سرمون میریزه! پس باید راهی برای تمیز کردن اون پیدا کنیم. پیشنهاد من ، کمک گرفتن از سرکه است! آدرس راهنما: https://www.showmesuburban.
com/how-to-clean-a-dirty-shower-head/

11

عطر خانگی !

به نظر شما میشه با امکانات توی خونه عطر درست کنیم ؟ اگر بشه چی میشه ! بله میشه توی خونه عطر منحصر به فرد خودمون رو درست کنیم به خصوص تو این روزهای کرونایی که هر چه کمتر بریم بیرون به نفع هممونه . برای انجام این کار وسایل و مواد مورد نیاز ، مراحل انجام کار ، زمان لازم و تمام نکات ریز و درشت رو در این مقاله ارائه بدید.

12

انتخاب عطر!

خرید عطر همیشه کار سخت و زمان بری است. ولی اگر ملاک های انتخاب رو بدونیم این مشکل بر طرف میشه. برای خرید عطر باید نکاتی رو در نظر داشته باشیم، مثل:
سن – جنسیت – قیمت – کیفیت – سلیقه – شغل – نوع مهمانی – مرکز خرید معتبر و…. توضیح و راهنمایی های بیشتر با شما.

13

جعبه ابزار خانگی

شیر ظرفشویی چکه میکنه: آچار نداریم! تابلویی برای نصب داریم:از جای چکش و میخ خبر نداریم!و … حالا یا باید از همسایه قرض بگیریم یامجبور میشیم برای انجام اینجور کارهای ساده هزینه کنیم و افراد فنی رو خبر کنیم! اینجاست که به نیاز داشتن یک جعبه ابزار پی میبریم. پس شما به دوستانمون کمک کنین و لیست ابزار و کاربرد اونها رو بیان کنید.

14

کفش قلب دوم !

این تشبیه به خاطر اینه که در صورت مراقبت نکردن از این عضو فعال،درگیر مشکلات زیادی میشیم. بیشتر ما که شاغل هستیم ساعات زیادی رو با کفشامون همراهیم . پس حالا که باید این دوست عزیز رو ساعتها تحمل کنیم ، بهتره که طوری اون رو انتخاب و نگهداری کنیم که از بودن در کنار هم اذیت نشیم. شما در انتخاب و نگهداری این دوست به ما کمک کنین.

15

تزئین حوله

ما بر این باوریم که همیشه نباید برای زیبایی و ایجاد تغییر در خونه هزینه کرد.خیلی جذابتره که با لوازم ساده و موجود توی خونه تنوع ایجاد کنیم. یکی از این تغییرات میتونه تزئین حوله های ساده افراد خونواده باشه که بنا به سلیقه شخصی اونها مثلاً تکه دوزی بشه. در این مقاله چند طرح رو با لوازم مورد نیاز و نحوه ی کار برای دوستداران هنر آموزش بدین.

16

میز تولد کودک

گرفتن تولد برای کودکان خیلی جذابه و میتونه خاطراتی همیشگی براشون بسازه. یکی از دغدغه های والدین اینه که میخوان فرزندشون یکی از بهترین روزها رو تجربه کنه و همه چیز بدون نقص باشه و در عین حال با شرایط اقتصادی هم هماهنگ باشه. یکی از عناصر جشن،میز تولده. با ارائه چند ایده ی زیبا برای میز تولد دربرپایی جشنی به یادموندنی شریک بشین.

17

چنگمال چیست ؟

یادش بخیر ، وقتی بچه بودم با این کلمه آشنا شدم . زمانی که پدر بزرگم بربری به دست میومد خونمون و من میفهمیدم که میخواد چنگمال درست کنه ! شیرینی سالم و بسیار خوشمزه که با دستان پر مهر او آماده میشد . پدربزرگم اهل کرمان بود. در این مقاله به دوستداران شیرینی و غذاهای سالم ، طرز پخت و خواص مواد اولیه ی اون رو بیان کنین.

18

ترفند نگهداری مربا

درسته که انواع مرباها در فروشگاه ها وجود داره ولی پخت خونگی همیشه و همیشه عطر و طعم متفاوتی داره! میوه های هر فصل هم که متفاوتن و چشیدن طعم میوه ها در فصلهای مختلف میتونه دلپذیر باشه . بنابراین باید روشهای نگهداری از اونها رو به بهترین نحو انجام بدیم تا سالم و خوشمزه بمونن.

19

تفاوت قارچ سمی و خوراکی چیه؟

قارچ ماده ی مغذی و مفیدی است. البته به شرطی که از نوع خوراکیش باشه ! مصرف قارچ سمی خیلی خطرناکه پس همه باید بتونیم قارچ خوراکی رو از سمی تشخیص بدیم. بهترین راه اطلاع رسانی است که شما میتونین در این مقاله انجام بدید.

20

قارچ رو چطور نگهداری کنیم؟

بارها مجبور شدیم قارچ هایی رو که چند روز پیش خریدیم بیرون بریزیم . قارچ ها جذب رطوبت بالایی دارن پس خیلی زود سیاه و فاسد میشن. حالا از چه روش یا روشهایی برای نگهداری استفاده کنیم که زمان بیشتری برای مصرف داشته باشیم.

21

مواد غذایی رو تر و تازه نگه داریم

شاید خیلی از ما امکان خرید روزانه رو نداشته و مجبور باشیم هفتگی و یا ماهیانه خرید کنیم. با این کار یه مشکل حل میشه ولی مشکل دیگه ای پیش میاد : ” تولید زیاد زباله ” چرا؟ چون از طرز نگهداری بیشتر مواد ، اطلاع درستی نداریم و کلی میوه و سبزی و… راهیِ سطل آشغال میشن.پس بهتره که در این مقاله با روش نگهداری چند ماده غذایی آشنا بشیم.

22

بکینگ پودر

احتمالاً بیشتر ما با نام این محصول آشنایی داریم ولی بیشتر ما از فواید و مضرات اون آگاه نیستیم ، پس در این مقاله با ترکیبات این ماده و کاربرد اون آشنا میشیم. و یاد میگیریم که آیا ماده ای برای جایگزینی وجود داره یا نه؟

23

ماست یونانی

یکی از انواع ماست که سرشار از مواد مغذی است ” ماست یونانی” نام داره. خواص این نوع ماست ، ویتامین ها و مواد تشکیل دهنده ، و طرز تهیه اون در خانه میتونه مقاله جالبی باشه.

24

پاک کردن چسب از روی پوست

همه ما تجربه استفاده ازچسب های مایع رو داریم و اینکه بعد از اون دستهامون چسبی میشه و حالا چطور پاک کنیم؟ البته پاک کردن چسب هایی مانند قطره ای و یک دو سه ممکنه مشکل ساز بشه که ارائه راه و روش پاک کردن با شما!

25

گندم سیاه چیست؟

گندم سیاه نوعی شبه غله است که فاقد گلوتن می باشد.در این مقاله میشه با ترکیبات اون آشنا شد و فواید و خواص اون رو یادآوری و از عوارض احتمالی مصرف این ماده غذایی صحبت کرد.و در ضمن طریقه مصرف رو هم فراموش نکنین.

26

راهکارهایی برای ازبین بردن مگس فاضلاب

مگس فاضلاب چیست ؟ محل زندگی و تکثیر اونها کجاست؟ مضراتشون چیه ؟ چگونه میشه با اونها بدون مصرف ز سموم شیمیایی مبارزه کرد؟ راه های پیشگیری از هجوم اونها چیه؟

27

تهیه ی شوینده های خانگی فرش

شاید گاهی امکان استفاده از قالیشویی ها برای شستن فرش های دستبافت رو نداریم و تصمیم داریم در خونه این کار رو انجام بدیم.حالا در این مقاله به روشهایی برای ساخت شوینده های خانگی اشاره کنین.

28

تمیز کردن مبلمان

همه ی ما چه در خونه و چه در محل کارمون با انواع مبلمان سروکار داریم که برای تمیز کردن اونا نیاز به راهکارهای ویژه ای است .شما میتونین در این مقاله ترفندها و راهکارهایی برای تمیز کردن هرچه بهتر و موثرتر اونها ارائه بدید.

29

تزئین ماکارونی

بیشتر بچه ها با وجود بد غذا بودن از ماکارونی خوششون میاد. میتونیم از این ویژگی استفاده کنیم و با تزئینات متفاوت ، اونها رو ترغیب به خوردن غذا کنیم. در این مقاله چند روش تزئین با ماکارونی رو آموزش بدید.

30

تزئین صبحانه کودکان

صبحانه یکی از وعده های مهم در تغذیه ی روزانه هر فرد محسوب میشه که شاید بیشتر ما از اون غافل میشیم.در این مقاله
با چند نمونه از تزئین صبحانه آشنا میشیم تا مخاطب رو به خوردن اون ترغیب کنیم.

31

خمیر دندان در خانه داری

خمیر دندون یکی از محصولاتیه که روزانه هر فرد مصرف میکنه ولی شاید اکثر ما ندونیم که به جز شستشوی دندون خیلی کارآیی های دیگه هم داره. چند کاربرد جالب از اون رو توضیح بدید.

32

تمیز کردن پنجره ها

یکی از مراحل سخت در نظافت خونه ، پاک کردن پنجره ها و شیشه هاست. خصوصاً وقتی که مدام دستمال ، رو روی شیشه میکشی و هر بار بیشتر شاهد لکه و راههای دستمال روی شیشه میشی! چگونه و با چه مواد خونگی میشه یک پنجره رو تمیز و شفاف کرد؟

33

خوش بو کننده های طبیعی برای خونه

بوی مواد طبیعی و گل ها خیلی میتونه به طراوت و شادابی محیط خونه کمک کنه. با راه های مختلفی میشه محیط کار و یا زندگی رو خوشبو کرد. با کمک از سایت زیر میتونین اسپری های خوشبو کننده بسازین:
https://springtimecottage.
com/2019/08/smart-ways-to-make-your-home-smell-wonderful/

34

بوی سطل زباله

یکی از مواردی که باعث میشه خونه اون طراوت و خوش بویی رو نداشته باشه حضور سطل آشغال در آشپزخونه است.
چه نکاتی رو باید برای رهایی از این مشکل رعایت کنیم؟ از چه موادی میشه برای جذب بوی سطل آشغال استفاده کرد؟

35

بهداشت رختخواب

“رختخواب “محلی برای آرامش بعد از تموم خستگی های روزانه است پس باید دلپذیر و خوش بو و مرتب باشه. برای این منظور چه راهکارهایی رو پیشنهاد میکنید؟
https://springtimecottage.
com/2019/08/smart-ways-to-make-your-home-smell-wonderful/

36

بوی بد کفش!

شاید بیشتر ساعات روز مجبور به پوشیدن کفش باشیم ( البته این روزها به خاطر کرونا باید حداقل حضور در بیرون از خونه رو داشته باشیم) و کفش ها بو دار بشن. آیا برای از بین بردن این بوی نامطبوع راهکارهایی وجود داره؟

37

روش های شگفت آور برای ایجاد بوی خوب در حمام!!

وجود نم و رطوبت در حمام میتونه هم باعث ایجاد باکتری ها و هم بوی نامطبوع بشه. چه راهکارهایی برای از بین بردن اون میشه انجام داد؟ از سایت زیر میتونین کمک بگیرین: https://springtimecottage.
com/2019/08/smart-ways-to-make-your-home-smell-wonderful/

38

ترفندهای تمیز کردن ماکروویو

برای تمیز کردن وسایل برقی به داشتن اطلاعات و رعایت احتیاط بیشتر نیاز داریم و باید بدونیم که ایمن ترین و بهترین راه ها کدوم ها هستن. گردآوری این مقاله میتونه برای مخاطب مفید باشه.

39

پاک کردن پای مرغ!

داستان از اونجایی شروع شد که دست خواهرزادم توی بازی فوتبال شکست! از همه ی دردسرهاش و مشکلاتش که بگذریم میرسیم به توصیه های تغذیه ای اطرافیان : ” سوپ پای مرغ” . به نظر کار سختی میاد. در این مقاله طرز پاک کردن پای مرغ رو بیان کنین و نحوه ی پخت اون رو هم ارائه بدید.

40

خط و خش روی شیشه

ایده ی نوشتن این مقاله با این موضوع وقتی به ذهنم رسید که در حال باز کردن اسباب و لوازم خواهرم توی خونه ی جدیدشون بودم. روی شیشه ی میزپذیرایی چند تا خش افتاده بود! خواهر منم که حساس!!! حالا چه باید کرد؟

41

مبلمان براق

حجم زیادی از لوازم خونه های ما معمولاً چوبی است. پس باید راه های درست نگهداری و تمیز کردن اونها رو بدونیم. همیشه لازم نیست که مواد گرون قیمت برای شفاف کردن چوب تهیه کنیم. به نظر شما با چه مواد طبیعی و موجود در منزل میشه این کار رو انجام داد؟

42

پخت سینه مرغ در حداقل زمان

این روزها زمان در آشپزی نقش مهمی داره و غذاهایی که سریع حاضر میشن بیشتر طرفدار دارن . حالا مهم اینه که در این زمان کم چه غذایی درست کنیم که دارای ارزش غذایی و سلامت باشه. در این مقاله به چند روش پخت سینه مرغ با حداقل هزینه و حداقل زمان بپردازین.

1

دوستی نعنا با پوست

نعناع، بیشتر برای طمع دادن به غذاها بکار میره. همین سبزی دوست داشتنی به محصولات آرایشی هم راه پیدا کرده و به عنوان خنک کننده ی پوست بکار میره.در صورتیکه شما میتونین ده راز دیگه خواص نعناع برای زیبایی رو فاش کنین! آدرس پیشنهادی:
https://www.stylecraze.com/
articles/10-skin-benefits-of-mint/

2

چطور برای مراقبت از پوستمون از نعناع استفاده کنیم؟

همه ی ما از خاصیتهای نعناع ، مخصوصا برای پوست ، شنیدیم. خب ،حالا که اینو میدونیم چطوری از این سبزی خوشگل و خوشبو استفاده کنیم. شما میتونین در این مقاله به چند نوع ماسک که با نعناع درست میشه اشاره کنین و طریقه استفاده ی اون رو توضیح بدین.

3

معجزه ی ترکیب موز و نعناع برای پوست

ترکیب این دو ماده میتونه برای شفاف کردن پوست ، خیلی موثر باشه. برای طرز تهیه ی این ماسک میتونین از این مقاله کمک بگیرین و تمام راهنماییهای لازم رو با مخاطبتون در میون بذارین.
https://www.stylecraze.com/
articles/10-skin-benefits-of-mint/

4

چطور از شر جوش و آکنه خلاص بشیم؟

تقریبا همه ی ما با این مشکل دست و پنجه نرم کردیم. اگر خواص مواد غذایی رو بدونیم ، میفهمیم که بسیاری از مشکلاتمون با استفاده درست از اونها حل میشه.ترکیب لیمو ترش و نعناع. برای از بین بردن آکنه مفیده.با آموزش طرز تهیه این ماسک ،دستور مصرفش و خواص اون یک مقاله جذاب از آب در میاد.

5

نارگیل و زخمهای آکنه

نارگیل سرشار از خاصیته. یکی از خواص اون از بین بردن جوشها و آکنه های صورته. امروزه که حفظ زیبایی برای همه ما یکی از واجباته ، ماسکهای طبیعی خیلی بهمون کمک میکنن. از این آدرس کمک بگیرین و مقاله ی جالب در این باره بنویسین. https://www.superloudmouth.com/
home-remedies-for-acne-scars-overnight-naturally/

6

زیره و پوست ما

به نظر من ، زیره یکی از گیاهانیه که مظلوم واقع شده !! اگر تموم خواص زیره رو بدونیم دست از سرش برنمیداریم.(البته با علم به اینکه زیاده روی در هیچ چیز خوب نیست!) فقط یکی از خاصیتهای زیره برای پوست اینه: دشمن سرسخت پیری پوست!در این مقاله به خواص زیره برای پوست اشاره کنید که میتونه برای مخاطب خیلی جالب باشه.

7

سویا سس و سرکه سیب

کی باورش میشه که بتونیم با این دو ماده غذایی ، رنگ مو درست کنیم. گیاهان در دنیایی از خواص پنهان شدند که با کشف اونها میشه جایگزینهای خوبی برای مواد شیمیایی در نظر گرفت.با کمک گرفتن از این مقاله مطالب جالبی رو به مخاطب خودتون انتقال بدین. https://www.stylecraze.com/
articles/herbal-hair-color-tips-and-techniques

8

دستگاه فر موی خانگی

به مهمونی دوستانه ای دعوت شدین ؟ نمیتونین به آرایشگاه برین؟ گاهی کمبود زمان و یا هزینه های بالا و گاهی هم کرونا باعث میشه از آرایشگاه رفتن منصرف شیم. اینجاست که خودمون باید با کمک بعضی وسایل وارد عمل بشیم.آموزش استفاده از بابیلیس،مزایا و معایب اون و نکات محافظتی بر عهده شما!

9

تاریخچه مواد آرایشی

مواد آرایشی چیه؟ هدف استفاده از اونا چیه؟ چه زمانی و از کجا وارد زندگی بشر شدن؟
مواد آرایشی ( به استثنای صابون )، موادی هستن که برای زیباسازی،حفظ شکل ظاهری یا برای پاکسازی،رنگ آمیزی، بازسازی و محافظت از پوست، مو ،ناخن و..استفاده می شن. داستان پیدایش مواد آرایشی و انواع اونها میتونه برای مخاطبین جالب باشه.

10

خرید ریش تراش خوب

ریش تراش یک وسیله ی مورد نیاز آقایونه و به علت استفاده مکرر از اون ، باید جنس خوبی داشته باشه.پس زمان خرید باید دقت کنیم تا وسیله ی مناسبی رو تهیه کنیم. آگاهی در مورد انواع ریش تراش ، اجزای مهمش و در نظر گرفتن استاندارهای لازم میتونه کمک خوبی باشه. اطلاعات لازم رو جمع آوری و به مخاطب انتقال بدید.

11

پلکسر (PLEXR) چیست؟

پلکسر یک روش درمانی برای رفع چین و چروک پوست است. پوست ما بیشتر از هر چیز دیگه ای بیانگر سن ماست . هر روز که توی آیینه نگاه میکنیم ، گذر عمر رو میبینیم. علم قدم های خوبی در راه جوانسازی پوست برداشته و یکی از اونها پلکسره. معرفی این روش ، مزایا و عوارض احتمالی و … آشنا کنین.

12

رفع تیرگی لب

لبهای سالم و طبیعی صورتی رنگ و بدون ترک هستن.گاهی به دلایل مختلف رنگ اونها تیره میشه و ترک میخورن. بعداز شناسایی علت میتونیم از مواد طبیعی برای برطرف کردن اون کمک بگیریم. مثل: انار با شیر، لیمو، عسل و..
https://medium.com/@dhrishni/6-ways-to-make-your-lips-pink-naturally-in-3-weeks-

13

لوسیون برای آقایون

بعد از اصلاح ، پوست حساس و خشک و گاهی هم جوش های ریزی روی پوست ظاهر میشه. لوسیون ها و کرم های صنعتی زیادی در برندهای مختلف توی بازار وجود داره.شما میتونین چند لوسیون طبیعی و فواید اونها رو معرفی کنین.
https://menwit.com/things- hat-you-can-use-in-place-of-aftershave

14

انتخاب ریمل خوب

شرکت های زیادی اقدام به تولید ریمل می کنند. ولی شما به عنوان یک مصرف کننده ، باید خیلی مراقب باشین که یک محصول با کیفیت انتخاب کنین. در غیر اینصورت ممکنه عوارض زیادی در پی داشته باشه. در این مقاله در مورد مزایا و معایب ریمل ، نحوه ی استفاده و نکات کلیدی برای خرید اون بنویسین.

15

رابطه ی آرایش و سن

با توجه به تنوع بالای لوازم آرایش و تکنیک های آرایشی موجود میتونیم بسیاری از مشکلات چهره رو برطرف کنیم . ولی اگر در این امور اطلاعات کافی نداشته باشیم نتیجه ی کار برعکس میشه. در این مقاله میتونین به نکات اشتباهی که باعث میشه آرایش سن رو بالاتر از شناسنامه نشون بده صحبت کنین.

16

حالت دادن به ابرو

ابرو یکی از عناصراست که در زیبایی نقش مهمی داره. گاهی شرایطی پیش میاد که نمیتونیم به آرایشگاه بریم مثل این روزای کرونایی.پس مجبوریم خودمون آستین بالا بزنیم. برای اینکار به اطلاعات خاصی نیاز داریم و باید تکنیک هایی رو یاد بگیریم . طرز حالت دادن به ابرو ، میتونه برای مخاطب
بسیار کاربردی باشه.

17

رنگ رژلب وسن و سال

رژ لب یکی از پایه های لوازم آرایشی است و در آرایش کردن نقش مهمی داره و میتونه اثرات مثبت و یا منفی در نتیجه ی کار داشته باشه. دونستن اینکه چه تناژ رنگی برای چه سنی و برای چه جایی و چه لباسی و چه شکل لبی میتونه مناسب باشه خیلی به ما کمک میکنه. پس در این مقاله با توضیح این موارد میتونین خانوم ها رو راهنمایی کنین.

18

کرم پودر دائم یا BB Glow

“کرم پودر دائم یا مزو‌وایت” روشی برای روشن کردن دو تا سه درجه ی پوست است. با بکارگیری این روش دیگر نیازی به استفاده از کرم پودر برای 6 تا 8 ماه نیست. مکانیسم این عمل ، مزایا و معایب ، طول درمان ، مراقبتهای لازم و… همه میتونه موضوع مقاله ی شما باشه.

19

سفیدی مو

سفید شدن مو امری طبیعیه ولی گاهی عواملی باعث سفیدی زودرس مو میشه. این عوامل چه چیزهایی هستن؟ شاید رنگ کردن
یک روش برای پوشاندن موهای سفید باشه ولی با روش های طبیعی و خانگی هم میشه از روند سفید شدن مو پیشگیری و حتی درمان کرد. ارائه چند نوع از درمانهای خانگی و مواد خوراکی مفید با شما!

20

ماساژ پوست سر

افزایش خون رسانی به کف سر موجب میشه تا موها به خوبی تغذیه بشن. یکی از راههایی که موجب این موضوع میشه ماساژ پوست سر است. فواید ماساژ ، انواع اون ، روش کار و…. میتونن از سرفصل های مقاله شما باشن.

21

یوگا و ریزش مو

یوگا ورزش جسم و ذهن است . آیا یوگا میتونه برای ریزش موی سر مفید باشه؟ در این مقاله بعد از پرداختن به این موضوع نمونه هایی از حرکات یوگا که برای مو مفید هستن رو توضیح بدید.

22

آلئوورا و مو

یکی از رازهای پرپشتی موی هندی ها “آلئوورا” است. گیاهی پر از خواص مختلف! این گیاه داروی تقویت کننده ی خوبی برای موهای سر است. خواص اون بر مو؟ چگونگی استفاده؟ و… میتونه مقاله شما رو تشکیل بده.

23

معجزه ی آلئوورا بر پوست

اگر به زیبایی و شفافیت پوست خودتون اهمیت میدن هرگز از این گیاه غافل نشین! رطوبت دهی ، درمان آفتاب سوختگی ، جلوگیری از پیری زود رس پوست و موارد دیگه ای که شما در این مقاله میتونین اونارو بررسی کنین.

24

صاف کردن مو بدون اتو

تنوع طلبی همیشه در ذهن ما هست. کسی که موی صاف داره میخواد فر کنه ، کسی که موهای فر داره دوست داره موهاشو صاف کنه . در این مقاله شما به کسانی که میخواهند موهای صافی داشته باشن ولی بدون استفاده از اتوی مو و تنها با با روشهای طبیعی کمک کنین.

25

بالیاژ مو چیست؟

تکنیکی برای رنگ و هایلایت کردن مو است . در این مقاله مخاطب رو با این تکنیک و روش انجام اون و فوایدش بیشتر آشنا کنین.

26

واریاسیون

خیلی وقتها پیش اومده که وقتی در منزل مو رو رنگ میکنین اون جلوه و زیبایی رنگ در آرایشگاه رو نداره. واریاسیون میتونه علت اون باشه . عملکرد ، نحوه ی استفاده ، انواع اون و…. را در این مقاله توضیح دهید.

27

میکرونیدلینگ چیست؟

روشی برای جوانسازی پوست. نحوه ی عملکرد ؟ مزایا و معایب؟ دستور استفاده؟ و تمام نکاتی که باید در مورد این تکنیک بدانیم نیاز به نوشتن مقاله ای جامع دارد.

28

صورت مربع

برای آرایش مهمترین و ابتدایی ترین مرحله تشخیص نوع صورت توسط آرایشگر است. در این حالته که او میتونه روش های مناسبی برای زیباتر کردن فرد انتخاب کنه . آشنایی با این نوع صورت و روش کانترینگ اون میتونه موضوع خوبی برای یک مقاله مفید باشه.

29

کانتورینگ بینی

بینی نقش مهمی در زیبایی صورت داره به طوریکه در سالیان اخیر اکثر افراد حتی برای زیباتر شدن به تیغ جراحی هم روی می آوردند. در این مقاله به انواع عیوب بینی و روش پنهان کردن اونها با کانتورینگ رو بیان کنین.

30

آرایش شاین

آرایش شاین یا براق که بیشتر در دهه های 70 – 60 برای عروس ها مد بود در سالهای اخیر هم کاربرد بیشتری پیدا کرده. در این مقاله میشه به این نوع آرایش و مزایا و معایب اون پرداخت.

31

کانتورینگ

درباره ی آرایش صورت مبحثی و روشی به نام “کانتورینگ ” وجود داره که بهتر است در این مقاله به طور کامل مخاطب رو با این مفهوم آشنا کرده و مراحل اون رو توضیح بدید.

32

ناخن عروس

در مراسم عروسی مرکز توجه همه بیشتر بر روی عروس خانومه و حتی میتونه ماهها سوژه بحث و گفگوی خانوادگی باشه. پس باید به کوچکترین نکات هم توجه خاصی کرد. طراحی ناخن برای عروس خانوم ها اهمیت ویژه ،اصول و قواعد خاصی داره. در اینجا به این اصول بپردازین.

33

نکات کلیدی در مورد آرایش عروس

جمع آوری اطلاعات در مورد هر کاری قبل از انجام اون میتونه از بروز خیلی از مشکلات جلوگیری کنه. یه عروس خانوم برای اینکه تا سالیان سال وقتی که آلبوم عروسی خودش رو نگاه میکنه لذت ببره و افسوسی برای نوع آرایش نخوره بهتره از روزها قبل تموم نکات رو بررسی کنه . پردازش این نکات با شما!

34

آرایش مات برای عروس

بسیاری از عروس خانوم ها آرایش مات رو برای زیباترین و به یاد ماندگارترین روز زندگی خود می پسندند. در این مقاله بهتره ابتدا یه تعریفی از آرایش مات داشته باشین و سپس به مزایا و معایب اون بپردازین.

35

یخ و زیبایی

پوست هم مثل هر چیز دیگه ای با یک سری چیزا شاد میشه و از یک سری چیزا میرنجه و آسیب میبینه! پس بهتر نیست که ما این موارد رو بشناسیم و بکار ببریم؟ یکی از چیزهایی که پوست دوست داره خنکی است. موضوع این مقاله میتونه کاربرد و فواید یخ برای صورت باشه.

36

روشن سازی مو با روش های طبیعی

روند استفاده و جایگزینی مواد طبیعی به جای مواد شیمیایی رو به گسترشه و همه ی ما از مضرات مواد شیمیایی مطلع هستیم . میتونه خیلی خوب باشه که یک مقاله با موضوع روشن کردن مو با استفاده از مواد طبیعی و موجود در خونه بنویسین.

37

رفع پف چشم

گاهی بعد از یه کار طولانی روزانه به یک میهمانی شام دعوت میشیم. میریم جلوی آینه برای آرایش ولی با چشم های پف کرده مواجه میشیم. اینجاست که یه مقاله در مورد راهکارهای طبیعی و سریع برای برطرف کردن پف چشم میتونه بسیار مفید باشه.

38

محتویات کیف آرایشی

هر خانوم یه کیف آرایشی مختص به خودش داره ولی گاهی این کیف فقط با محصولاتی بی فایده ، شلوغ میشه. پس بهتره که لیستی از محصولات آرایشی و کاربرد اونها رو معرفی کنید تا یه خانوم بهترین پکیج رو برای خودش تهیه کنه.

39

دئودورانت طبیعی

در صنایع با کمک مواد شیمیایی محصولاتی رو میسازن که از عرق کردن بدن ، که یک واکنش طبیعی است جلوگیری کنه و این مواد میتونه برای بدن مضر باشه. پس برای رفع بوی عرق چه باید کرد؟ در این مقاله میتونین چند روش ساخت دئودورانت از مواد طبیعی در خونه رو ارائه بدید.

40

برچسب سلامت

در بازار امروز که تقلب در تولید کالا ، خصوصا در مورد لوازم آرایشی و بهداشتی ، زیاد شده چگونه میشه محصول اصل رو از تقلبی تشخیص داد؟ آیا برچسب سلامت قابل اطمینانه؟

41

تابش آفتاب به موی سر

نور خورشید دارای فواید بسیاری است ولی در عین حال بدون آگاهی از نحوه و میزان دریافت اون توسط بدن میتونه آسیب رسان هم باشه. در این مقاله به اثرات آفتاب بر روی موی سر بپردازین و بیان کنین که در چه شرایطی نباید زیر نور مستقیم قرار گرفت.

42

روش مراقب از مو در آفتاب

برای پوست از کرم ضد آفتاب استفاده میکنیم ولی برای مو چه راهکارهایی وجود داره تا اونها آسیب نبینن. در این مقاله به این روش ها اشاره کنین.

43

صابون گلیسیرین

گلیسیرین ماده ای است که از سالیان قبل کاربرد داشته و مادر بزرگهامون به عنوان نرم کننده ی پوست استفاده می کردند. در طی سالیان اخیر با توجه به خاصیت اون محصولاتی مثل صابون از اون ساخته شده. کاربردش؟ برای چه پوستهایی مناسبه؟ عوارض احتمالی؟ و….

44

خواص گلیسیرین

تر کیب گلیسیرین چیست؟ چه تاثیری برپوست داره؟ برای چه مشکلات پوستی میتونه مفید باشه؟ طریقه ی مصرف اون به چه صورتیست؟ میزان مصرف؟ و….

45

فوندیشن

همه ی خانوم ها به پوست خود حساس هستن و میخوان که دارای پوستی زیبا و بدون خط و خشی داشته باشن!!! گاهی به دلایل مختلف پوست ما دارای مشکلاتی میشه . برای پوشش اونها چه کاری میتونیم انجام بدیم؟ فوندیشن یکی از محصولات آرایشی است که به ما در این کمک میکنه. توضیحات بیشتر با شما!

46

خوردنی های مضر برای مو

مو هم مثل سایر بافت های بدن تحت تاثیر تغذیه ی ما قرار داره. خصوصاً در زندگی های شهری که مصرف مواد غذایی طبیعی کم و بیشتر به کنسروها و … گرایش ایجاد شده. همیشه به دنبال این هستیم که چه چیزهایی برای مو مفید هستن در صورتیکه از مواد غذایی مضر هم باید آگاهی داشته باشیم.

47

خط چشم

خط چشم تاثیر زیادی بر آرایش صورت داره. اگر میخواهین تغییری در نوع آرایش ایجاد کنین مهم تر از همه خط چشم است.
https://creativeside.me/eyeliner-styles-tutorial/
با کمک این لینک میتونین 5 مدل از خط چشم رو معرفی کنین.

48

انواع خط چشم

در بازار خط چشم به صورت های مختلف عرضه شده که قبل از انتخاب در بین اونها بهتره اطلاعات کافی در مورد هر کدوم داشته باشیم. از انواع اون میشه از : مایع ، ژله ای ، مدادی و ماژیکی نام برد. بررسی خصوصیات ، مزایا و معایب هر کدوم میتونه برای مخاطب راهنمای خوبی باشه.

49

خرید برس

چه برسی بخریم؟ در نگاه اول شاید موضوع ساده ای به نظر بیاد ولی وقتی بدونیم که انتخاب نادرست هنگام خرید برس میتونه آسیبهای زیادی رو به موها وارد کنه ، بیشتر دقت میکنیم. این مقاله میتونه به معرفی انواع برس و شانه بپردازه و مزایا و معایب هر کدوم رو بیان کنه.

50

پرایمر آرایشی چیست؟

اصولاً پرایمر برای تثبیت کار بر روی سطح استفاده میشه که در انواع نقاشی و پتینه کاری هم کاربرد داره. در بین محصولات آرایشی هم موادی تولید شدن که برای زیر سازی آرایش صورت بکار میره و آرایش میتونه ساعتها روی صورت باقی بمونه و به اصطلاح نریزه. توضیح بیشتر و معرفی انواع اون با شما!

51

پاک کردن آرایش چشم آری یا خیر؟

یکی از عناصر مهم در آرایش صورت ، آرایش چشم است که به روش های مختلف و با متریال های مختلف این کار صورت میگیره. در این مقاله میخواهیم به این نکته بپردازیم که آیا پاک نکردن مواد آرایشی آسیب رسان هست یا نه؟ برای پاک کردن از چه محصولات و چه روشهایی میشه استفاده کرد؟ و….

52

دانستنی های میسلار واتر

میسلار واتر چیست و چه کاربردی داره؟ در یک مقاله خوب و کاربردی میشه این محصول آرایشی رو معرفی و به هرآنچه که در مورد این محصول باید دانست کامل اشاره کرد.

53

ترفندهای ریمل زدن

ریمل یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی است. آیا میدونستین که هنگام ریمل زدن با به کارگیری یک قاشق پلاستیکی در زیر مژه های پلک پایین میتونین از ریزش ریمل جلوگیری کنین؟!! در این مقاله راهها و ترفندهایی از این قبیل رو میشه به مخاطب ارائه داد.

54

براش مژه

طراحان و تولید کنندگان لوازم آرایشی برای استفاده ی بهتر مشتریان و جلب رضایت اونها تموم تلاش خودشون رو میکنن . یکی از این موارد تولید برس ریمل به شکلهای مختلف برای کاربردهای مختلف است. که اگر با انواع اون آشنایی داشته باشیم میتونیم نتیجه بهتری رو کسب کنیم. این مقاله جای معرفی و آشنایی با این ابزاره.

55

پاک کردن ریمل

شاید بیشتر اوقات برای پاک کردن ریمل از روی مژه ها به مشکل بر بخوریم و شاهد کنده شدن مژه ها به همراه ریمل از روی پلک باشیم!!! البته تولید کنندگان به داد مشتری ها رسیدن و پاک کننده ی ریمل رو ارائه کردن ولی در این مقاله هدف ما معرفی متریالها و مواد طبیعی موجود و قابل دسترسه که بدون هیچ آسیبی به ما کمک میکنه!!!

56

پورسانتاژ

شاید در این زمونه دیگه کسی با دیدن موی سفید توی آینه آهی نمیکشه !!! چون میدونه که با روشها و تکنیک های مختلف میشه اونها رو پوشش داد .در این میون اصطلاحی با عنوان ” پورسانتاژ ” رو میشنویم. پورسانتاژ چیه؟ این مقاله میتونه موقعیت مناسبی برای آشنایی هر چه بیشتر ما با این روش باشه.

57

مرطوب کننده های طبیعی

پوست عضوی از بدنه که به خاطر موقعیت و وظایفی که بر عهده داره در معرض آسیب بیشتری قرار میگیره. پس باید برای حمایت از اون اطلاعات کافی داشته باشیم. خشکی پوست یکی از مواردی است که به جرأت میشه گفت همه ما گاهی با اون درگیر هستیم. علاوه بر محصولات صنعتی و کارخانه ای موادی در آشپزخونه وجود داره که به راحتی میشه از اونا برای این منظور استفاده کرد. معرفی اونها با شما!

58

بالم لب

خشکی لب میتونه خیلی آزاردهنده باشه بنابراین باید راهی پیدا کرد. بالم لب ، نرم کننده و مرطوب کننده ی لب است که میتونه کمک زیادی برای برطرف کردن این مشکل باشه. مواد تشکیل دهنده اونها ؟ انواع ؟ چگونگی کاربرد؟ مزایا و معایب؟ راهنمای خرید؟ پاسخ به این سوالات مقاله ی مفیدی رو ترتیب میده.

59

رنگهای پاییزی مو

با ایجاد تغییر در فصلها شاید شما هم علاقه داشته باشین در ظاهر خود تغییری ایجاد کنین. رنگ کردن موها پرکاربردترین روش برای ایجاد تغییر در ظاهره. شاید بهتر باشه تا از طبیعت برای این کار کمک گرفت و با توجه به رنگهای پاییزی موها رو رنگ کرد. در این مقاله به این رنگها و فرمول تهیه اونها بپردازین.

60

پوشش پف زیر چشم

گاهی اوقات در یک مهمونی با دیدن فردی حیرت زده میشیم و میگیم این خودتی؟!!! چقدر عوض شدی؟ با خودمون میگیم تا دیروز زیر چشماش کلی پف داشت پس کو اون همه پف؟!!! اینجاست که باید گفت دونستن تکنیکهای آرایشی میتونه کمک خوبی برای ما باشه. در این مقاله راههای مخفی و کمرنگ کردن پف زیر چشم رو بیان کنین.

مینی‌آموزش UX-Writing | دکمه‌نویسی

هدف: یادگیری دکمه‌نویسی و CTA ها ( چه جوری یه دکمه یا لینک رو انقدر جذاب و تاثیرگذار بنویسیم که کاربر روش کلیک کنه؟ )

ایده تولید محتوا مجله اینترنتی

ایده تولید محتوا مجله اینترنتی

1- چه موقع و چرا جاروی دستی رو عوض کنیم؟

من مطمئنم که بیشتر ما به این موضوع اهمیت نمیدیم و تا وقتی که خود جارو، از کار افتاده و نالون نشه به فکر تعویضش نمیوفتیم! چه زمانی جارو تعویض بشه؟ چه جارویی بخریم؟پاسخ به این سئوالات با شما دوست عزیز! البته میتونین از این آدرس کمک بگیرین: https://www.wrappedinrust.com/how-often-should-you-replace-your-broom/

2

نقش لیمو در خونه!

لیمو، این میوه ی بسیار مفید علاوه بر خواص خوراکی ، کاربردهای دیگه ای هم داره. وقتی در منزل شما جناب لیمو تشریف دارن ، به هیچ وجه کارای خونه رو تنهایی انجام ندین و حتماً از ایشون کمک بگیرین. شما میتونین ازکاربردهای لیمو در پاکسازی خونه ، مقاله ی خوبی بنویسین.

3

لذت از تمیزکاری

شما هم مثل من از کار نظافت و تمیزکاری فراری هستین و چاره ای هم ندارین؟ چه کنیم تا این کار کمتر اذیتمون کنه و حتی لذت بخش هم باشه؟! چاره ی کار اینجاست! یکی از این راهها رو من میگم : گوش کردن به کتاب صوتی هنگام کار! بقیه با شما!آدرس کمکی:
https://www.showmesuburban.
com/how-to-make-cleaning-fun/

4

بوزدایی از بطری ها

درست کردن یک سری لوازم از وسایل بازیافتی میتونه هم برای اوقات فراغت مناسب باشه و هم به اقتصاد خانواده کمک کنه. وقتی مواد داخل یک بطری رو مصرف کردیم اولین کاری که باید انجام بدیم تمیز کردن برچسب و بو زدایی از داخل شیشه است. با پیشنهاد های موثر برای این کار مقاله خوبی رو ترتیب میدین.

5

شکست اژدهای بدهی

چطور زودتر از بدهی خلاص شیم و بعد از اون با خوشبختی زندگی کنیم؟!خیلی ساده: با تهیه یک لیست خرید ماهیانه! توی اون لیست محصولاتی رو باید یادداشت کنیم که دارای کاربردهای زیاد و در عین حال به صرفه هستن. یک نمونه رو من اینجا میگم ، بقیه رو شما میتونین لیست کنین:گوشت سینه مرغ که در انواع ساندویچ ، خورش و پلو کاربرد داره.

6

چاپ فرم خرید

سازماندهی و نظم در خرید ماهیانه باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشه. مثال: برای نظافت و شستشوی منزل احتیاج به لوازم و مواد شستشو داریم . در این مقاله فرمی رو طراحی و ارائه کنید که در اون دسته بندی شوینده ها و زیر گروههای اونها مشخص شده و میشه در طول ماه موارد مورد نیاز رو تیک زد .

7

خرید اضافی ممنوع!

شاید پدر و مادربزرگای ما در قید و بند خرید لوازم لوکس و غیرضروری نبودن ولی در عوض آرامش در زندگیشون موج میزد. ولی ما برای داشتن این امکانات وادار به زندگی ای شدیم که اصلاً دوست نداریم وهمش درگیر وام و بدهی هستیم. برای کم کردن بار زندگی بهتره هر چیزی رو که خودمون در خونه قادر به ساختنش هستیم از فروشگاهها نخریم.در این مقاله چند مورد رو توضیح بدید.

8

ایمن سازی خانه نسبت به آتش سوزی

در زندگی امروزی ، که استفاده از مواد قابل اشتعال زیاد شده ، باید در مورد این موضوع اطلاعات کافی داشته باشیم. در اولین قدم باید این مواد را بشناسیم و نکات ایمنی در مورد اونها رو یاد بگیریم. در این مقاله میتونین چند نمونه از این مواد رو به مخاطب معرفی و در مورد نگهداری و ایمن سازی اونها صحبت کنید.

9

هنگام آتش سوزی چه کنیم؟

اول از همه آرزو میکنم که این اتفاق برای هیچکس نیوفته ، ولی دونستن خیلی از نکته ها میتونه از بروز حوادث بزرگتر و ایجاد خسارت های مالی و جانی غیر قابل جبران جلوگیری کنه:
هنگام آتش سوزی چه کارهایی انجام بدیم و چه کارهایی رو انجام ندیم؟

10

تمیزی سردوش حمام

یک حمام گرم با بخار خوب ، میتونه خیلی آرامش بخش باشه. حالا اگر سردوشی جرم بسته باشه ، این بخار آبِ آرامش بخش همراه با انواع باکتریها به سرمون میریزه! پس باید راهی برای تمیز کردن اون پیدا کنیم. پیشنهاد من ، کمک گرفتن از سرکه است! آدرس راهنما: https://www.showmesuburban.
com/how-to-clean-a-dirty-shower-head/

11

عطر خانگی !

به نظر شما میشه با امکانات توی خونه عطر درست کنیم ؟ اگر بشه چی میشه ! بله میشه توی خونه عطر منحصر به فرد خودمون رو درست کنیم به خصوص تو این روزهای کرونایی که هر چه کمتر بریم بیرون به نفع هممونه . برای انجام این کار وسایل و مواد مورد نیاز ، مراحل انجام کار ، زمان لازم و تمام نکات ریز و درشت رو در این مقاله ارائه بدید.

12

انتخاب عطر!

خرید عطر همیشه کار سخت و زمان بری است. ولی اگر ملاک های انتخاب رو بدونیم این مشکل بر طرف میشه. برای خرید عطر باید نکاتی رو در نظر داشته باشیم، مثل:
سن – جنسیت – قیمت – کیفیت – سلیقه – شغل – نوع مهمانی – مرکز خرید معتبر و…. توضیح و راهنمایی های بیشتر با شما.

13

جعبه ابزار خانگی

شیر ظرفشویی چکه میکنه: آچار نداریم! تابلویی برای نصب داریم:از جای چکش و میخ خبر نداریم!و … حالا یا باید از همسایه قرض بگیریم یامجبور میشیم برای انجام اینجور کارهای ساده هزینه کنیم و افراد فنی رو خبر کنیم! اینجاست که به نیاز داشتن یک جعبه ابزار پی میبریم. پس شما به دوستانمون کمک کنین و لیست ابزار و کاربرد اونها رو بیان کنید.

14

کفش قلب دوم !

این تشبیه به خاطر اینه که در صورت مراقبت نکردن از این عضو فعال،درگیر مشکلات زیادی میشیم. بیشتر ما که شاغل هستیم ساعات زیادی رو با کفشامون همراهیم . پس حالا که باید این دوست عزیز رو ساعتها تحمل کنیم ، بهتره که طوری اون رو انتخاب و نگهداری کنیم که از بودن در کنار هم اذیت نشیم. شما در انتخاب و نگهداری این دوست به ما کمک کنین.

15

تزئین حوله

ما بر این باوریم که همیشه نباید برای زیبایی و ایجاد تغییر در خونه هزینه کرد.خیلی جذابتره که با لوازم ساده و موجود توی خونه تنوع ایجاد کنیم. یکی از این تغییرات میتونه تزئین حوله های ساده افراد خونواده باشه که بنا به سلیقه شخصی اونها مثلاً تکه دوزی بشه. در این مقاله چند طرح رو با لوازم مورد نیاز و نحوه ی کار برای دوستداران هنر آموزش بدین.

16

میز تولد کودک

گرفتن تولد برای کودکان خیلی جذابه و میتونه خاطراتی همیشگی براشون بسازه. یکی از دغدغه های والدین اینه که میخوان فرزندشون یکی از بهترین روزها رو تجربه کنه و همه چیز بدون نقص باشه و در عین حال با شرایط اقتصادی هم هماهنگ باشه. یکی از عناصر جشن،میز تولده. با ارائه چند ایده ی زیبا برای میز تولد دربرپایی جشنی به یادموندنی شریک بشین.

17

چنگمال چیست ؟

یادش بخیر ، وقتی بچه بودم با این کلمه آشنا شدم . زمانی که پدر بزرگم بربری به دست میومد خونمون و من میفهمیدم که میخواد چنگمال درست کنه ! شیرینی سالم و بسیار خوشمزه که با دستان پر مهر او آماده میشد . پدربزرگم اهل کرمان بود. در این مقاله به دوستداران شیرینی و غذاهای سالم ، طرز پخت و خواص مواد اولیه ی اون رو بیان کنین.

18

ترفند نگهداری مربا

درسته که انواع مرباها در فروشگاه ها وجود داره ولی پخت خونگی همیشه و همیشه عطر و طعم متفاوتی داره! میوه های هر فصل هم که متفاوتن و چشیدن طعم میوه ها در فصلهای مختلف میتونه دلپذیر باشه . بنابراین باید روشهای نگهداری از اونها رو به بهترین نحو انجام بدیم تا سالم و خوشمزه بمونن.

19

تفاوت قارچ سمی و خوراکی چیه؟

قارچ ماده ی مغذی و مفیدی است. البته به شرطی که از نوع خوراکیش باشه ! مصرف قارچ سمی خیلی خطرناکه پس همه باید بتونیم قارچ خوراکی رو از سمی تشخیص بدیم. بهترین راه اطلاع رسانی است که شما میتونین در این مقاله انجام بدید.

20

قارچ رو چطور نگهداری کنیم؟

بارها مجبور شدیم قارچ هایی رو که چند روز پیش خریدیم بیرون بریزیم . قارچ ها جذب رطوبت بالایی دارن پس خیلی زود سیاه و فاسد میشن. حالا از چه روش یا روشهایی برای نگهداری استفاده کنیم که زمان بیشتری برای مصرف داشته باشیم.

21

مواد غذایی رو تر و تازه نگه داریم

شاید خیلی از ما امکان خرید روزانه رو نداشته و مجبور باشیم هفتگی و یا ماهیانه خرید کنیم. با این کار یه مشکل حل میشه ولی مشکل دیگه ای پیش میاد : ” تولید زیاد زباله ” چرا؟ چون از طرز نگهداری بیشتر مواد ، اطلاع درستی نداریم و کلی میوه و سبزی و… راهیِ سطل آشغال میشن.پس بهتره که در این مقاله با روش نگهداری چند ماده غذایی آشنا بشیم.

22

بکینگ پودر

احتمالاً بیشتر ما با نام این محصول آشنایی داریم ولی بیشتر ما از فواید و مضرات اون آگاه نیستیم ، پس در این مقاله با ترکیبات این ماده و کاربرد اون آشنا میشیم. و یاد میگیریم که آیا ماده ای برای جایگزینی وجود داره یا نه؟

23

ماست یونانی

یکی از انواع ماست که سرشار از مواد مغذی است ” ماست یونانی” نام داره. خواص این نوع ماست ، ویتامین ها و مواد تشکیل دهنده ، و طرز تهیه اون در خانه میتونه مقاله جالبی باشه.

24

پاک کردن چسب از روی پوست

همه ما تجربه استفاده ازچسب های مایع رو داریم و اینکه بعد از اون دستهامون چسبی میشه و حالا چطور پاک کنیم؟ البته پاک کردن چسب هایی مانند قطره ای و یک دو سه ممکنه مشکل ساز بشه که ارائه راه و روش پاک کردن با شما!

25

گندم سیاه چیست؟

گندم سیاه نوعی شبه غله است که فاقد گلوتن می باشد.در این مقاله میشه با ترکیبات اون آشنا شد و فواید و خواص اون رو یادآوری و از عوارض احتمالی مصرف این ماده غذایی صحبت کرد.و در ضمن طریقه مصرف رو هم فراموش نکنین.

26

راهکارهایی برای ازبین بردن مگس فاضلاب

مگس فاضلاب چیست ؟ محل زندگی و تکثیر اونها کجاست؟ مضراتشون چیه ؟ چگونه میشه با اونها بدون مصرف ز سموم شیمیایی مبارزه کرد؟ راه های پیشگیری از هجوم اونها چیه؟

27

تهیه ی شوینده های خانگی فرش

شاید گاهی امکان استفاده از قالیشویی ها برای شستن فرش های دستبافت رو نداریم و تصمیم داریم در خونه این کار رو انجام بدیم.حالا در این مقاله به روشهایی برای ساخت شوینده های خانگی اشاره کنین.

28

تمیز کردن مبلمان

همه ی ما چه در خونه و چه در محل کارمون با انواع مبلمان سروکار داریم که برای تمیز کردن اونا نیاز به راهکارهای ویژه ای است .شما میتونین در این مقاله ترفندها و راهکارهایی برای تمیز کردن هرچه بهتر و موثرتر اونها ارائه بدید.

29

تزئین ماکارونی

بیشتر بچه ها با وجود بد غذا بودن از ماکارونی خوششون میاد. میتونیم از این ویژگی استفاده کنیم و با تزئینات متفاوت ، اونها رو ترغیب به خوردن غذا کنیم. در این مقاله چند روش تزئین با ماکارونی رو آموزش بدید.

30

تزئین صبحانه کودکان

صبحانه یکی از وعده های مهم در تغذیه ی روزانه هر فرد محسوب میشه که شاید بیشتر ما از اون غافل میشیم.در این مقاله
با چند نمونه از تزئین صبحانه آشنا میشیم تا مخاطب رو به خوردن اون ترغیب کنیم.

31

خمیر دندان در خانه داری

خمیر دندون یکی از محصولاتیه که روزانه هر فرد مصرف میکنه ولی شاید اکثر ما ندونیم که به جز شستشوی دندون خیلی کارآیی های دیگه هم داره. چند کاربرد جالب از اون رو توضیح بدید.

32

تمیز کردن پنجره ها

یکی از مراحل سخت در نظافت خونه ، پاک کردن پنجره ها و شیشه هاست. خصوصاً وقتی که مدام دستمال ، رو روی شیشه میکشی و هر بار بیشتر شاهد لکه و راههای دستمال روی شیشه میشی! چگونه و با چه مواد خونگی میشه یک پنجره رو تمیز و شفاف کرد؟

33

خوش بو کننده های طبیعی برای خونه

بوی مواد طبیعی و گل ها خیلی میتونه به طراوت و شادابی محیط خونه کمک کنه. با راه های مختلفی میشه محیط کار و یا زندگی رو خوشبو کرد. با کمک از سایت زیر میتونین اسپری های خوشبو کننده بسازین:
https://springtimecottage.
com/2019/08/smart-ways-to-make-your-home-smell-wonderful/

34

بوی سطل زباله

یکی از مواردی که باعث میشه خونه اون طراوت و خوش بویی رو نداشته باشه حضور سطل آشغال در آشپزخونه است.
چه نکاتی رو باید برای رهایی از این مشکل رعایت کنیم؟ از چه موادی میشه برای جذب بوی سطل آشغال استفاده کرد؟

35

بهداشت رختخواب

“رختخواب “محلی برای آرامش بعد از تموم خستگی های روزانه است پس باید دلپذیر و خوش بو و مرتب باشه. برای این منظور چه راهکارهایی رو پیشنهاد میکنید؟
https://springtimecottage.
com/2019/08/smart-ways-to-make-your-home-smell-wonderful/

36

بوی بد کفش!

شاید بیشتر ساعات روز مجبور به پوشیدن کفش باشیم ( البته این روزها به خاطر کرونا باید حداقل حضور در بیرون از خونه رو داشته باشیم) و کفش ها بو دار بشن. آیا برای از بین بردن این بوی نامطبوع راهکارهایی وجود داره؟

37

روش های شگفت آور برای ایجاد بوی خوب در حمام!!

وجود نم و رطوبت در حمام میتونه هم باعث ایجاد باکتری ها و هم بوی نامطبوع بشه. چه راهکارهایی برای از بین بردن اون میشه انجام داد؟ از سایت زیر میتونین کمک بگیرین: https://springtimecottage.
com/2019/08/smart-ways-to-make-your-home-smell-wonderful/

38

ترفندهای تمیز کردن ماکروویو

برای تمیز کردن وسایل برقی به داشتن اطلاعات و رعایت احتیاط بیشتر نیاز داریم و باید بدونیم که ایمن ترین و بهترین راه ها کدوم ها هستن. گردآوری این مقاله میتونه برای مخاطب مفید باشه.

39

پاک کردن پای مرغ!

داستان از اونجایی شروع شد که دست خواهرزادم توی بازی فوتبال شکست! از همه ی دردسرهاش و مشکلاتش که بگذریم میرسیم به توصیه های تغذیه ای اطرافیان : ” سوپ پای مرغ” . به نظر کار سختی میاد. در این مقاله طرز پاک کردن پای مرغ رو بیان کنین و نحوه ی پخت اون رو هم ارائه بدید.

40

خط و خش روی شیشه

ایده ی نوشتن این مقاله با این موضوع وقتی به ذهنم رسید که در حال باز کردن اسباب و لوازم خواهرم توی خونه ی جدیدشون بودم. روی شیشه ی میزپذیرایی چند تا خش افتاده بود! خواهر منم که حساس!!! حالا چه باید کرد؟

41

مبلمان براق

حجم زیادی از لوازم خونه های ما معمولاً چوبی است. پس باید راه های درست نگهداری و تمیز کردن اونها رو بدونیم. همیشه لازم نیست که مواد گرون قیمت برای شفاف کردن چوب تهیه کنیم. به نظر شما با چه مواد طبیعی و موجود در منزل میشه این کار رو انجام داد؟

42

پخت سینه مرغ در حداقل زمان

این روزها زمان در آشپزی نقش مهمی داره و غذاهایی که سریع حاضر میشن بیشتر طرفدار دارن . حالا مهم اینه که در این زمان کم چه غذایی درست کنیم که دارای ارزش غذایی و سلامت باشه. در این مقاله به چند روش پخت سینه مرغ با حداقل هزینه و حداقل زمان بپردازین.

1

دوستی نعنا با پوست

نعناع، بیشتر برای طمع دادن به غذاها بکار میره. همین سبزی دوست داشتنی به محصولات آرایشی هم راه پیدا کرده و به عنوان خنک کننده ی پوست بکار میره.در صورتیکه شما میتونین ده راز دیگه خواص نعناع برای زیبایی رو فاش کنین! آدرس پیشنهادی:
https://www.stylecraze.com/
articles/10-skin-benefits-of-mint/

2

چطور برای مراقبت از پوستمون از نعناع استفاده کنیم؟

همه ی ما از خاصیتهای نعناع ، مخصوصا برای پوست ، شنیدیم. خب ،حالا که اینو میدونیم چطوری از این سبزی خوشگل و خوشبو استفاده کنیم. شما میتونین در این مقاله به چند نوع ماسک که با نعناع درست میشه اشاره کنین و طریقه استفاده ی اون رو توضیح بدین.

3

معجزه ی ترکیب موز و نعناع برای پوست

ترکیب این دو ماده میتونه برای شفاف کردن پوست ، خیلی موثر باشه. برای طرز تهیه ی این ماسک میتونین از این مقاله کمک بگیرین و تمام راهنماییهای لازم رو با مخاطبتون در میون بذارین.
https://www.stylecraze.com/
articles/10-skin-benefits-of-mint/

4

چطور از شر جوش و آکنه خلاص بشیم؟

تقریبا همه ی ما با این مشکل دست و پنجه نرم کردیم. اگر خواص مواد غذایی رو بدونیم ، میفهمیم که بسیاری از مشکلاتمون با استفاده درست از اونها حل میشه.ترکیب لیمو ترش و نعناع. برای از بین بردن آکنه مفیده.با آموزش طرز تهیه این ماسک ،دستور مصرفش و خواص اون یک مقاله جذاب از آب در میاد.

5

نارگیل و زخمهای آکنه

نارگیل سرشار از خاصیته. یکی از خواص اون از بین بردن جوشها و آکنه های صورته. امروزه که حفظ زیبایی برای همه ما یکی از واجباته ، ماسکهای طبیعی خیلی بهمون کمک میکنن. از این آدرس کمک بگیرین و مقاله ی جالب در این باره بنویسین. https://www.superloudmouth.com/
home-remedies-for-acne-scars-overnight-naturally/

6

زیره و پوست ما

به نظر من ، زیره یکی از گیاهانیه که مظلوم واقع شده !! اگر تموم خواص زیره رو بدونیم دست از سرش برنمیداریم.(البته با علم به اینکه زیاده روی در هیچ چیز خوب نیست!) فقط یکی از خاصیتهای زیره برای پوست اینه: دشمن سرسخت پیری پوست!در این مقاله به خواص زیره برای پوست اشاره کنید که میتونه برای مخاطب خیلی جالب باشه.

7

سویا سس و سرکه سیب

کی باورش میشه که بتونیم با این دو ماده غذایی ، رنگ مو درست کنیم. گیاهان در دنیایی از خواص پنهان شدند که با کشف اونها میشه جایگزینهای خوبی برای مواد شیمیایی در نظر گرفت.با کمک گرفتن از این مقاله مطالب جالبی رو به مخاطب خودتون انتقال بدین. https://www.stylecraze.com/
articles/herbal-hair-color-tips-and-techniques

8

دستگاه فر موی خانگی

به مهمونی دوستانه ای دعوت شدین ؟ نمیتونین به آرایشگاه برین؟ گاهی کمبود زمان و یا هزینه های بالا و گاهی هم کرونا باعث میشه از آرایشگاه رفتن منصرف شیم. اینجاست که خودمون باید با کمک بعضی وسایل وارد عمل بشیم.آموزش استفاده از بابیلیس،مزایا و معایب اون و نکات محافظتی بر عهده شما!

9

تاریخچه مواد آرایشی

مواد آرایشی چیه؟ هدف استفاده از اونا چیه؟ چه زمانی و از کجا وارد زندگی بشر شدن؟
مواد آرایشی ( به استثنای صابون )، موادی هستن که برای زیباسازی،حفظ شکل ظاهری یا برای پاکسازی،رنگ آمیزی، بازسازی و محافظت از پوست، مو ،ناخن و..استفاده می شن. داستان پیدایش مواد آرایشی و انواع اونها میتونه برای مخاطبین جالب باشه.

10

خرید ریش تراش خوب

ریش تراش یک وسیله ی مورد نیاز آقایونه و به علت استفاده مکرر از اون ، باید جنس خوبی داشته باشه.پس زمان خرید باید دقت کنیم تا وسیله ی مناسبی رو تهیه کنیم. آگاهی در مورد انواع ریش تراش ، اجزای مهمش و در نظر گرفتن استاندارهای لازم میتونه کمک خوبی باشه. اطلاعات لازم رو جمع آوری و به مخاطب انتقال بدید.

11

پلکسر (PLEXR) چیست؟

پلکسر یک روش درمانی برای رفع چین و چروک پوست است. پوست ما بیشتر از هر چیز دیگه ای بیانگر سن ماست . هر روز که توی آیینه نگاه میکنیم ، گذر عمر رو میبینیم. علم قدم های خوبی در راه جوانسازی پوست برداشته و یکی از اونها پلکسره. معرفی این روش ، مزایا و عوارض احتمالی و … آشنا کنین.

12

رفع تیرگی لب

لبهای سالم و طبیعی صورتی رنگ و بدون ترک هستن.گاهی به دلایل مختلف رنگ اونها تیره میشه و ترک میخورن. بعداز شناسایی علت میتونیم از مواد طبیعی برای برطرف کردن اون کمک بگیریم. مثل: انار با شیر، لیمو، عسل و..
https://medium.com/@dhrishni/6-ways-to-make-your-lips-pink-naturally-in-3-weeks-

13

لوسیون برای آقایون

بعد از اصلاح ، پوست حساس و خشک و گاهی هم جوش های ریزی روی پوست ظاهر میشه. لوسیون ها و کرم های صنعتی زیادی در برندهای مختلف توی بازار وجود داره.شما میتونین چند لوسیون طبیعی و فواید اونها رو معرفی کنین.
https://menwit.com/things- hat-you-can-use-in-place-of-aftershave

14

انتخاب ریمل خوب

شرکت های زیادی اقدام به تولید ریمل می کنند. ولی شما به عنوان یک مصرف کننده ، باید خیلی مراقب باشین که یک محصول با کیفیت انتخاب کنین. در غیر اینصورت ممکنه عوارض زیادی در پی داشته باشه. در این مقاله در مورد مزایا و معایب ریمل ، نحوه ی استفاده و نکات کلیدی برای خرید اون بنویسین.

15

رابطه ی آرایش و سن

با توجه به تنوع بالای لوازم آرایش و تکنیک های آرایشی موجود میتونیم بسیاری از مشکلات چهره رو برطرف کنیم . ولی اگر در این امور اطلاعات کافی نداشته باشیم نتیجه ی کار برعکس میشه. در این مقاله میتونین به نکات اشتباهی که باعث میشه آرایش سن رو بالاتر از شناسنامه نشون بده صحبت کنین.

16

حالت دادن به ابرو

ابرو یکی از عناصراست که در زیبایی نقش مهمی داره. گاهی شرایطی پیش میاد که نمیتونیم به آرایشگاه بریم مثل این روزای کرونایی.پس مجبوریم خودمون آستین بالا بزنیم. برای اینکار به اطلاعات خاصی نیاز داریم و باید تکنیک هایی رو یاد بگیریم . طرز حالت دادن به ابرو ، میتونه برای مخاطب
بسیار کاربردی باشه.

17

رنگ رژلب وسن و سال

رژ لب یکی از پایه های لوازم آرایشی است و در آرایش کردن نقش مهمی داره و میتونه اثرات مثبت و یا منفی در نتیجه ی کار داشته باشه. دونستن اینکه چه تناژ رنگی برای چه سنی و برای چه جایی و چه لباسی و چه شکل لبی میتونه مناسب باشه خیلی به ما کمک میکنه. پس در این مقاله با توضیح این موارد میتونین خانوم ها رو راهنمایی کنین.

18

کرم پودر دائم یا BB Glow

“کرم پودر دائم یا مزو‌وایت” روشی برای روشن کردن دو تا سه درجه ی پوست است. با بکارگیری این روش دیگر نیازی به استفاده از کرم پودر برای 6 تا 8 ماه نیست. مکانیسم این عمل ، مزایا و معایب ، طول درمان ، مراقبتهای لازم و… همه میتونه موضوع مقاله ی شما باشه.

19

سفیدی مو

سفید شدن مو امری طبیعیه ولی گاهی عواملی باعث سفیدی زودرس مو میشه. این عوامل چه چیزهایی هستن؟ شاید رنگ کردن
یک روش برای پوشاندن موهای سفید باشه ولی با روش های طبیعی و خانگی هم میشه از روند سفید شدن مو پیشگیری و حتی درمان کرد. ارائه چند نوع از درمانهای خانگی و مواد خوراکی مفید با شما!

20

ماساژ پوست سر

افزایش خون رسانی به کف سر موجب میشه تا موها به خوبی تغذیه بشن. یکی از راههایی که موجب این موضوع میشه ماساژ پوست سر است. فواید ماساژ ، انواع اون ، روش کار و…. میتونن از سرفصل های مقاله شما باشن.

21

یوگا و ریزش مو

یوگا ورزش جسم و ذهن است . آیا یوگا میتونه برای ریزش موی سر مفید باشه؟ در این مقاله بعد از پرداختن به این موضوع نمونه هایی از حرکات یوگا که برای مو مفید هستن رو توضیح بدید.

22

آلئوورا و مو

یکی از رازهای پرپشتی موی هندی ها “آلئوورا” است. گیاهی پر از خواص مختلف! این گیاه داروی تقویت کننده ی خوبی برای موهای سر است. خواص اون بر مو؟ چگونگی استفاده؟ و… میتونه مقاله شما رو تشکیل بده.

23

معجزه ی آلئوورا بر پوست

اگر به زیبایی و شفافیت پوست خودتون اهمیت میدن هرگز از این گیاه غافل نشین! رطوبت دهی ، درمان آفتاب سوختگی ، جلوگیری از پیری زود رس پوست و موارد دیگه ای که شما در این مقاله میتونین اونارو بررسی کنین.

24

صاف کردن مو بدون اتو

تنوع طلبی همیشه در ذهن ما هست. کسی که موی صاف داره میخواد فر کنه ، کسی که موهای فر داره دوست داره موهاشو صاف کنه . در این مقاله شما به کسانی که میخواهند موهای صافی داشته باشن ولی بدون استفاده از اتوی مو و تنها با با روشهای طبیعی کمک کنین.

25

بالیاژ مو چیست؟

تکنیکی برای رنگ و هایلایت کردن مو است . در این مقاله مخاطب رو با این تکنیک و روش انجام اون و فوایدش بیشتر آشنا کنین.

26

واریاسیون

خیلی وقتها پیش اومده که وقتی در منزل مو رو رنگ میکنین اون جلوه و زیبایی رنگ در آرایشگاه رو نداره. واریاسیون میتونه علت اون باشه . عملکرد ، نحوه ی استفاده ، انواع اون و…. را در این مقاله توضیح دهید.

27

میکرونیدلینگ چیست؟

روشی برای جوانسازی پوست. نحوه ی عملکرد ؟ مزایا و معایب؟ دستور استفاده؟ و تمام نکاتی که باید در مورد این تکنیک بدانیم نیاز به نوشتن مقاله ای جامع دارد.

28

صورت مربع

برای آرایش مهمترین و ابتدایی ترین مرحله تشخیص نوع صورت توسط آرایشگر است. در این حالته که او میتونه روش های مناسبی برای زیباتر کردن فرد انتخاب کنه . آشنایی با این نوع صورت و روش کانترینگ اون میتونه موضوع خوبی برای یک مقاله مفید باشه.

29

کانتورینگ بینی

بینی نقش مهمی در زیبایی صورت داره به طوریکه در سالیان اخیر اکثر افراد حتی برای زیباتر شدن به تیغ جراحی هم روی می آوردند. در این مقاله به انواع عیوب بینی و روش پنهان کردن اونها با کانتورینگ رو بیان کنین.

30

آرایش شاین

آرایش شاین یا براق که بیشتر در دهه های 70 – 60 برای عروس ها مد بود در سالهای اخیر هم کاربرد بیشتری پیدا کرده. در این مقاله میشه به این نوع آرایش و مزایا و معایب اون پرداخت.

31

کانتورینگ

درباره ی آرایش صورت مبحثی و روشی به نام “کانتورینگ ” وجود داره که بهتر است در این مقاله به طور کامل مخاطب رو با این مفهوم آشنا کرده و مراحل اون رو توضیح بدید.

32

ناخن عروس

در مراسم عروسی مرکز توجه همه بیشتر بر روی عروس خانومه و حتی میتونه ماهها سوژه بحث و گفگوی خانوادگی باشه. پس باید به کوچکترین نکات هم توجه خاصی کرد. طراحی ناخن برای عروس خانوم ها اهمیت ویژه ،اصول و قواعد خاصی داره. در اینجا به این اصول بپردازین.

33

نکات کلیدی در مورد آرایش عروس

جمع آوری اطلاعات در مورد هر کاری قبل از انجام اون میتونه از بروز خیلی از مشکلات جلوگیری کنه. یه عروس خانوم برای اینکه تا سالیان سال وقتی که آلبوم عروسی خودش رو نگاه میکنه لذت ببره و افسوسی برای نوع آرایش نخوره بهتره از روزها قبل تموم نکات رو بررسی کنه . پردازش این نکات با شما!

34

آرایش مات برای عروس

بسیاری از عروس خانوم ها آرایش مات رو برای زیباترین و به یاد ماندگارترین روز زندگی خود می پسندند. در این مقاله بهتره ابتدا یه تعریفی از آرایش مات داشته باشین و سپس به مزایا و معایب اون بپردازین.

35

یخ و زیبایی

پوست هم مثل هر چیز دیگه ای با یک سری چیزا شاد میشه و از یک سری چیزا میرنجه و آسیب میبینه! پس بهتر نیست که ما این موارد رو بشناسیم و بکار ببریم؟ یکی از چیزهایی که پوست دوست داره خنکی است. موضوع این مقاله میتونه کاربرد و فواید یخ برای صورت باشه.

36

روشن سازی مو با روش های طبیعی

روند استفاده و جایگزینی مواد طبیعی به جای مواد شیمیایی رو به گسترشه و همه ی ما از مضرات مواد شیمیایی مطلع هستیم . میتونه خیلی خوب باشه که یک مقاله با موضوع روشن کردن مو با استفاده از مواد طبیعی و موجود در خونه بنویسین.

37

رفع پف چشم

گاهی بعد از یه کار طولانی روزانه به یک میهمانی شام دعوت میشیم. میریم جلوی آینه برای آرایش ولی با چشم های پف کرده مواجه میشیم. اینجاست که یه مقاله در مورد راهکارهای طبیعی و سریع برای برطرف کردن پف چشم میتونه بسیار مفید باشه.

38

محتویات کیف آرایشی

هر خانوم یه کیف آرایشی مختص به خودش داره ولی گاهی این کیف فقط با محصولاتی بی فایده ، شلوغ میشه. پس بهتره که لیستی از محصولات آرایشی و کاربرد اونها رو معرفی کنید تا یه خانوم بهترین پکیج رو برای خودش تهیه کنه.

39

دئودورانت طبیعی

در صنایع با کمک مواد شیمیایی محصولاتی رو میسازن که از عرق کردن بدن ، که یک واکنش طبیعی است جلوگیری کنه و این مواد میتونه برای بدن مضر باشه. پس برای رفع بوی عرق چه باید کرد؟ در این مقاله میتونین چند روش ساخت دئودورانت از مواد طبیعی در خونه رو ارائه بدید.

40

برچسب سلامت

در بازار امروز که تقلب در تولید کالا ، خصوصا در مورد لوازم آرایشی و بهداشتی ، زیاد شده چگونه میشه محصول اصل رو از تقلبی تشخیص داد؟ آیا برچسب سلامت قابل اطمینانه؟

41

تابش آفتاب به موی سر

نور خورشید دارای فواید بسیاری است ولی در عین حال بدون آگاهی از نحوه و میزان دریافت اون توسط بدن میتونه آسیب رسان هم باشه. در این مقاله به اثرات آفتاب بر روی موی سر بپردازین و بیان کنین که در چه شرایطی نباید زیر نور مستقیم قرار گرفت.

42

روش مراقب از مو در آفتاب

برای پوست از کرم ضد آفتاب استفاده میکنیم ولی برای مو چه راهکارهایی وجود داره تا اونها آسیب نبینن. در این مقاله به این روش ها اشاره کنین.

43

صابون گلیسیرین

گلیسیرین ماده ای است که از سالیان قبل کاربرد داشته و مادر بزرگهامون به عنوان نرم کننده ی پوست استفاده می کردند. در طی سالیان اخیر با توجه به خاصیت اون محصولاتی مثل صابون از اون ساخته شده. کاربردش؟ برای چه پوستهایی مناسبه؟ عوارض احتمالی؟ و….

44

خواص گلیسیرین

تر کیب گلیسیرین چیست؟ چه تاثیری برپوست داره؟ برای چه مشکلات پوستی میتونه مفید باشه؟ طریقه ی مصرف اون به چه صورتیست؟ میزان مصرف؟ و….

45

فوندیشن

همه ی خانوم ها به پوست خود حساس هستن و میخوان که دارای پوستی زیبا و بدون خط و خشی داشته باشن!!! گاهی به دلایل مختلف پوست ما دارای مشکلاتی میشه . برای پوشش اونها چه کاری میتونیم انجام بدیم؟ فوندیشن یکی از محصولات آرایشی است که به ما در این کمک میکنه. توضیحات بیشتر با شما!

46

خوردنی های مضر برای مو

مو هم مثل سایر بافت های بدن تحت تاثیر تغذیه ی ما قرار داره. خصوصاً در زندگی های شهری که مصرف مواد غذایی طبیعی کم و بیشتر به کنسروها و … گرایش ایجاد شده. همیشه به دنبال این هستیم که چه چیزهایی برای مو مفید هستن در صورتیکه از مواد غذایی مضر هم باید آگاهی داشته باشیم.

47

خط چشم

خط چشم تاثیر زیادی بر آرایش صورت داره. اگر میخواهین تغییری در نوع آرایش ایجاد کنین مهم تر از همه خط چشم است.
https://creativeside.me/eyeliner-styles-tutorial/
با کمک این لینک میتونین 5 مدل از خط چشم رو معرفی کنین.

48

انواع خط چشم

در بازار خط چشم به صورت های مختلف عرضه شده که قبل از انتخاب در بین اونها بهتره اطلاعات کافی در مورد هر کدوم داشته باشیم. از انواع اون میشه از : مایع ، ژله ای ، مدادی و ماژیکی نام برد. بررسی خصوصیات ، مزایا و معایب هر کدوم میتونه برای مخاطب راهنمای خوبی باشه.

49

خرید برس

چه برسی بخریم؟ در نگاه اول شاید موضوع ساده ای به نظر بیاد ولی وقتی بدونیم که انتخاب نادرست هنگام خرید برس میتونه آسیبهای زیادی رو به موها وارد کنه ، بیشتر دقت میکنیم. این مقاله میتونه به معرفی انواع برس و شانه بپردازه و مزایا و معایب هر کدوم رو بیان کنه.

50

پرایمر آرایشی چیست؟

اصولاً پرایمر برای تثبیت کار بر روی سطح استفاده میشه که در انواع نقاشی و پتینه کاری هم کاربرد داره. در بین محصولات آرایشی هم موادی تولید شدن که برای زیر سازی آرایش صورت بکار میره و آرایش میتونه ساعتها روی صورت باقی بمونه و به اصطلاح نریزه. توضیح بیشتر و معرفی انواع اون با شما!

51

پاک کردن آرایش چشم آری یا خیر؟

یکی از عناصر مهم در آرایش صورت ، آرایش چشم است که به روش های مختلف و با متریال های مختلف این کار صورت میگیره. در این مقاله میخواهیم به این نکته بپردازیم که آیا پاک نکردن مواد آرایشی آسیب رسان هست یا نه؟ برای پاک کردن از چه محصولات و چه روشهایی میشه استفاده کرد؟ و….

52

دانستنی های میسلار واتر

میسلار واتر چیست و چه کاربردی داره؟ در یک مقاله خوب و کاربردی میشه این محصول آرایشی رو معرفی و به هرآنچه که در مورد این محصول باید دانست کامل اشاره کرد.

53

ترفندهای ریمل زدن

ریمل یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی است. آیا میدونستین که هنگام ریمل زدن با به کارگیری یک قاشق پلاستیکی در زیر مژه های پلک پایین میتونین از ریزش ریمل جلوگیری کنین؟!! در این مقاله راهها و ترفندهایی از این قبیل رو میشه به مخاطب ارائه داد.

54

براش مژه

طراحان و تولید کنندگان لوازم آرایشی برای استفاده ی بهتر مشتریان و جلب رضایت اونها تموم تلاش خودشون رو میکنن . یکی از این موارد تولید برس ریمل به شکلهای مختلف برای کاربردهای مختلف است. که اگر با انواع اون آشنایی داشته باشیم میتونیم نتیجه بهتری رو کسب کنیم. این مقاله جای معرفی و آشنایی با این ابزاره.

55

پاک کردن ریمل

شاید بیشتر اوقات برای پاک کردن ریمل از روی مژه ها به مشکل بر بخوریم و شاهد کنده شدن مژه ها به همراه ریمل از روی پلک باشیم!!! البته تولید کنندگان به داد مشتری ها رسیدن و پاک کننده ی ریمل رو ارائه کردن ولی در این مقاله هدف ما معرفی متریالها و مواد طبیعی موجود و قابل دسترسه که بدون هیچ آسیبی به ما کمک میکنه!!!

56

پورسانتاژ

شاید در این زمونه دیگه کسی با دیدن موی سفید توی آینه آهی نمیکشه !!! چون میدونه که با روشها و تکنیک های مختلف میشه اونها رو پوشش داد .در این میون اصطلاحی با عنوان ” پورسانتاژ ” رو میشنویم. پورسانتاژ چیه؟ این مقاله میتونه موقعیت مناسبی برای آشنایی هر چه بیشتر ما با این روش باشه.

57

مرطوب کننده های طبیعی

پوست عضوی از بدنه که به خاطر موقعیت و وظایفی که بر عهده داره در معرض آسیب بیشتری قرار میگیره. پس باید برای حمایت از اون اطلاعات کافی داشته باشیم. خشکی پوست یکی از مواردی است که به جرأت میشه گفت همه ما گاهی با اون درگیر هستیم. علاوه بر محصولات صنعتی و کارخانه ای موادی در آشپزخونه وجود داره که به راحتی میشه از اونا برای این منظور استفاده کرد. معرفی اونها با شما!

58

بالم لب

خشکی لب میتونه خیلی آزاردهنده باشه بنابراین باید راهی پیدا کرد. بالم لب ، نرم کننده و مرطوب کننده ی لب است که میتونه کمک زیادی برای برطرف کردن این مشکل باشه. مواد تشکیل دهنده اونها ؟ انواع ؟ چگونگی کاربرد؟ مزایا و معایب؟ راهنمای خرید؟ پاسخ به این سوالات مقاله ی مفیدی رو ترتیب میده.

59

رنگهای پاییزی مو

با ایجاد تغییر در فصلها شاید شما هم علاقه داشته باشین در ظاهر خود تغییری ایجاد کنین. رنگ کردن موها پرکاربردترین روش برای ایجاد تغییر در ظاهره. شاید بهتر باشه تا از طبیعت برای این کار کمک گرفت و با توجه به رنگهای پاییزی موها رو رنگ کرد. در این مقاله به این رنگها و فرمول تهیه اونها بپردازین.

60

پوشش پف زیر چشم

گاهی اوقات در یک مهمونی با دیدن فردی حیرت زده میشیم و میگیم این خودتی؟!!! چقدر عوض شدی؟ با خودمون میگیم تا دیروز زیر چشماش کلی پف داشت پس کو اون همه پف؟!!! اینجاست که باید گفت دونستن تکنیکهای آرایشی میتونه کمک خوبی برای ما باشه. در این مقاله راههای مخفی و کمرنگ کردن پف زیر چشم رو بیان کنین.

فهرست