3 ترفند تولید محتوا در لینکدین { 24 برابر شدن }

  1. خانه
  2. تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی
  3. 3 ترفند تولید محتوا در لینکدین { 24 برابر شدن }

80% فرصت های فروش و ارائه خدمات در کسب و کارهای B2B ( کسب و کارهایی که باید خدمات یا محصولات خود را به کسب و کارهای دیگر بفروشند) می تواند از لینکدین ایجاد شود ، اگر تولید محتوا در لینکدین و روش جذب مشتری و ترغیب به خرید یا ورود به شبکه کسب و کارتان در لینکدین Linkedin را به درستی انجام دهید.

و این اصلا شوخی بردار نیست و آماری نیست که بتوانیم از آن چشم پوشی کنیم !

اگر این روزها به برخی شبکه های اجتماعی از جمله Linkedin لینکدین هیچ توجهی نکنید و فکر کنید که مهم نیستند قطعا فرصت های فروش بسیاری را از دست می دهید . و از دست دادن فرصت های فروش می تواند در نهایت منجر به ورشکستگی و نابود شدن کسب و کارتان شود .

Linkedin می تواند یک پلتفرم رویایی و جادویی برای رونق کسب و کارتان باشد اگر راه های افزایش بازدید پست ها و جذب مخاطب را در این شبکه اجتماعی حرفه ای بلد باشید .

وقتی Emeric Ernoult با به کار گیری ترفندها و تکنیک هایی توانسته است در یک روز بازدید های پست های خود را 24 برابر کند چرا ما اینکار را نکنیم و از این ترفندها استفاده نکنیم ؟

 

قطعا شما هم می خواهید این ترفندها را یاد بگیرید و برای کسب و کارتان اجرا کنید پس بیایید با هم این نقشه راهی که با جستجو به آن رسیده ایم را بررسی کنیم تا فقط با اجرای این 3 قدم بازدید پست ها را در LinkedIn لینکدین کسب و کارتان چند برابر کنید .

چرا افزایش بازدید برای پست های LinkedIn لینکدین به صورت دائمی انقدر سخت است ؟

چیزی که مشخص است این است که لینکداین در طول چند سال اخیر رشد قابل‌توجهی داشته است اما هنوز هم ‌سطح توییتر یا فیس‌بوک نشده است.

با توجه به گزارش های مرکز تحقیقات Pew، فیس‌بوک هنوز با فاصله زیاد نسبت به دیگر سایت‌های اجتماعی در رتبه اول قرار دارد.

پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا

در حالی که پیش بینی می شد لینکدین LinkedIn  یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای رونق کسب و کارهای B2B باشد اما شاید هنوز هم بازاریابان یا کارآفرینان زیادی هستند که اصلا به آن توجه نمی کنند و این می تواند باعث شود که محتوایی که شما پست میکنید به راحتی دیده نشود .

و نکته مهم این است که اگر 80% فرصت های فروش از یک سایت باشد اما به ازای هر پستی که منتشر میکنید فقط و فقط 0.04 % بازدید و مشارکت بگیرید قطعا حجم زیادی از فروش را از دست خواهید داد و این یعنی ورشکستگی!

از طرف دیگر اگر بتوانید از پتانسیل این شبکه اجتماعی استفاده کنید قطعا به شکل غیر قابل باوری می توانید رشد کنید .

الگوریتم نمایش پست ها در لینکدین LinkedIn بسیار دقیق و حرفه ای است . لینکداین ابتدا پست شما را از یک فیلتر کامپیوتری یا ماشینی میگذراند، بعد پست شما را به صورت موقت روی بخش عمومی می گذارد تا میزان مشارکت را اندازه گیری کند . بعد از مدتی فیلتر میزان ویروسی بودن محتوا را اجرا میکند و بعد از گذشتن از این فیلترها به بخش بررسی مخاطب پسند بودن یا به عبارتی فیلتر انسانی میرود .

اگر پستی که شما تولید و منتشر کرده اید از همه این فیلترها به موفقیت عبور کند قطعا در نمایش عمومی برای سایر اعضای این شبکه جزو پست های اخیر و پرطرفدار نشان داده میشود که قطعا منجر به مشارکت بیشتری میشود اما اگر در یکی از این فیلترها مشکلی داشته باشد قطعا یک پست ناموفق و محکوم به نابودی و بی اثر می شود .

برای اینکه بدانیم پستی که برای شبکه اجتماعی لینکدین تولید میکنیم می تواند برای کسب و کار ما موثر واقع شود باید :

  • محتوای با کیفیت و عالی تولید کنید
  • به صورت منظم و زمان بندی خاص و البته پرتکرار محتوا را پست کنید

 

در اینجا 3 قدم برای اینکه بتوانیم در طی یک روز میزان مشارکت در پست ها و تعداد لایک پست ها در لیندکدین را 24 برابر کنیم بررسی میکنیم :

قدم# 1  : در تولید محتوا لینکدین خوب نباش عالی باش

 

قطعا قدم اول برای موفقیت در افزایش فروش و یا ارتقای برندتان در لینکدین تولید محتوای با ارزشی است که قابلیت به اشتراک گذاری دارد .

در شبکه های اجتماعی دیگر مانند فیس بوک و اینستاگرام تولید محتوای ویروسی کاری بسیار راحت تر از تولید محتوای ویروسی برای لینکدین است . چون در این شبکه های اجتماعی اغلب با مخاطب عام طرف هستید که برای سرگرمی به این شبکه ها آمده است و حتی انتشار یک عکس از تعطیلات تان یا انتشار یک ویدئوی سرگرم کننده می تواند برای مخاطب جذاب باشد اما در لینکدین شما با افرادی حرفه ای طرف هستید که به راحتی با این نوع محتوا ها هیجان زده نمیشوند و حتی حاضر به مشارکت هم نیستند .

بهتر است برای اینکه متوجه شویم چه نوع محتوایی برای لینکدین LinkedIn مناسب است به این اینفوگرافیک نگاهی بیاندازیم .

افزایش لایک در لینکدین

چیزی که در این آمار و ارقام توجه ما را جلب میکند این است که:

1: در مجموع برای محتوای تصویری به صورت اسلاید در هر ماه 70 میلیون بازدید کننده وجود دارد . و این اصلا قابل چشم پوشی  نیست !! پس همین جا باید این نکته را در ذهن مان داشته باشیم که اگر در تولید محتوای لینکدین LinkedIn  از اسلاید استفاده نمی کنیم قطعا حجم بزرگی از مخاطب را به راحتی از دست می دهیم.

2 : به طور متوسط هر مشتری 10 پست از هر برند را باید ببیند و بخواند تا تصمیم به خرید بگیرد . و مشخصا همین جا مشخص می شود که اگر شما جزو برندها و کسب و کارهایی هستید که ماهی 1 یا 2 پست منتشر میکنید اگر بر فرض مثال تصور کنیم که مخاطب شما را دائمی دنبال میکند چندین ماه طول می کشد تا مخاطب تازه تصمیم بگیرد وارد مرحله خرید از شما و تحقیق و بررسی در مورد برند شما شود . قطعا شما اصلا نباید این همه زمان را برای فروش از دست بدهید  و مشخصا باید استراتژی تولید محتوا برای لینکدین را تغییر بدهید .

هدف اصلی شبکه اجتماعی ای مثل لینکدین LinkedIn این است که محتوای حرفه ای و تخصصی را پیش روی مخاطب خاص و متخصص خود قرار بدهد  پس هر چه قدر شما بتوانید محتوایی تولید کنید که مطابق این هدف لینکدین باشد هم برای شما خوب است و هم برای لینکدین ! و قطعا جواب زحمت شما برای تولید محتوای با کیفیت را با معرفی شما به افراد بیشتر و در نتیجه افزایش فروش و رونق کسب و کارتان می دهد .

 

بررسی یک نمونه : Larry Kim مدیر ارشد برند MobileMonkey یکی از افراد موفق در بازاریابی محتوایی در لینکدین است که به صورت منظم و برنامه ریزی شده محتواهای تصویری و عالی مرتبط با ترندهای روز تخصصی خودش را به اشتراک میگذارد و به همین خاطر به شدت هم مورد استقبال مخاطبانش قرار میگرید و هر روز هم به جمع طرفدارانش اضافه میشود .

انتشار محتوای با کیفیت و ویروسی در لینکدین

مثلا این یک نمونه اینفوگرافیک منتشر شده از اوست . واقعا به نظر شما کسی می تواند این اینفوگرافیک را ببیند و بدون لحظه ای تعمل از آن بگذرد ؟ یا اصلا این نوع محتوا ، محتوایی است که هر روز در لینکدین منتشر شود ؟

البته Larry Kim فقط به این نوع اینفوگرافیک ها هم بسنده نمی کند و ویدئوهایی را منتشر میکند که در مورد ترندهای روز تخصصی خودش و برندشان صحبت میکند . که بدون شک باعث جلب توجه مخاطب و افزایش طرفداران او و برندش می شود .

نکته آموزنده از Larry Kim و برند MobileMonkey :

هر روز سعی کنید محتوایی را بر اساس ترندهای مرتبط با صنعت و تخصص خودتان تولید و منتشر کنید . با زبان خودتان ، با صدای خودتان ، با سبک نوشتاری خودتان .

اخطار جدی : لطفا به هیچ وجه عکس رستوران رفتن و تعطیلات آخر هفته و… خودتان را در لینکدین LinkedIn منتشر نکنید . این همه شبکه  اجتماعی برای پست کردن عکس های سرگرمی و تفریحات تان دارید . حداقل لینکدین را برای تخصص تان و کار و شغل حرفه ای تان بگذارید !!

راهنمای تصویری رایتینا برای تولید محتوا در لینکدین LinkedIn :

 

راهنمای تولید محتوای برای لینکدین LinkedIn

 

راهنمای تولید محتوا برای لینکدین LinkedIn

 

راهنمای تولید محتوا برای لینکدین LinkedIn

 

راهنمای تولید محتوا برای لینکدین LinkedIn

راهنمای تولید محتوا برای لینکدین LinkedIn

 

راهنمای تولید محتوا برای لینکدین LinkedIn

 

 و یک پست را بارها و بارها در لینکدین منتشر کنید !!

شاید این توصیه کمی عجیب به نظر برسد اما خب ترفند اصلی دیده شدن پست ها در لینکدین است . قطعا تکرار انتشار پست ها در توییتر ، فیس بوک یا سایت های اجتماعی دیگر اصلا کار جالبی نیست و جواب هم نمیدهد . اما در مورد لینکدین کاملا متفاوت است . و تکرار انتشار پست ها در فاصله های زمانی مشخص باعث می شود شما بیشترین بهره را از الگوریتم خاص لینکدین ببرید و محتوایتان را به دید و گوش مخاطب هدف تان برسانید .

 

قدم 2# : ارسال و انتشار پست در لینکدین را به صورت خودکار انجام دهید

مشخصا شما اگر مدیر تولید محتوای یک سایت یا یک برند باشید و یا حتی کارشناس تولید محتوا و مجبور باشید در طول روز هم برای مقالات وبلاگ و سایر قسمت های سایت محتوا تولید و منتشر کنید و در کنار آن به همه اکانت های شبکه های اجتماعی تان هم برسید و در آنها در ساعت مشخصی پست های خاصی را منتشر کنید قطعا مثل کارآگاه گجت چند دست ندارید که بتوانید به همه کارتان برسید !

انتشار اتومات پست

بنابراین مثل بسیاری دیگر از جنبه های زندگی این روزها که اتومات و خودکار شده است شما می توانید انتشار پست در شبکه های اجتماعی را هم خودکار و اتومات کنید و وقت آزاد بیشتری داشته باشید تا بتوانید بررسی و برنامه ریزی و تولید محتوای بهتری برای برندتان داشته باشید .

طبق این نمودار منتشر شده  SharpSpring حدود 90 % بازاریابان در استفاده از انتشار خودکار محتوا در شبکه های اجتماعی اعلام موفقیت کرده اند و از این روش راضی هستند .

البته منظور ما در اینجا این نیست که به صورت خودکار تنظیم کنید که پست های دیگران را لایک کنید یا کامنت بگذارید . بلکه هدف اصلی ما در اتومات کردن  ، انتشار پست ها به صورت خودکار است .

اینجا دو سایت خوب برای تنظیم انتشار پست های شبکه های اجتماعی به صورت اتومات را با هم بررسی می کنیم :

آموزش انتشار اتومات پست ها در شبکه های اجتماعی در سایت agorapulse

در سایت agorapulse شما به راحتی می توانید به صورت رایگان برای مدت زمان محدود ثبت نام کنید و در صورت رضایت مشترک آنها شوید . پس برای شروع روی دکمه Start my free trial کلیک کنید.

روش انتشار اتومات پست های شبکه های اجتماعی

وارد این صفحه میشود که می توانید با حساب فیس بوک تان در آن ثبت نام کنید .

روش انتشار اتومات پست های شبکه های اجتماعی

بعد از این مرحله وارد صفحه ای می شوید که لازم است یک فرم را پر کنید.

روش انتشار اتومات پست های شبکه های اجتماعی

بعد هم وارد این صفحه میشوید که می توانید شبکه اجتماعی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتشار اتومات پست ها در شبکه های اجتماعی

بعد از ثبت اطلاعات برای ورود به یک داشبوردی مانند شکل زیر وارد میشوید که لازم است دکمه Publish را بزنید .

نحوه انتشار پست های شبکه های اجتماعی به صورت اتومات

 

 

نحوه انتشار پست های شبکه های اجتماعی به صورت اتومات

 

انتشار اتومات پست در شبکه های اجتماعی

 

معرفی ابزار انتشار اتومات پست در شبکه های اجتماعی

البته سایت های خوب دیگری هم مثل Hootsuite هستند که دقیقا کارکرد مشابه این سایت دارند و می توانید از آنها هم برای ارسال اتومات پست ها برای شبکه های اجتماعی مختلف از جمله لینکدین استفاده کنید .

قدم 3#: تعداد دفعات لینک گذاشتن در لینکدین  LinkedIn

تعداد دفعاتی که پست های تان را در طول یک روز در لینکدین منتشر میکنید آخرین ترفند و قدم نهایی برای موفقیت کسب و کارتان و افزایش فروش در لینکدین است .

راز بزرگ موفقیت برندهای پرطرفدار با میزان به اشتراک گذاری بالای محتوای شان فقط یک مساله ساده است . تکرار دفعات انتشار پست ها در لینکدین در طول یک روز

شاید در ابتدا فکر کنیم که محتوای ما به علت تکراری بودن مورد توجه قرار نمیگیرد ولی در مورد الگوریتم لینکدین باید بگوییم دقیقا برعکس است و این روند پست گذاری بسیار مورد علاقه و مطابق نیاز الگوریتم لینکدین است و بسیاری از افراد موفق در این شبکه اجتماعی هم از این روش استفاده میکنند .

در اینجا برای نمونه سراغ یکی از تاثیرگذاران یا influencer های  لینکدین یعنی Richard Branson  می رویم . با یک بررسی کوتاه یک قانون مشخص در مورد ارسال پست ها در لینکدین Richard وجود دارد و آن هم ارسال 1 تا 5 پست در هر روز هست .

و نکته جالب این است که نه اینکه فکر کنید او هر روز 5 پست مختلف را منتشر میکند نه . او یک پست را در فاصله های زمانی 5 ساعته یا بیشتر روی لینکدین منتشر میکند . مثلا این پست یکی از پست های او است که به فاصله 5 ساعت از هم منتشر کرده است . دقیقا یک پست بدون ذره ای اختلاف . هیچ تفاوتی نیست به جز اینکه پست جدید تر 4 برابر لایک و مشارکت بیشتر داشته است .

تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی

 

تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی

البته موارد این چنینی و افرادی که به این طریق در لینکدین موفق شده اند و طرفداران زیادی دارند بسیار بیشتر است  از جمله Sallie Krawcheck مدیر ارشد Ellevest که پست هایی با طرح کلی مشابه دارد که در طول روز و هفته مکررا منتشر می کند و توانسته است با همین نوع پست ها طرفداران بسیار زیادی را جذب کند .

روش انتشار پست در لینکدین

 

روش انتشار پست در لینکدین

 

و قطعا راهکار درست و منطقی برای ارسال پست ها در طول یک روز همان روش بالا یعنی ارسال اتومات و خودکار پست ها از طریق ابزارهای کاربردی است .

توصیه پایانی :  بهترین راه افزایش فالور یا اشتراک گذاری پست ها در لینکدین LinkedIn ، افزایش تعداد پست ها در طول روز و محتوای عالی است . اما برای انتشار پست ها الزاما نباید همیشه پست های تازه و جدید داشته باشید بلکه با انتشار مجدد و تکراری پست های قبلی می توانید مشارکت بسیار بالایی را جذب کنید و در بازاریابی کسب و کارتان در این شبکه اجتماعی تخصصی موفق شوید .

پس به کمک همین 3 قدم ساده که گفتیم به راحتی می توانید در طی یک روز میزان فالورها و طرفداران خودتان را حداقل 24 برابر کنید . و مطئمن باشید در حال حاضر هیچ راز و رمز پیچیده دیگری در خصوص موفقیت در لینکدین LinkedIn وجود ندارد .

مینی‌آموزش UX-Writing | دکمه‌نویسی

هدف: یادگیری دکمه‌نویسی و CTA ها ( چه جوری یه دکمه یا لینک رو انقدر جذاب و تاثیرگذار بنویسیم که کاربر روش کلیک کنه؟ )

۱۲ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

ببخشید، برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید

3 ترفند تولید محتوا در لینکدین { 24 برابر شدن }

80% فرصت های فروش و ارائه خدمات در کسب و کارهای B2B ( کسب و کارهایی که باید خدمات یا محصولات خود را به کسب و کارهای دیگر بفروشند) می تواند از لینکدین ایجاد شود ، اگر تولید محتوا در لینکدین و روش جذب مشتری و ترغیب به خرید یا ورود به شبکه کسب و کارتان در لینکدین Linkedin را به درستی انجام دهید.

و این اصلا شوخی بردار نیست و آماری نیست که بتوانیم از آن چشم پوشی کنیم !

اگر این روزها به برخی شبکه های اجتماعی از جمله Linkedin لینکدین هیچ توجهی نکنید و فکر کنید که مهم نیستند قطعا فرصت های فروش بسیاری را از دست می دهید . و از دست دادن فرصت های فروش می تواند در نهایت منجر به ورشکستگی و نابود شدن کسب و کارتان شود .

Linkedin می تواند یک پلتفرم رویایی و جادویی برای رونق کسب و کارتان باشد اگر راه های افزایش بازدید پست ها و جذب مخاطب را در این شبکه اجتماعی حرفه ای بلد باشید .

وقتی Emeric Ernoult با به کار گیری ترفندها و تکنیک هایی توانسته است در یک روز بازدید های پست های خود را 24 برابر کند چرا ما اینکار را نکنیم و از این ترفندها استفاده نکنیم ؟

 

قطعا شما هم می خواهید این ترفندها را یاد بگیرید و برای کسب و کارتان اجرا کنید پس بیایید با هم این نقشه راهی که با جستجو به آن رسیده ایم را بررسی کنیم تا فقط با اجرای این 3 قدم بازدید پست ها را در LinkedIn لینکدین کسب و کارتان چند برابر کنید .

چرا افزایش بازدید برای پست های LinkedIn لینکدین به صورت دائمی انقدر سخت است ؟

چیزی که مشخص است این است که لینکداین در طول چند سال اخیر رشد قابل‌توجهی داشته است اما هنوز هم ‌سطح توییتر یا فیس‌بوک نشده است.

با توجه به گزارش های مرکز تحقیقات Pew، فیس‌بوک هنوز با فاصله زیاد نسبت به دیگر سایت‌های اجتماعی در رتبه اول قرار دارد.

پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا

در حالی که پیش بینی می شد لینکدین LinkedIn  یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای رونق کسب و کارهای B2B باشد اما شاید هنوز هم بازاریابان یا کارآفرینان زیادی هستند که اصلا به آن توجه نمی کنند و این می تواند باعث شود که محتوایی که شما پست میکنید به راحتی دیده نشود .

و نکته مهم این است که اگر 80% فرصت های فروش از یک سایت باشد اما به ازای هر پستی که منتشر میکنید فقط و فقط 0.04 % بازدید و مشارکت بگیرید قطعا حجم زیادی از فروش را از دست خواهید داد و این یعنی ورشکستگی!

از طرف دیگر اگر بتوانید از پتانسیل این شبکه اجتماعی استفاده کنید قطعا به شکل غیر قابل باوری می توانید رشد کنید .

الگوریتم نمایش پست ها در لینکدین LinkedIn بسیار دقیق و حرفه ای است . لینکداین ابتدا پست شما را از یک فیلتر کامپیوتری یا ماشینی میگذراند، بعد پست شما را به صورت موقت روی بخش عمومی می گذارد تا میزان مشارکت را اندازه گیری کند . بعد از مدتی فیلتر میزان ویروسی بودن محتوا را اجرا میکند و بعد از گذشتن از این فیلترها به بخش بررسی مخاطب پسند بودن یا به عبارتی فیلتر انسانی میرود .

اگر پستی که شما تولید و منتشر کرده اید از همه این فیلترها به موفقیت عبور کند قطعا در نمایش عمومی برای سایر اعضای این شبکه جزو پست های اخیر و پرطرفدار نشان داده میشود که قطعا منجر به مشارکت بیشتری میشود اما اگر در یکی از این فیلترها مشکلی داشته باشد قطعا یک پست ناموفق و محکوم به نابودی و بی اثر می شود .

برای اینکه بدانیم پستی که برای شبکه اجتماعی لینکدین تولید میکنیم می تواند برای کسب و کار ما موثر واقع شود باید :

  • محتوای با کیفیت و عالی تولید کنید
  • به صورت منظم و زمان بندی خاص و البته پرتکرار محتوا را پست کنید

 

در اینجا 3 قدم برای اینکه بتوانیم در طی یک روز میزان مشارکت در پست ها و تعداد لایک پست ها در لیندکدین را 24 برابر کنیم بررسی میکنیم :

قدم# 1  : در تولید محتوا لینکدین خوب نباش عالی باش

 

قطعا قدم اول برای موفقیت در افزایش فروش و یا ارتقای برندتان در لینکدین تولید محتوای با ارزشی است که قابلیت به اشتراک گذاری دارد .

در شبکه های اجتماعی دیگر مانند فیس بوک و اینستاگرام تولید محتوای ویروسی کاری بسیار راحت تر از تولید محتوای ویروسی برای لینکدین است . چون در این شبکه های اجتماعی اغلب با مخاطب عام طرف هستید که برای سرگرمی به این شبکه ها آمده است و حتی انتشار یک عکس از تعطیلات تان یا انتشار یک ویدئوی سرگرم کننده می تواند برای مخاطب جذاب باشد اما در لینکدین شما با افرادی حرفه ای طرف هستید که به راحتی با این نوع محتوا ها هیجان زده نمیشوند و حتی حاضر به مشارکت هم نیستند .

بهتر است برای اینکه متوجه شویم چه نوع محتوایی برای لینکدین LinkedIn مناسب است به این اینفوگرافیک نگاهی بیاندازیم .

افزایش لایک در لینکدین

چیزی که در این آمار و ارقام توجه ما را جلب میکند این است که:

1: در مجموع برای محتوای تصویری به صورت اسلاید در هر ماه 70 میلیون بازدید کننده وجود دارد . و این اصلا قابل چشم پوشی  نیست !! پس همین جا باید این نکته را در ذهن مان داشته باشیم که اگر در تولید محتوای لینکدین LinkedIn  از اسلاید استفاده نمی کنیم قطعا حجم بزرگی از مخاطب را به راحتی از دست می دهیم.

2 : به طور متوسط هر مشتری 10 پست از هر برند را باید ببیند و بخواند تا تصمیم به خرید بگیرد . و مشخصا همین جا مشخص می شود که اگر شما جزو برندها و کسب و کارهایی هستید که ماهی 1 یا 2 پست منتشر میکنید اگر بر فرض مثال تصور کنیم که مخاطب شما را دائمی دنبال میکند چندین ماه طول می کشد تا مخاطب تازه تصمیم بگیرد وارد مرحله خرید از شما و تحقیق و بررسی در مورد برند شما شود . قطعا شما اصلا نباید این همه زمان را برای فروش از دست بدهید  و مشخصا باید استراتژی تولید محتوا برای لینکدین را تغییر بدهید .

هدف اصلی شبکه اجتماعی ای مثل لینکدین LinkedIn این است که محتوای حرفه ای و تخصصی را پیش روی مخاطب خاص و متخصص خود قرار بدهد  پس هر چه قدر شما بتوانید محتوایی تولید کنید که مطابق این هدف لینکدین باشد هم برای شما خوب است و هم برای لینکدین ! و قطعا جواب زحمت شما برای تولید محتوای با کیفیت را با معرفی شما به افراد بیشتر و در نتیجه افزایش فروش و رونق کسب و کارتان می دهد .

 

بررسی یک نمونه : Larry Kim مدیر ارشد برند MobileMonkey یکی از افراد موفق در بازاریابی محتوایی در لینکدین است که به صورت منظم و برنامه ریزی شده محتواهای تصویری و عالی مرتبط با ترندهای روز تخصصی خودش را به اشتراک میگذارد و به همین خاطر به شدت هم مورد استقبال مخاطبانش قرار میگرید و هر روز هم به جمع طرفدارانش اضافه میشود .

انتشار محتوای با کیفیت و ویروسی در لینکدین

مثلا این یک نمونه اینفوگرافیک منتشر شده از اوست . واقعا به نظر شما کسی می تواند این اینفوگرافیک را ببیند و بدون لحظه ای تعمل از آن بگذرد ؟ یا اصلا این نوع محتوا ، محتوایی است که هر روز در لینکدین منتشر شود ؟

البته Larry Kim فقط به این نوع اینفوگرافیک ها هم بسنده نمی کند و ویدئوهایی را منتشر میکند که در مورد ترندهای روز تخصصی خودش و برندشان صحبت میکند . که بدون شک باعث جلب توجه مخاطب و افزایش طرفداران او و برندش می شود .

نکته آموزنده از Larry Kim و برند MobileMonkey :

هر روز سعی کنید محتوایی را بر اساس ترندهای مرتبط با صنعت و تخصص خودتان تولید و منتشر کنید . با زبان خودتان ، با صدای خودتان ، با سبک نوشتاری خودتان .

اخطار جدی : لطفا به هیچ وجه عکس رستوران رفتن و تعطیلات آخر هفته و… خودتان را در لینکدین LinkedIn منتشر نکنید . این همه شبکه  اجتماعی برای پست کردن عکس های سرگرمی و تفریحات تان دارید . حداقل لینکدین را برای تخصص تان و کار و شغل حرفه ای تان بگذارید !!

راهنمای تصویری رایتینا برای تولید محتوا در لینکدین LinkedIn :

 

راهنمای تولید محتوای برای لینکدین LinkedIn

 

راهنمای تولید محتوا برای لینکدین LinkedIn

 

راهنمای تولید محتوا برای لینکدین LinkedIn

 

راهنمای تولید محتوا برای لینکدین LinkedIn

راهنمای تولید محتوا برای لینکدین LinkedIn

 

راهنمای تولید محتوا برای لینکدین LinkedIn

 

 و یک پست را بارها و بارها در لینکدین منتشر کنید !!

شاید این توصیه کمی عجیب به نظر برسد اما خب ترفند اصلی دیده شدن پست ها در لینکدین است . قطعا تکرار انتشار پست ها در توییتر ، فیس بوک یا سایت های اجتماعی دیگر اصلا کار جالبی نیست و جواب هم نمیدهد . اما در مورد لینکدین کاملا متفاوت است . و تکرار انتشار پست ها در فاصله های زمانی مشخص باعث می شود شما بیشترین بهره را از الگوریتم خاص لینکدین ببرید و محتوایتان را به دید و گوش مخاطب هدف تان برسانید .

 

قدم 2# : ارسال و انتشار پست در لینکدین را به صورت خودکار انجام دهید

مشخصا شما اگر مدیر تولید محتوای یک سایت یا یک برند باشید و یا حتی کارشناس تولید محتوا و مجبور باشید در طول روز هم برای مقالات وبلاگ و سایر قسمت های سایت محتوا تولید و منتشر کنید و در کنار آن به همه اکانت های شبکه های اجتماعی تان هم برسید و در آنها در ساعت مشخصی پست های خاصی را منتشر کنید قطعا مثل کارآگاه گجت چند دست ندارید که بتوانید به همه کارتان برسید !

انتشار اتومات پست

بنابراین مثل بسیاری دیگر از جنبه های زندگی این روزها که اتومات و خودکار شده است شما می توانید انتشار پست در شبکه های اجتماعی را هم خودکار و اتومات کنید و وقت آزاد بیشتری داشته باشید تا بتوانید بررسی و برنامه ریزی و تولید محتوای بهتری برای برندتان داشته باشید .

طبق این نمودار منتشر شده  SharpSpring حدود 90 % بازاریابان در استفاده از انتشار خودکار محتوا در شبکه های اجتماعی اعلام موفقیت کرده اند و از این روش راضی هستند .

البته منظور ما در اینجا این نیست که به صورت خودکار تنظیم کنید که پست های دیگران را لایک کنید یا کامنت بگذارید . بلکه هدف اصلی ما در اتومات کردن  ، انتشار پست ها به صورت خودکار است .

اینجا دو سایت خوب برای تنظیم انتشار پست های شبکه های اجتماعی به صورت اتومات را با هم بررسی می کنیم :

آموزش انتشار اتومات پست ها در شبکه های اجتماعی در سایت agorapulse

در سایت agorapulse شما به راحتی می توانید به صورت رایگان برای مدت زمان محدود ثبت نام کنید و در صورت رضایت مشترک آنها شوید . پس برای شروع روی دکمه Start my free trial کلیک کنید.

روش انتشار اتومات پست های شبکه های اجتماعی

وارد این صفحه میشود که می توانید با حساب فیس بوک تان در آن ثبت نام کنید .

روش انتشار اتومات پست های شبکه های اجتماعی

بعد از این مرحله وارد صفحه ای می شوید که لازم است یک فرم را پر کنید.

روش انتشار اتومات پست های شبکه های اجتماعی

بعد هم وارد این صفحه میشوید که می توانید شبکه اجتماعی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتشار اتومات پست ها در شبکه های اجتماعی

بعد از ثبت اطلاعات برای ورود به یک داشبوردی مانند شکل زیر وارد میشوید که لازم است دکمه Publish را بزنید .

نحوه انتشار پست های شبکه های اجتماعی به صورت اتومات

 

 

نحوه انتشار پست های شبکه های اجتماعی به صورت اتومات

 

انتشار اتومات پست در شبکه های اجتماعی

 

معرفی ابزار انتشار اتومات پست در شبکه های اجتماعی

البته سایت های خوب دیگری هم مثل Hootsuite هستند که دقیقا کارکرد مشابه این سایت دارند و می توانید از آنها هم برای ارسال اتومات پست ها برای شبکه های اجتماعی مختلف از جمله لینکدین استفاده کنید .

قدم 3#: تعداد دفعات لینک گذاشتن در لینکدین  LinkedIn

تعداد دفعاتی که پست های تان را در طول یک روز در لینکدین منتشر میکنید آخرین ترفند و قدم نهایی برای موفقیت کسب و کارتان و افزایش فروش در لینکدین است .

راز بزرگ موفقیت برندهای پرطرفدار با میزان به اشتراک گذاری بالای محتوای شان فقط یک مساله ساده است . تکرار دفعات انتشار پست ها در لینکدین در طول یک روز

شاید در ابتدا فکر کنیم که محتوای ما به علت تکراری بودن مورد توجه قرار نمیگیرد ولی در مورد الگوریتم لینکدین باید بگوییم دقیقا برعکس است و این روند پست گذاری بسیار مورد علاقه و مطابق نیاز الگوریتم لینکدین است و بسیاری از افراد موفق در این شبکه اجتماعی هم از این روش استفاده میکنند .

در اینجا برای نمونه سراغ یکی از تاثیرگذاران یا influencer های  لینکدین یعنی Richard Branson  می رویم . با یک بررسی کوتاه یک قانون مشخص در مورد ارسال پست ها در لینکدین Richard وجود دارد و آن هم ارسال 1 تا 5 پست در هر روز هست .

و نکته جالب این است که نه اینکه فکر کنید او هر روز 5 پست مختلف را منتشر میکند نه . او یک پست را در فاصله های زمانی 5 ساعته یا بیشتر روی لینکدین منتشر میکند . مثلا این پست یکی از پست های او است که به فاصله 5 ساعت از هم منتشر کرده است . دقیقا یک پست بدون ذره ای اختلاف . هیچ تفاوتی نیست به جز اینکه پست جدید تر 4 برابر لایک و مشارکت بیشتر داشته است .

تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی

 

تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی

البته موارد این چنینی و افرادی که به این طریق در لینکدین موفق شده اند و طرفداران زیادی دارند بسیار بیشتر است  از جمله Sallie Krawcheck مدیر ارشد Ellevest که پست هایی با طرح کلی مشابه دارد که در طول روز و هفته مکررا منتشر می کند و توانسته است با همین نوع پست ها طرفداران بسیار زیادی را جذب کند .

روش انتشار پست در لینکدین

 

روش انتشار پست در لینکدین

 

و قطعا راهکار درست و منطقی برای ارسال پست ها در طول یک روز همان روش بالا یعنی ارسال اتومات و خودکار پست ها از طریق ابزارهای کاربردی است .

توصیه پایانی :  بهترین راه افزایش فالور یا اشتراک گذاری پست ها در لینکدین LinkedIn ، افزایش تعداد پست ها در طول روز و محتوای عالی است . اما برای انتشار پست ها الزاما نباید همیشه پست های تازه و جدید داشته باشید بلکه با انتشار مجدد و تکراری پست های قبلی می توانید مشارکت بسیار بالایی را جذب کنید و در بازاریابی کسب و کارتان در این شبکه اجتماعی تخصصی موفق شوید .

پس به کمک همین 3 قدم ساده که گفتیم به راحتی می توانید در طی یک روز میزان فالورها و طرفداران خودتان را حداقل 24 برابر کنید . و مطئمن باشید در حال حاضر هیچ راز و رمز پیچیده دیگری در خصوص موفقیت در لینکدین LinkedIn وجود ندارد .

۱۲ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

ببخشید، برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید
فهرست