نه چک زدیم نه چونه مخاطب اومد به خونه ؛-) ….> افزایش بازدید سایت با محتوا

  1. خانه
  2. دسته بندی مقالات تولید محتوا
  3. نه چک زدیم نه چونه مخاطب اومد به خونه ؛-) ….> افزایش بازدید سایت با محتوا

اگر شما هم از اهالی دنیای محتوا باشید قطعا یکی از سوال های پرتکراری که با آن مواجه میشوید این است که چه طور به کمک محتوا، ترافیک و تعداد بازدید سایت مان را بالا ببریم ؟

همین اول کار سنگ ها را با هم وا بکَنیم که افزایش بازدید سایت با تولید محتوا خیلی هم چیز عجیب و غریب و دست نیافتنی ای نیست ها، فقط به شرط اینکه روش تولید محتوای باارزش و حرفه ای را بلد باشید و همیشه هم دنبال راهی برای بهتر شدن محتواها باشید هست.

پس می‌خواهیم از روش‌هایی بگوییم که بی‌چک و چانه، مخاطب را می‌آورد به خانه 😉

محتوای حماسی و جانانه بنویسید؛ رستم دنیای محتوا شوید

درست است که لینک‌ها و کلمات کلیدی و خلاصه، کارهای فنی و اصول سئو می‌توانند شما را به جایگاه خوب در گوگل برسانند و افزایش بازدید سایت را برایتان به همراه بیاورند اما هیچ‌کدام از این موفقیت‌ها بدون نوشتن محتوایی باارزش امکان‌پذیر نیست. اگر متن و محتوایی کوتاه و غیرجذاب بنویسید حتی مدیران ارشد گوگل هم نمی‌توانند برایتان کاری بکنند که مخاطبانی راضی پیدا کنید.

اگر دوست دارید که افزایش بازدید سایت داشته باشید باید در هر حیطه‌ای که مشغول به کار هستید، خلاق باشید و دست‌اول بنویسید. دست اول یعنی چه؟ یعنی اینکه کپی‌کاری نکنید، تحقیق کنید و مطالبی بنویسید که صحت داشته باشند. خودتان را جای مخاطب بگذارید، انصافا دوست دارید چیزی بخوانید که اشتباه و غلط است، روی آن فکر نشده و فقط صفحه‌ای است با لشکری از کلمات بی‌معنی و صفحه‌پُرکن؟

کلمات کلیدی هم البته مهم هستند

کلمات کلیدی مناسبی برای محتوایتان انتخاب کنید. یعنی چه؟ یعنی اینکه بدانید که کاربران درباره موضوعی که می‌نویسید، به سراغ چه کلماتی می‌روند و با آنها جست‌وجو می‌کنند. مثلا اگر می‌خواهید درباره خواص برنج قهوه‌ای بنویسید، بگردید و ببینید که کاربران چه عبارت و کلماتی را بیشتر  جست‌وجو می‌کنند.

حالا حتما می‌گویید که چطور باید به این اطلاعات دست پیدا کرد. راه‌های زیادی وجود دارد. مثلا استفاده از (google keyword planner) یا ابزارهای جست‌وجوی عبارت کلیدی مختلفی که خیلی ساده در سطح وب پیدا می‌شوند هم شما را به رسیدن به کلمات کلیدی مناسب برای متن‌تان می‌رسانند.

کلمات کلیدی طولانی و دم دراز انتخاب کنید

دنیای محتوا و وبسایت‌ها خیلی پیچیده و جالب اند. هر چند وقت‌یک‌بار هم که قوانین و الگوریتم‌ها به کلی عوض می‌شود. پس اگر به دنبال افزایش بازدید سایت از طریق محتوا هستید باید حواستان به تغییرات باشد و محتوایتان را درست و حسابی به روز کنید. مثلا قبل‌ترها، انتخاب کلمه کلیدی کوتاه در حد یک کلمه خیلی خوب بود اما گذشته‌ها دیگر گذشته است.

کلمات کلیدی دم دراز در تولید محتوااین روزها باید حواستان باشد که سبک و سیاق دیگری برای کلمات کلیدی‌تان انتخاب کنید. این روزها، بورسِ کلمات کلیدی طولانی به شکل عبارت داغ است. حالا چرا این طور شده است؟ دیگر اعتماد کاربران به گوگل از اعتماد به چشم‌هایشان هم بیشتر شده است. برای همین به جای اینکه فقط یک کلمه را در جعبه جست‌وجو وارد کنند، با گوگل دردِ دل می‌کنند و عباراتی را می‌نویسند و دست به سرچ می‌زنند.

در این وضع و اوضاع، شما هم باید از همان عبارت‌های رایج مطلوب کاربران استفاده کنید و طوری متن و محتوا را بنویسید که در نتایج گوگل خوب ظاهر شوید و البته افزایش بازدید سایت را زود، تند و سریع تجربه کنید.

نکته کنکوری

زمانی که مشغول نوشتن عناوین هستید یعنی می‌خواهید عنوان اصلی مقاله را بنویسید و همچنین در هدینگ‌های (heading) دو و سه هم از همان عبارت کلیدی استفاده کنید و شانستان را برای افزایش بازدید سایت بالا و بالاتر ببرید.

البته این کارتان باید با سلیقه و دقت انجام شود. اگر بی‌دلیل و به شکلی که توی ذوق مخاطب می‌زند، دست به استفاده از کلمات کلیدی و عبارت‌های آن در تیترهای مختلف بزنید، نتیجه چیزی جز ترک شدن از سوی مخاطب نخواهد بود. هیچ‌کس از اینکه مدام مورد هجوم اصول به‌دردنخور بهینه‌سازی ماشینی از سوی شما قرار بگیرد، خوشش نمی‌آید. باور کنید.

موضوعات‌تان را دقیق و عمیق انتخاب کنید

تعارف که نداریم، هیچ گربه‌ای محض رضای خدا موش نمی‌گیرد. هیچ تولیدکننده محتوایی هم صرفا به خاطر اینکه به مخاطبان اطلاع‌رسانی کند، دست به تولید محتوا نمی‌زند. درست است؟ پس شما فقط نباید به دنبال تولید محتوایی باشید که برای درستی و دقت آن جان‌فشانانه تلاش کرده‌اید. باید علاوه بر اینکه دقت، صحت و جذابیت متن‌هایتان را خیلی خیلی مهم می‌دانید، به سراغ موضوعاتی هم بروید که مخاطبان بیشتر به دنبالشان هستند.

حتما می‌پرسید، خب از کجا بدانیم که کدام موضوع برای مخاطب جذاب‌تر است. خب با این همه ابزارهایی که این روزها از زمین و آسمان میبارد یعنی هنوز فکر می‌کنید که ابزار یا ابزارهایی نیست که به شما کمک کند تا سلیقه و انتخاب مخاطب‌ها بیشتر و بهتر دست‌تان بیاید؟ به این ابزارها دقت کنید:

ابزارهای مختلفی هستند که در قالب پلت‌فرم‌های رایگان یا پولی به شما کمک می‌کنند تا ببینید که کاربران بیشتر درباره چه موضوعاتی دست به جستجو می‌زنند و از میان موضوعات منتخب‌تان هم بیشتر به سراغ کدام بخش موضوع می‌روند و چه چیزهایی برایشان بیشتر جالب است یا درباره آنها سوال دارند.

اگر دنبال موضوع های پولساز هستید ...>

به رقیبان تان هم زیر چشمی نگاهی داشته باشید

یکی از مهم‌ترین کارهایی که در مسیر رسیدن به افزایش بازدید سایت از طریق محتوا باید انجام بدهید، رصد کردن اوضاع است. یعنی باید در میان سایت‌های رقیب جست‌وجو کنید و ببینید که موفق‌ها چه موضوعات و عناوینی را کار کرده‌اند و از آن مهم‌تر، کدام مورد از همه پربازخوردتر بوده است. این سه سوال را در مسیر بررسی رقبا از خود بپرسید:

  • چه منابعی قبلا درباره موضوع مورد نظرتان در سایت‌های دیگر کار شده‌اند و موجودند؟
  • کدام بخش‌های موضوع موردنظرتان در سایت رقبا پوشش داده شده است؟
  • می‌توانید محتوایی بهتر برای افزایش بازدید سایت خود تولید و تهیه کنید؟

حالا نوبت نوشتن محتوای حماسی‌تان رسیده است

حالا که بحث کی‌وردها یا همان کلمات کلیدی را شناختید و تکلیف عناوین و تیترها هم برایتان مشخص شد و از کار رقبا هم سردرآورده‌اید باید به سراغ نوشتن بروید. یعنی همان محتوایی را بنوسید که قرار است غوغا به پا کند و افزایش بازدید سایت را برایتان رقم بزند.

فقط به نوشتن و پر کردن صفحه اهمیت ندهید. باید کاری کنید که نوشته‌هایتان جذاب و خواندنی‌تر شود. می‌دانستید که حدود ۶۵ % افراد از طریق دیدن، یاد می‌گیرند؟ یعنی یادگیرنده‌های دیداری یا بصری هستند. اگر تصویر و جلوه‌های تصویری را به نوشته‌هایتان اضافه کنید، قدرت نفوذتان به مغز مخاطب‌ها هم بیشتر می‌شود.

تولید محتوا به روش رستمهر چند که همان تصاویری که از گوگل پیدا می‌کنید هم خوب هستند و می‌توانند تا حد زیادی روی جلب نظر مخاطب اثرگذار باشند اما برای اینکه حماسی شوید و به نوعی بترکانید باید از تصاویری استفاده کنید که فقط و فقط برای خودتان است و شخص خودتان آن را برای محتوایتان تولید کرده‌اید.

مثلا اینفوگرافیک‌ها یا نمودارهایی که فقط متعلق به نوشته و سایت خودتان هستند برایتان جادو می‌کنند. پس آنها را دست‌کم نگیرید و سعی‌تان این باشد که محتوای اختصاصی تولید کنید.

اهمیت لینک‌سازی را دست‌کم نگیرید

بعد از اینکه محتوا را می‌نویسید باید حواستان به لینک‌سازی هم باشد. یعنی لینک‌های پشتیبانی تولید کنید که وضعیت‌تان را از این رو به آن رو می‌کنند. برای اینکه در زمینه لینک‌سازی برای خودتان اوضاع روبه‌راهی راه بیندازید باید اصول فنی کار را یاد بگیرید. مثلا:

حواستان به لینک‌های شکسته باشد. لینک‌های شکسته (broken links) لینک هایی هستند که یا عمل نمی کنند یا باز نمی شوند یا با کلیک بر روی آن به صفحه بدون محتوا وارد می شویم . به عبارتی زمانی این لینک ها وجود داشته ولی اکنون حذف شده اند و کاربر با کلیک کردن روی آنها به مقصد نمی رسد. پس بهتر است که هر چند وقت یکبار لینک ها را مجدد چک کنیم تا اگر لینک شکسته ای وجود دارد آن را حذف کنیم.

نویسنده مهمان شوید

در میان وبسایت‌هایی که محتوایی مرتبط با شما دارند، جست‌وجو کنید و ببینید که کدام‌یک از حضور نویسنده‌های مهمان در وبسایت‌شان استقبال می‌کنند. با آنها ارتباط برقرار کنید و از آنها بخواهید که اجازه دهند محتوایی باکیفیت برایشان بنویسید و در وبسایت‌شان آن را منتشر کنند. چنین کاری به شما شانسی بزرگ برای یافتن مخاطبان بیشتر و هدف‌گیری‌شده می‌دهد.

اگر به شما جایی برای نوشتن دادند، محتوایی درجه یک و جذاب بنویسید و سعی کنید که از طریق معرفی خود و قرار دادن لینکی برای پیدا کردن وبسایتتان به سمت شما بیایند و افزایش بازدید سایت از طریق محتوا را برایتان رقم بزنند.البته اینکه بتوانید سایتی دیگر را برای پذیرش شما به عنوان نویسنده مهمان قانع کنید کمی تلاش می‌خواهد. مثلا متن ایمیل زیر را ببینید، این متن از آن متن‌های موفقی است که احتمالا طرف مقابلتان را برای پذیرش شما به عنوان نویسنده مهمان مجاب می‌کند:

سلام آقای/خانم

من اخیرا به دنبال موضوعی با عنوان … می‌گشتم و صفحات اینترنت را بررسی می‌کردم و اتفاقی با وبسایت شما روبه‌رو شدم. من واقعا از محتوای تولیدی‌تان لذت بردم و به وبژه مقاله… نظرم را جلب کرد. جالب این است که من در تکمیل این مطلب، نموداری طراحی کرده‌ام که اگر دوست داشته باشید، می‌توانم آن را در قالب محتوایی ارسال کنم تا از آن استفاده بفرمایید. در صورت تمایل به من اطلاع بدهید. باعث افتخارم خواهد بود.

با چنین ایمیلی می‌توانید ارتباطی میان خودتان و سایت موردنظرتان برقرار کنید تا شما را به عنوان نویسنده مهمان بپذیرند و کار ارتقای محتوای خود را به سطح جدیدی منتقل کنید. رفتن به سایتی دیگر، نوشتن در آنجا و ارائه لینکی به سمت وبسایت خودتان باعث می‌شود که نتیجه‌ای بسیار بهتر از قرار دادن لینک‌های ساده در محتوای موجود در وبسایت بگیرید.

تمرین جایزه دار

حالا که تقریبا با فنون نوشتن محتوا و استفاده از راه‌کارهایی برای افزایش بازدید سایت آشنا شدید باید دستی به سر و روی وبسایت‌تان بکشید و مطمئن باشید که می‌توانید به سادگی اما توجه به چیزهایی که گفته شد، وضعیت بهتری پیدا کنید و در نتایج جست‌وجوی گوگل عرض اندام کنید.

برای اینکه بتوانید قوی‌تر عمل کنید، برایتان تمرینی هم در نظر گرفته‌ایم:

فرض کنید که شما در حیطه مطالب مرتبط با موفقیت و سبک زندگی بهره‌ور مطلب می‌نویسید و سایتی راه‌اندازی کرده‌اید. فرایند نویسنده مهمان شدن را در گام‌هایی برای ما شرح دهید. نظرات خود و ایده‌هایتان را در بخش نظرات بنویسید تا امکان گفت‌وگوی بیشتر درباره این فرایند را با هم داشته باشیم.

جایزه : دانلود رایگان کتاب فرمول های تولید محتوا و کپی رایتینگ ( قیمت برای فروش 54.000 تومان )

 

مینی‌آموزش UX-Writing | دکمه‌نویسی

هدف: یادگیری دکمه‌نویسی و CTA ها ( چه جوری یه دکمه یا لینک رو انقدر جذاب و تاثیرگذار بنویسیم که کاربر روش کلیک کنه؟ )

ببخشید، برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید

نه چک زدیم نه چونه مخاطب اومد به خونه ؛-) ….> افزایش بازدید سایت با محتوا

اگر شما هم از اهالی دنیای محتوا باشید قطعا یکی از سوال های پرتکراری که با آن مواجه میشوید این است که چه طور به کمک محتوا، ترافیک و تعداد بازدید سایت مان را بالا ببریم ؟

همین اول کار سنگ ها را با هم وا بکَنیم که افزایش بازدید سایت با تولید محتوا خیلی هم چیز عجیب و غریب و دست نیافتنی ای نیست ها، فقط به شرط اینکه روش تولید محتوای باارزش و حرفه ای را بلد باشید و همیشه هم دنبال راهی برای بهتر شدن محتواها باشید هست.

پس می‌خواهیم از روش‌هایی بگوییم که بی‌چک و چانه، مخاطب را می‌آورد به خانه 😉

محتوای حماسی و جانانه بنویسید؛ رستم دنیای محتوا شوید

درست است که لینک‌ها و کلمات کلیدی و خلاصه، کارهای فنی و اصول سئو می‌توانند شما را به جایگاه خوب در گوگل برسانند و افزایش بازدید سایت را برایتان به همراه بیاورند اما هیچ‌کدام از این موفقیت‌ها بدون نوشتن محتوایی باارزش امکان‌پذیر نیست. اگر متن و محتوایی کوتاه و غیرجذاب بنویسید حتی مدیران ارشد گوگل هم نمی‌توانند برایتان کاری بکنند که مخاطبانی راضی پیدا کنید.

اگر دوست دارید که افزایش بازدید سایت داشته باشید باید در هر حیطه‌ای که مشغول به کار هستید، خلاق باشید و دست‌اول بنویسید. دست اول یعنی چه؟ یعنی اینکه کپی‌کاری نکنید، تحقیق کنید و مطالبی بنویسید که صحت داشته باشند. خودتان را جای مخاطب بگذارید، انصافا دوست دارید چیزی بخوانید که اشتباه و غلط است، روی آن فکر نشده و فقط صفحه‌ای است با لشکری از کلمات بی‌معنی و صفحه‌پُرکن؟

کلمات کلیدی هم البته مهم هستند

کلمات کلیدی مناسبی برای محتوایتان انتخاب کنید. یعنی چه؟ یعنی اینکه بدانید که کاربران درباره موضوعی که می‌نویسید، به سراغ چه کلماتی می‌روند و با آنها جست‌وجو می‌کنند. مثلا اگر می‌خواهید درباره خواص برنج قهوه‌ای بنویسید، بگردید و ببینید که کاربران چه عبارت و کلماتی را بیشتر  جست‌وجو می‌کنند.

حالا حتما می‌گویید که چطور باید به این اطلاعات دست پیدا کرد. راه‌های زیادی وجود دارد. مثلا استفاده از (google keyword planner) یا ابزارهای جست‌وجوی عبارت کلیدی مختلفی که خیلی ساده در سطح وب پیدا می‌شوند هم شما را به رسیدن به کلمات کلیدی مناسب برای متن‌تان می‌رسانند.

کلمات کلیدی طولانی و دم دراز انتخاب کنید

دنیای محتوا و وبسایت‌ها خیلی پیچیده و جالب اند. هر چند وقت‌یک‌بار هم که قوانین و الگوریتم‌ها به کلی عوض می‌شود. پس اگر به دنبال افزایش بازدید سایت از طریق محتوا هستید باید حواستان به تغییرات باشد و محتوایتان را درست و حسابی به روز کنید. مثلا قبل‌ترها، انتخاب کلمه کلیدی کوتاه در حد یک کلمه خیلی خوب بود اما گذشته‌ها دیگر گذشته است.

کلمات کلیدی دم دراز در تولید محتوااین روزها باید حواستان باشد که سبک و سیاق دیگری برای کلمات کلیدی‌تان انتخاب کنید. این روزها، بورسِ کلمات کلیدی طولانی به شکل عبارت داغ است. حالا چرا این طور شده است؟ دیگر اعتماد کاربران به گوگل از اعتماد به چشم‌هایشان هم بیشتر شده است. برای همین به جای اینکه فقط یک کلمه را در جعبه جست‌وجو وارد کنند، با گوگل دردِ دل می‌کنند و عباراتی را می‌نویسند و دست به سرچ می‌زنند.

در این وضع و اوضاع، شما هم باید از همان عبارت‌های رایج مطلوب کاربران استفاده کنید و طوری متن و محتوا را بنویسید که در نتایج گوگل خوب ظاهر شوید و البته افزایش بازدید سایت را زود، تند و سریع تجربه کنید.

نکته کنکوری

زمانی که مشغول نوشتن عناوین هستید یعنی می‌خواهید عنوان اصلی مقاله را بنویسید و همچنین در هدینگ‌های (heading) دو و سه هم از همان عبارت کلیدی استفاده کنید و شانستان را برای افزایش بازدید سایت بالا و بالاتر ببرید.

البته این کارتان باید با سلیقه و دقت انجام شود. اگر بی‌دلیل و به شکلی که توی ذوق مخاطب می‌زند، دست به استفاده از کلمات کلیدی و عبارت‌های آن در تیترهای مختلف بزنید، نتیجه چیزی جز ترک شدن از سوی مخاطب نخواهد بود. هیچ‌کس از اینکه مدام مورد هجوم اصول به‌دردنخور بهینه‌سازی ماشینی از سوی شما قرار بگیرد، خوشش نمی‌آید. باور کنید.

موضوعات‌تان را دقیق و عمیق انتخاب کنید

تعارف که نداریم، هیچ گربه‌ای محض رضای خدا موش نمی‌گیرد. هیچ تولیدکننده محتوایی هم صرفا به خاطر اینکه به مخاطبان اطلاع‌رسانی کند، دست به تولید محتوا نمی‌زند. درست است؟ پس شما فقط نباید به دنبال تولید محتوایی باشید که برای درستی و دقت آن جان‌فشانانه تلاش کرده‌اید. باید علاوه بر اینکه دقت، صحت و جذابیت متن‌هایتان را خیلی خیلی مهم می‌دانید، به سراغ موضوعاتی هم بروید که مخاطبان بیشتر به دنبالشان هستند.

حتما می‌پرسید، خب از کجا بدانیم که کدام موضوع برای مخاطب جذاب‌تر است. خب با این همه ابزارهایی که این روزها از زمین و آسمان میبارد یعنی هنوز فکر می‌کنید که ابزار یا ابزارهایی نیست که به شما کمک کند تا سلیقه و انتخاب مخاطب‌ها بیشتر و بهتر دست‌تان بیاید؟ به این ابزارها دقت کنید:

ابزارهای مختلفی هستند که در قالب پلت‌فرم‌های رایگان یا پولی به شما کمک می‌کنند تا ببینید که کاربران بیشتر درباره چه موضوعاتی دست به جستجو می‌زنند و از میان موضوعات منتخب‌تان هم بیشتر به سراغ کدام بخش موضوع می‌روند و چه چیزهایی برایشان بیشتر جالب است یا درباره آنها سوال دارند.

اگر دنبال موضوع های پولساز هستید ...>

به رقیبان تان هم زیر چشمی نگاهی داشته باشید

یکی از مهم‌ترین کارهایی که در مسیر رسیدن به افزایش بازدید سایت از طریق محتوا باید انجام بدهید، رصد کردن اوضاع است. یعنی باید در میان سایت‌های رقیب جست‌وجو کنید و ببینید که موفق‌ها چه موضوعات و عناوینی را کار کرده‌اند و از آن مهم‌تر، کدام مورد از همه پربازخوردتر بوده است. این سه سوال را در مسیر بررسی رقبا از خود بپرسید:

  • چه منابعی قبلا درباره موضوع مورد نظرتان در سایت‌های دیگر کار شده‌اند و موجودند؟
  • کدام بخش‌های موضوع موردنظرتان در سایت رقبا پوشش داده شده است؟
  • می‌توانید محتوایی بهتر برای افزایش بازدید سایت خود تولید و تهیه کنید؟

حالا نوبت نوشتن محتوای حماسی‌تان رسیده است

حالا که بحث کی‌وردها یا همان کلمات کلیدی را شناختید و تکلیف عناوین و تیترها هم برایتان مشخص شد و از کار رقبا هم سردرآورده‌اید باید به سراغ نوشتن بروید. یعنی همان محتوایی را بنوسید که قرار است غوغا به پا کند و افزایش بازدید سایت را برایتان رقم بزند.

فقط به نوشتن و پر کردن صفحه اهمیت ندهید. باید کاری کنید که نوشته‌هایتان جذاب و خواندنی‌تر شود. می‌دانستید که حدود ۶۵ % افراد از طریق دیدن، یاد می‌گیرند؟ یعنی یادگیرنده‌های دیداری یا بصری هستند. اگر تصویر و جلوه‌های تصویری را به نوشته‌هایتان اضافه کنید، قدرت نفوذتان به مغز مخاطب‌ها هم بیشتر می‌شود.

تولید محتوا به روش رستمهر چند که همان تصاویری که از گوگل پیدا می‌کنید هم خوب هستند و می‌توانند تا حد زیادی روی جلب نظر مخاطب اثرگذار باشند اما برای اینکه حماسی شوید و به نوعی بترکانید باید از تصاویری استفاده کنید که فقط و فقط برای خودتان است و شخص خودتان آن را برای محتوایتان تولید کرده‌اید.

مثلا اینفوگرافیک‌ها یا نمودارهایی که فقط متعلق به نوشته و سایت خودتان هستند برایتان جادو می‌کنند. پس آنها را دست‌کم نگیرید و سعی‌تان این باشد که محتوای اختصاصی تولید کنید.

اهمیت لینک‌سازی را دست‌کم نگیرید

بعد از اینکه محتوا را می‌نویسید باید حواستان به لینک‌سازی هم باشد. یعنی لینک‌های پشتیبانی تولید کنید که وضعیت‌تان را از این رو به آن رو می‌کنند. برای اینکه در زمینه لینک‌سازی برای خودتان اوضاع روبه‌راهی راه بیندازید باید اصول فنی کار را یاد بگیرید. مثلا:

حواستان به لینک‌های شکسته باشد. لینک‌های شکسته (broken links) لینک هایی هستند که یا عمل نمی کنند یا باز نمی شوند یا با کلیک بر روی آن به صفحه بدون محتوا وارد می شویم . به عبارتی زمانی این لینک ها وجود داشته ولی اکنون حذف شده اند و کاربر با کلیک کردن روی آنها به مقصد نمی رسد. پس بهتر است که هر چند وقت یکبار لینک ها را مجدد چک کنیم تا اگر لینک شکسته ای وجود دارد آن را حذف کنیم.

نویسنده مهمان شوید

در میان وبسایت‌هایی که محتوایی مرتبط با شما دارند، جست‌وجو کنید و ببینید که کدام‌یک از حضور نویسنده‌های مهمان در وبسایت‌شان استقبال می‌کنند. با آنها ارتباط برقرار کنید و از آنها بخواهید که اجازه دهند محتوایی باکیفیت برایشان بنویسید و در وبسایت‌شان آن را منتشر کنند. چنین کاری به شما شانسی بزرگ برای یافتن مخاطبان بیشتر و هدف‌گیری‌شده می‌دهد.

اگر به شما جایی برای نوشتن دادند، محتوایی درجه یک و جذاب بنویسید و سعی کنید که از طریق معرفی خود و قرار دادن لینکی برای پیدا کردن وبسایتتان به سمت شما بیایند و افزایش بازدید سایت از طریق محتوا را برایتان رقم بزنند.البته اینکه بتوانید سایتی دیگر را برای پذیرش شما به عنوان نویسنده مهمان قانع کنید کمی تلاش می‌خواهد. مثلا متن ایمیل زیر را ببینید، این متن از آن متن‌های موفقی است که احتمالا طرف مقابلتان را برای پذیرش شما به عنوان نویسنده مهمان مجاب می‌کند:

سلام آقای/خانم

من اخیرا به دنبال موضوعی با عنوان … می‌گشتم و صفحات اینترنت را بررسی می‌کردم و اتفاقی با وبسایت شما روبه‌رو شدم. من واقعا از محتوای تولیدی‌تان لذت بردم و به وبژه مقاله… نظرم را جلب کرد. جالب این است که من در تکمیل این مطلب، نموداری طراحی کرده‌ام که اگر دوست داشته باشید، می‌توانم آن را در قالب محتوایی ارسال کنم تا از آن استفاده بفرمایید. در صورت تمایل به من اطلاع بدهید. باعث افتخارم خواهد بود.

با چنین ایمیلی می‌توانید ارتباطی میان خودتان و سایت موردنظرتان برقرار کنید تا شما را به عنوان نویسنده مهمان بپذیرند و کار ارتقای محتوای خود را به سطح جدیدی منتقل کنید. رفتن به سایتی دیگر، نوشتن در آنجا و ارائه لینکی به سمت وبسایت خودتان باعث می‌شود که نتیجه‌ای بسیار بهتر از قرار دادن لینک‌های ساده در محتوای موجود در وبسایت بگیرید.

تمرین جایزه دار

حالا که تقریبا با فنون نوشتن محتوا و استفاده از راه‌کارهایی برای افزایش بازدید سایت آشنا شدید باید دستی به سر و روی وبسایت‌تان بکشید و مطمئن باشید که می‌توانید به سادگی اما توجه به چیزهایی که گفته شد، وضعیت بهتری پیدا کنید و در نتایج جست‌وجوی گوگل عرض اندام کنید.

برای اینکه بتوانید قوی‌تر عمل کنید، برایتان تمرینی هم در نظر گرفته‌ایم:

فرض کنید که شما در حیطه مطالب مرتبط با موفقیت و سبک زندگی بهره‌ور مطلب می‌نویسید و سایتی راه‌اندازی کرده‌اید. فرایند نویسنده مهمان شدن را در گام‌هایی برای ما شرح دهید. نظرات خود و ایده‌هایتان را در بخش نظرات بنویسید تا امکان گفت‌وگوی بیشتر درباره این فرایند را با هم داشته باشیم.

جایزه : دانلود رایگان کتاب فرمول های تولید محتوا و کپی رایتینگ ( قیمت برای فروش 54.000 تومان )

 

ببخشید، برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید
فهرست