معرفی 37 ” سایت تولید محتوا ” برای بنچ مارک کردن

  1. خانه
  2. ابزارهای کاربردی تولید محتوا
  3. معرفی 37 ” سایت تولید محتوا ” برای بنچ مارک کردن

خب اگه قراره ما محتوایی که تولید میکنیم رو “بنچ مارک “کنیم بهتره سراغ چه سایت هایی بریم ؟ به نظر من که باید بریم سراغ یه  “ سایت تولید محتوا  “که تخصصش تولید محتواست .

حالا چرا ؟ چون این سایت ها یا هدف‌شون جذب مخاطب و مشتری برای سفارش تولید محتوا یا آموزش تولید محتوا و نویسندگی  هست و در هر دو صورت محتوای با کیفیت اولویت اصلی و اول همه این سایت هاست.

فکر کنید شما برید یه دکتر تغذیه و ببینید خودش 180 کیلو وزن داره 😆 بهش اعتماد میکنید که ازش رژیم غذایی بگیرید ؟ مشخصا نه دیگه . چون تو دل تون میگید :

“کل اگر طبیب بودی سَر خود دوا نمودی  [ خطاب به کسی که مشکل خود را نمی تواند حل کند و برای حل مشکل شخص دیگر به راهنمایی اش می پردازد.]”

پس سایت های تولید محتوا هم سعی میکنن تا جای ممکن محتواهای با کیفیتی تولید کنن.

پس یکی از راه های بنچ مارک کردن محتواتون سر زدن به یانس ایت ها و بررسی نوع محتوانویسی شون هست. در کنارش شما میتونید از این سایت ها و با خوندن مقالات شون کلی چیز میز در مورد روش های تولید محتوا یاد بگیرید

{ بنچ مارک کردن: یعنی قضاوت درباره‌ی کیفیت یه چیزی بر اساس مقایسه‌ی اون چیز با چیزهای مشابه.}

37 سایت تولید محتوا برای بنچ مارکینگ

1- Be a Freelance Blogger

تو این سایت تولید محتوا ،  Sophie Lizard کلی نکته خوب در مورد مهارت تولید محتوا و نویسندگی و وبلاگ نویسی به ما یاد میده . مطالب این سایت به چند دسته مختلف تقسیم میشه از جمله : پیدا کردن شغل تولید محتوا ، نحوه تبدیل وبلاگ به یه کارخونه پولسازی، روش های گرفتن مشتری های خوب ، چگونه وبلاگ نویسی را به صورت حرفه ای در 28 روز شروع کنیم ؟ و…

 

2- Copyblogger

کپی بلاگر یکی از معتبرترین و مفید ترین سایت های تولید محتوا  و آموزش نویسندگی هست. تو این سایت می تونید در مورد بازاریابی محتوا ، سئو SEO سایت و وبلاگ نویسی اطلاعات کاملی به دست بیارید .  این اطلاعات در قالب انواع محتوا به صورت کتاب الکترونیکی ، مقالات بلاگ، پادکست  و… در دسترس شماست .

 

3- ProBlogger

موسس این سایت Darren Rowse هستش که آخرین اخبار و راهنمایی ها و ترفندهای آموزش تولید محتوا رو برای شکل گیری و اجرای یه وبلاگ عالی و پر ترافیک در اختیار شما میذاره .

 

4- See Jane Write

موسس این سایت تولید محتوا و آموزش نویسندگی یعنی Javacia Harris Bowser زنان رو تشویق میکنه که نویسنده زندگی خودشون باشن . این وبلاگ توسط تولید کننده های محتوا و نویسنده های معروف زیادی تا الان توصیه شده.

 

5- Aliventures

Ali Luke مشاوره و نویسنده این سایت به افراد زیادی در زمینه نوشتن کتاب و ساختن کسب و کار راهنمایی می ده.

 

6- Almost an Author

تو این سایت تولید محتوا و آموزش نویسندگی شما با یه آرشیو کامل از روش های تولید محتوای حرفه ای مواجه هستید که شما تو هر سطحی که باشید میتونه بهتون کمک کنه.

 

7- Ann Kroeker

Ann Kroeker کوچ یا مربی مهارت تولید محتواست که به نویسنده ها کمک میکنه که با حداکثر میزان خلاقیت و بهره وری به اهداف شون برسن . این وب سایت منبع خوبی از مقالات تخصصی و پادکست ها و منابع عالی هست .

 

8- Australian Writers’ Centre

تو این وب سایت مهم نیست که شما به چه نوع نویسندگی ای علاقه دارید ، به هر نوعی که علاقه مند باشید و دوست داشته باشید میتونید از دوره های آنلاین این سایت استفاده کنید و تو اون نوع نویسندگی متخصص بشید . تو این سایت ده ها دوره نویسندگی ، خلاقیت ، آموزش فریلنسرها ، رمان نویسی و وبلاگ نویسی و… وجود داره که البته پولی هستن و برای استفاده از این دوره ها لازمه حساب خودتون رو شارژ کنید .

 

9- Bang2Write

اگر شما به دوره ها و مهارت های لازم برای سناریو نویسی علاقه مند باشید این سایت می تونه برای شما مفید باشه . تو این سایت به شما چگونگی داستان نویسی رو به صورت تخصصی آموزش میده.

 

10- S. Lakin’s Live Write Thrive

C.S. Lakin نویسنده ، سردبیر و مربی این سایت دوست داره به نویسنده ها کمک کنه که بتونن کتاب های چاپی خودشون رو منتشر کنن.تو قسمت Live Write Thrive اون در مورد روش های مناسب پرورش شخصیت های داستان ، ساخت صحنه ها و نوشتن داستان های فوق العاده مفصل حرف میزنه و اونها رو آموزش میده.

 

11- DIY MFA

تو این وب سایت تولید محتوا و آموزش نویسندگی ،مهارت های زیادی به صورت ترکیبی مثل نوشتن با تمرکز ، خواندن هدفمند و ساختن شبکه و اجتماعی از همفکران آموزش داده میشه . این سایت روش سنتی آموزش روکنار گذاشته و با روش های جدیدتری آموزش ها رو پیش میبره.

 

12- Elizabeth Spann Craig

تو این سایت Elizabeth Spann Craig که نویسنده معروفی هم هست در مورد هرچیزی که مربوط به روش و نحوه زندگی یک نویسنده ، افزایش بهره وری ، افزایش شبکه دوستان نویسنده و… صحبت میکنه . گرد آوری هفتگی و لینک دادن به بهترین مقالات در خصوص تولید محتوا و نویسندگی از بخش های جذاب برای مخاطبان این وب سایت هست.

 

13- Eva Deverell

Eva Deverell یه نویسنده خلاق و پر انرژی هست که میزان زیادی از منابع عالی و مفید برای افرادی که عاشق نویسندگی و تولید محتوا و به طور کلی یادگیری هستن فراهم میکنه . دستورالعمل های زیادی تو این سایت گذاشته شده که به صورت کاربردی و عملی مهارت نویسندگی رو به شما یاد میده.

 

14- Fiction University

Janice Hardy اعتقاد داره که نمی تونیم یه دستورالعمل کلی برای همه بنویسیم تا اونا تبدیل به نویسنده یا تولید کننده محتوای عالی بشن. پس به جای آموزش نویسندگی ، مشاوره دادن به نویسنده ها در مورد اینکه چه کارهایی باید انجام بدن تا به یک نویسنده محبوب و حرفه ای تبدیل بشن ، به مخاطب یاد میده که قوانین شخصی خودش رو بسازه و در راه موفقیت در تولید محتوا و نویسندگی از اونها استفاده کنه.

 

15- How to Write a Book Now

Glen C. Strathy تو این سایت تولید محتوا در مورد چگونگی نوشتن یک کتاب عالی راهنمایی های خوبی ارائه داده. این راهنماها از شروع فرآیند نوشتن کتاب تا منتشر کردن اون شما رو هدایت میکنن .شاید بعضی از موردها اختصاصا برای قوانین انتشار کتاب تو خارج از ایران باشه اما بسیاری از مطالب می تونه برای یه تولید کننده محتوا و نویسنده ایرانی هم مفید باشه .

شما اگر سطح زبان انگلیسی تون خوب هست ، تو این سایت می تونید سوالات خودتون رو در مورد یادگیری نویسندگی و تولید محتوا مطرح کنید و یا از سوالات دیگران و پاسخ اونها استفاده کنید .

 

16- Goinswriter

Jeff Goins یه نویسنده پرطرفدار و مشهور هست که افراد زیادی از اون برای خلاقیت بیشتر و خاص بودن و اینکه صدای خودشون باشن نه کپی دیگران، الهام گرفته ان . شاید بد نباشه که تو خبرنامه این سایت عضو بشید و از مقالات منظم و پادکست های سایت استفاده کنید.

 

17- Inky Girl

Inky Girl یه فضای حرفه ای و مناسب برای نویسنده ها و تصویرگران کتاب کودک هست. Debbie Ridpath Ohi تو این سایت کمیک های متنوع و مصاحبه های مختلفی رو منتشر میکنه . مجموعه های این سایت در مورد تصویر سازی کتاب ها بین مخاطب ها پرطرفداره و احتمالا شما هم ازشون خوش تون میاد.

 

18- Journalist’s Resource

تو این سایت، مطالعات علمی و گزارش های معتبر زیادی توسط مرکز روزنامه نگاری دانشکده هاروارد وجود داره .شما اینجا میتونید تحقیقات قابل اعتماد و الهام بخشی برای مقاله نویسی پیدا کنید .

 

19- Lauren Carter

Lauren Carter یه مربی حرفه ای و خلاق در زمینه نویسندگی هست که دوره های آنلاین زیادی رو برای راهنمایی و کمک به نویسندگان داره و محتواهای انگیزشی و الهام بخش زیادی داره.

 

20- Nicole Bianchi

Nicole Bianchi نویسنده ، سردبیر و طراح وب حرفه ای یکی از مشاوره های فردی معروف به نویسندگان در همه سطحی هست . راهنمایی های اون می تونه به نویسنده ها کمک کنه تا بهره وری خودشون رو افزایش بدن و حضور آنلاین موفقی داشته باشن .

 

21- One Stop for Writers

این سایت تولید محتوا یه مکان فوق العاده عالی برای نویسنده هاست و خانه ای پر از اطلاعات خلاقانه برای من و شمای تولید کننده محتوا ست . در این سایت یک بخش کامل اصطلاح نامه یا واژه نامه تخصصی هم وجود داره.

 

22- Positive Writer

تو این سایت محتوا نویسی بیشتر هدف ایجاد انگیزه و افزایش انگیزه برای نویسنده هاست . گاهی نا امیدی و بی انگیزگی باعث میشه یه نویسنده ، با تمام موفقیت هایی که یه دست آورده برای همیشه با دنیای نوینسدگی خدافظی کنه. پس این نوشته های انگیزشی در خصوص نوشتن می تونه برای یه نویسنده بسیار انگیزه دهنده باشه.

 

23- Pro Writing Aid

این سایت تولید محتوا رایگان یه سایت فوق العاده است و علاوه بر مطالب عالی یه نرم افزار ویرایشی دستی به مخاطب ارائه میده برای ویرایش محتواهای انگلیسی تا بتونید نوشته های خودتون رو تجزیه و تحلیل کنید . برای این تجزیه و تحلیل فقط لازمه ایمیل خودتون رو وارد کنید و هر بار 500 کلمه از متن رو از لحاظ گرامر و خوانایی و.. برای بررسی وارد کنید.

24- PsychWriter

Tamar Sloan روی ترکیب تولید محتوا و روانشناسی به صورت خاص کار میکنه . علاوه بر این روی توسعه فردی و افزایش جذابیت محتوا و متن برای مخاطب کار میکنه.

25- Refiction

مهم نیست که علاقه مند به کدوم نوع داستان نویسی باشید ، این سایت آموزش نویسندگی منابع زیادی برای شما در تمامی مراحل نوشتن محتوا و انتشار محتوا و بازاریابی محتوا و… در اختیار شما میذاره. در کنار این مورد، به صورت ماهانه مقالات در حد 5000 کلمه برای ویرایش و نقد منتشر میکنه.

 

26- The Write Practice

همه تولید کننده های محتوای موفق و حرفه ای چه چیز مشترکی با هم دارند ؟ تمرین ، تکرار و تمرین

Joe Bunting و تیم اش تو این سایت تولید محتوا به شما کمک میکنن که ریتم نوشتاری خودتون را توسعه بدید و هویت خودتون رو تو ذهن مخاطب حفظ کنید .

 

27- Tweetspeak Poetry

این سایت آموزش نویسندگی برای نویسندگانی که به صورت اختصاصی روی شعر و ترانه کار میکنن می تونه  بسیار مفید باشه. تو این سایت به صورت دوره ای باشگاه کتاب ، کارگاه های شعر و ترانه و.. برگزار میشه

 

28- Write or Die

Mandy Wallace معتقده که نمی تونید ننویسید و صبر کنید تا به شما الهام بشه یا چیزی به مغزتان خطور کنه و بعد چیزی بنویسید . فقط باید بنویسید ! و دیر یا زود تمام چیزی که نیاز دارید برای نوشتن به شما الهام میشه. در قسمت وبلاگ این سایت هم می تونید از تجربه شخصی Mandy Wallace در نوشتن بهره ببرید.

 

29- Writerology

این سایت آموزش نویسندگی هم یکی از سایت هایی هست که در اون ترکیب نوشتن و روانشناسی با هم آموزش داده میشه. به این شکل شما می تونید افراد با شخصیت های مختلف و پرسوناهای متنوع رو بشناسید و داستان های مختص برای هر کدام شون رو به صورت شگفت انگیز بنویسید.

 

30- Writers Helping Writers

در این سایت دقیقا منابعی معرفی می شه که نویسنده ها به اونها احتیاج دارن و برای اونها می تونه مفید باشه . کتاب ها و پست های وبلاگ این سایت متمرکز روی بهتر شدن مهارت داستان نویسی مخاطبان هست  .

 

31- Writers In The Storm

تو این سایت تولید محتوا ، نویسنده های مختلف در ژانرهای متنوع می نویسن و زندگی واقعی رو به عنوان یه الگوی بسیار عالی در نوشتن می دونن. در این وبلاگ مطالب الهام بخش برای هر نویسنده ای در هر مرحله و هر سطحی وجود داره .

 

32- Writer Unboxed

تو این سایت آموزش نویسندگی  Therese Walsh و Kathleen Bolton مشاهدات و تجربه های خودشون رو در زمینه نویسندگی منتشر میکنن . این سایت مخاطبان زیادی داره و توسط افراد زیادی دنبال میشه .

 

33- Writers Write

این سایت آرشیو کاملی از مقاله های آموزشی و الهام بخش در زمینه نویسندگی خلاق و تولید محتوا برای سایت و کسب و کارهاست .

 

34- Write to Done

Mary Jaksch راهنما ها و پیشنهادهای به روزی در خصوص نویسندگی و محتوانویسی به شما ارائه میده. و به شما آموزش می ده که تمرین و تکرار رو در نویسندگی اولویت اول خودتون بذارید.

 

35- Grammar Girl

اگر دوست دارید علاوه بر محتوای فارسی در سایت تون محتوا به زبان انگلیسی هم تولید کنید، این سایت آموزش نویسندگی رایگان می تونه به شما در محتوا نویسی صحیح به انگلیسی کمک زیادی بکنه. این سایت پادکست های زیادی هم به زبان انگلیسی داره که می تونه برای شما مفید باشه.

 

36- Kathy Steinemann

Kathy Steinemann فردی هست که عاشق کلماته ( مثل من 😉  ) و به جا و مناسب از اونها استفاده می کنه . این سایت تولید محتوا هم می تونه راهنمای مناسبی برای وبلاگ نویسان و تولید کنندگان محتوای فارسی باشه . تو این سایت رو این تاکید میشه که از کلمات به تعداد کافی در تولید محتوا استفاده کنیم نه بیش از حد .

 

37- Writership

تو این سایت علاو بر متن ، پادکست های جذاب و مفیدی برای آموزش نویسنده ها و تولید کننده های محتوا منتشر می شه که می تونید از اونها برای حرفه ای شدن در نویسندگی استفاده کنید .

مینی‌آموزش UX-Writing | دکمه‌نویسی

هدف: یادگیری دکمه‌نویسی و CTA ها ( چه جوری یه دکمه یا لینک رو انقدر جذاب و تاثیرگذار بنویسیم که کاربر روش کلیک کنه؟ )

۴ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

ببخشید، برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید

معرفی 37 ” سایت تولید محتوا ” برای بنچ مارک کردن

خب اگه قراره ما محتوایی که تولید میکنیم رو “بنچ مارک “کنیم بهتره سراغ چه سایت هایی بریم ؟ به نظر من که باید بریم سراغ یه  “ سایت تولید محتوا  “که تخصصش تولید محتواست .

حالا چرا ؟ چون این سایت ها یا هدف‌شون جذب مخاطب و مشتری برای سفارش تولید محتوا یا آموزش تولید محتوا و نویسندگی  هست و در هر دو صورت محتوای با کیفیت اولویت اصلی و اول همه این سایت هاست.

فکر کنید شما برید یه دکتر تغذیه و ببینید خودش 180 کیلو وزن داره 😆 بهش اعتماد میکنید که ازش رژیم غذایی بگیرید ؟ مشخصا نه دیگه . چون تو دل تون میگید :

“کل اگر طبیب بودی سَر خود دوا نمودی  [ خطاب به کسی که مشکل خود را نمی تواند حل کند و برای حل مشکل شخص دیگر به راهنمایی اش می پردازد.]”

پس سایت های تولید محتوا هم سعی میکنن تا جای ممکن محتواهای با کیفیتی تولید کنن.

پس یکی از راه های بنچ مارک کردن محتواتون سر زدن به یانس ایت ها و بررسی نوع محتوانویسی شون هست. در کنارش شما میتونید از این سایت ها و با خوندن مقالات شون کلی چیز میز در مورد روش های تولید محتوا یاد بگیرید

{ بنچ مارک کردن: یعنی قضاوت درباره‌ی کیفیت یه چیزی بر اساس مقایسه‌ی اون چیز با چیزهای مشابه.}

37 سایت تولید محتوا برای بنچ مارکینگ

1- Be a Freelance Blogger

تو این سایت تولید محتوا ،  Sophie Lizard کلی نکته خوب در مورد مهارت تولید محتوا و نویسندگی و وبلاگ نویسی به ما یاد میده . مطالب این سایت به چند دسته مختلف تقسیم میشه از جمله : پیدا کردن شغل تولید محتوا ، نحوه تبدیل وبلاگ به یه کارخونه پولسازی، روش های گرفتن مشتری های خوب ، چگونه وبلاگ نویسی را به صورت حرفه ای در 28 روز شروع کنیم ؟ و…

 

2- Copyblogger

کپی بلاگر یکی از معتبرترین و مفید ترین سایت های تولید محتوا  و آموزش نویسندگی هست. تو این سایت می تونید در مورد بازاریابی محتوا ، سئو SEO سایت و وبلاگ نویسی اطلاعات کاملی به دست بیارید .  این اطلاعات در قالب انواع محتوا به صورت کتاب الکترونیکی ، مقالات بلاگ، پادکست  و… در دسترس شماست .

 

3- ProBlogger

موسس این سایت Darren Rowse هستش که آخرین اخبار و راهنمایی ها و ترفندهای آموزش تولید محتوا رو برای شکل گیری و اجرای یه وبلاگ عالی و پر ترافیک در اختیار شما میذاره .

 

4- See Jane Write

موسس این سایت تولید محتوا و آموزش نویسندگی یعنی Javacia Harris Bowser زنان رو تشویق میکنه که نویسنده زندگی خودشون باشن . این وبلاگ توسط تولید کننده های محتوا و نویسنده های معروف زیادی تا الان توصیه شده.

 

5- Aliventures

Ali Luke مشاوره و نویسنده این سایت به افراد زیادی در زمینه نوشتن کتاب و ساختن کسب و کار راهنمایی می ده.

 

6- Almost an Author

تو این سایت تولید محتوا و آموزش نویسندگی شما با یه آرشیو کامل از روش های تولید محتوای حرفه ای مواجه هستید که شما تو هر سطحی که باشید میتونه بهتون کمک کنه.

 

7- Ann Kroeker

Ann Kroeker کوچ یا مربی مهارت تولید محتواست که به نویسنده ها کمک میکنه که با حداکثر میزان خلاقیت و بهره وری به اهداف شون برسن . این وب سایت منبع خوبی از مقالات تخصصی و پادکست ها و منابع عالی هست .

 

8- Australian Writers’ Centre

تو این وب سایت مهم نیست که شما به چه نوع نویسندگی ای علاقه دارید ، به هر نوعی که علاقه مند باشید و دوست داشته باشید میتونید از دوره های آنلاین این سایت استفاده کنید و تو اون نوع نویسندگی متخصص بشید . تو این سایت ده ها دوره نویسندگی ، خلاقیت ، آموزش فریلنسرها ، رمان نویسی و وبلاگ نویسی و… وجود داره که البته پولی هستن و برای استفاده از این دوره ها لازمه حساب خودتون رو شارژ کنید .

 

9- Bang2Write

اگر شما به دوره ها و مهارت های لازم برای سناریو نویسی علاقه مند باشید این سایت می تونه برای شما مفید باشه . تو این سایت به شما چگونگی داستان نویسی رو به صورت تخصصی آموزش میده.

 

10- S. Lakin’s Live Write Thrive

C.S. Lakin نویسنده ، سردبیر و مربی این سایت دوست داره به نویسنده ها کمک کنه که بتونن کتاب های چاپی خودشون رو منتشر کنن.تو قسمت Live Write Thrive اون در مورد روش های مناسب پرورش شخصیت های داستان ، ساخت صحنه ها و نوشتن داستان های فوق العاده مفصل حرف میزنه و اونها رو آموزش میده.

 

11- DIY MFA

تو این وب سایت تولید محتوا و آموزش نویسندگی ،مهارت های زیادی به صورت ترکیبی مثل نوشتن با تمرکز ، خواندن هدفمند و ساختن شبکه و اجتماعی از همفکران آموزش داده میشه . این سایت روش سنتی آموزش روکنار گذاشته و با روش های جدیدتری آموزش ها رو پیش میبره.

 

12- Elizabeth Spann Craig

تو این سایت Elizabeth Spann Craig که نویسنده معروفی هم هست در مورد هرچیزی که مربوط به روش و نحوه زندگی یک نویسنده ، افزایش بهره وری ، افزایش شبکه دوستان نویسنده و… صحبت میکنه . گرد آوری هفتگی و لینک دادن به بهترین مقالات در خصوص تولید محتوا و نویسندگی از بخش های جذاب برای مخاطبان این وب سایت هست.

 

13- Eva Deverell

Eva Deverell یه نویسنده خلاق و پر انرژی هست که میزان زیادی از منابع عالی و مفید برای افرادی که عاشق نویسندگی و تولید محتوا و به طور کلی یادگیری هستن فراهم میکنه . دستورالعمل های زیادی تو این سایت گذاشته شده که به صورت کاربردی و عملی مهارت نویسندگی رو به شما یاد میده.

 

14- Fiction University

Janice Hardy اعتقاد داره که نمی تونیم یه دستورالعمل کلی برای همه بنویسیم تا اونا تبدیل به نویسنده یا تولید کننده محتوای عالی بشن. پس به جای آموزش نویسندگی ، مشاوره دادن به نویسنده ها در مورد اینکه چه کارهایی باید انجام بدن تا به یک نویسنده محبوب و حرفه ای تبدیل بشن ، به مخاطب یاد میده که قوانین شخصی خودش رو بسازه و در راه موفقیت در تولید محتوا و نویسندگی از اونها استفاده کنه.

 

15- How to Write a Book Now

Glen C. Strathy تو این سایت تولید محتوا در مورد چگونگی نوشتن یک کتاب عالی راهنمایی های خوبی ارائه داده. این راهنماها از شروع فرآیند نوشتن کتاب تا منتشر کردن اون شما رو هدایت میکنن .شاید بعضی از موردها اختصاصا برای قوانین انتشار کتاب تو خارج از ایران باشه اما بسیاری از مطالب می تونه برای یه تولید کننده محتوا و نویسنده ایرانی هم مفید باشه .

شما اگر سطح زبان انگلیسی تون خوب هست ، تو این سایت می تونید سوالات خودتون رو در مورد یادگیری نویسندگی و تولید محتوا مطرح کنید و یا از سوالات دیگران و پاسخ اونها استفاده کنید .

 

16- Goinswriter

Jeff Goins یه نویسنده پرطرفدار و مشهور هست که افراد زیادی از اون برای خلاقیت بیشتر و خاص بودن و اینکه صدای خودشون باشن نه کپی دیگران، الهام گرفته ان . شاید بد نباشه که تو خبرنامه این سایت عضو بشید و از مقالات منظم و پادکست های سایت استفاده کنید.

 

17- Inky Girl

Inky Girl یه فضای حرفه ای و مناسب برای نویسنده ها و تصویرگران کتاب کودک هست. Debbie Ridpath Ohi تو این سایت کمیک های متنوع و مصاحبه های مختلفی رو منتشر میکنه . مجموعه های این سایت در مورد تصویر سازی کتاب ها بین مخاطب ها پرطرفداره و احتمالا شما هم ازشون خوش تون میاد.

 

18- Journalist’s Resource

تو این سایت، مطالعات علمی و گزارش های معتبر زیادی توسط مرکز روزنامه نگاری دانشکده هاروارد وجود داره .شما اینجا میتونید تحقیقات قابل اعتماد و الهام بخشی برای مقاله نویسی پیدا کنید .

 

19- Lauren Carter

Lauren Carter یه مربی حرفه ای و خلاق در زمینه نویسندگی هست که دوره های آنلاین زیادی رو برای راهنمایی و کمک به نویسندگان داره و محتواهای انگیزشی و الهام بخش زیادی داره.

 

20- Nicole Bianchi

Nicole Bianchi نویسنده ، سردبیر و طراح وب حرفه ای یکی از مشاوره های فردی معروف به نویسندگان در همه سطحی هست . راهنمایی های اون می تونه به نویسنده ها کمک کنه تا بهره وری خودشون رو افزایش بدن و حضور آنلاین موفقی داشته باشن .

 

21- One Stop for Writers

این سایت تولید محتوا یه مکان فوق العاده عالی برای نویسنده هاست و خانه ای پر از اطلاعات خلاقانه برای من و شمای تولید کننده محتوا ست . در این سایت یک بخش کامل اصطلاح نامه یا واژه نامه تخصصی هم وجود داره.

 

22- Positive Writer

تو این سایت محتوا نویسی بیشتر هدف ایجاد انگیزه و افزایش انگیزه برای نویسنده هاست . گاهی نا امیدی و بی انگیزگی باعث میشه یه نویسنده ، با تمام موفقیت هایی که یه دست آورده برای همیشه با دنیای نوینسدگی خدافظی کنه. پس این نوشته های انگیزشی در خصوص نوشتن می تونه برای یه نویسنده بسیار انگیزه دهنده باشه.

 

23- Pro Writing Aid

این سایت تولید محتوا رایگان یه سایت فوق العاده است و علاوه بر مطالب عالی یه نرم افزار ویرایشی دستی به مخاطب ارائه میده برای ویرایش محتواهای انگلیسی تا بتونید نوشته های خودتون رو تجزیه و تحلیل کنید . برای این تجزیه و تحلیل فقط لازمه ایمیل خودتون رو وارد کنید و هر بار 500 کلمه از متن رو از لحاظ گرامر و خوانایی و.. برای بررسی وارد کنید.

24- PsychWriter

Tamar Sloan روی ترکیب تولید محتوا و روانشناسی به صورت خاص کار میکنه . علاوه بر این روی توسعه فردی و افزایش جذابیت محتوا و متن برای مخاطب کار میکنه.

25- Refiction

مهم نیست که علاقه مند به کدوم نوع داستان نویسی باشید ، این سایت آموزش نویسندگی منابع زیادی برای شما در تمامی مراحل نوشتن محتوا و انتشار محتوا و بازاریابی محتوا و… در اختیار شما میذاره. در کنار این مورد، به صورت ماهانه مقالات در حد 5000 کلمه برای ویرایش و نقد منتشر میکنه.

 

26- The Write Practice

همه تولید کننده های محتوای موفق و حرفه ای چه چیز مشترکی با هم دارند ؟ تمرین ، تکرار و تمرین

Joe Bunting و تیم اش تو این سایت تولید محتوا به شما کمک میکنن که ریتم نوشتاری خودتون را توسعه بدید و هویت خودتون رو تو ذهن مخاطب حفظ کنید .

 

27- Tweetspeak Poetry

این سایت آموزش نویسندگی برای نویسندگانی که به صورت اختصاصی روی شعر و ترانه کار میکنن می تونه  بسیار مفید باشه. تو این سایت به صورت دوره ای باشگاه کتاب ، کارگاه های شعر و ترانه و.. برگزار میشه

 

28- Write or Die

Mandy Wallace معتقده که نمی تونید ننویسید و صبر کنید تا به شما الهام بشه یا چیزی به مغزتان خطور کنه و بعد چیزی بنویسید . فقط باید بنویسید ! و دیر یا زود تمام چیزی که نیاز دارید برای نوشتن به شما الهام میشه. در قسمت وبلاگ این سایت هم می تونید از تجربه شخصی Mandy Wallace در نوشتن بهره ببرید.

 

29- Writerology

این سایت آموزش نویسندگی هم یکی از سایت هایی هست که در اون ترکیب نوشتن و روانشناسی با هم آموزش داده میشه. به این شکل شما می تونید افراد با شخصیت های مختلف و پرسوناهای متنوع رو بشناسید و داستان های مختص برای هر کدام شون رو به صورت شگفت انگیز بنویسید.

 

30- Writers Helping Writers

در این سایت دقیقا منابعی معرفی می شه که نویسنده ها به اونها احتیاج دارن و برای اونها می تونه مفید باشه . کتاب ها و پست های وبلاگ این سایت متمرکز روی بهتر شدن مهارت داستان نویسی مخاطبان هست  .

 

31- Writers In The Storm

تو این سایت تولید محتوا ، نویسنده های مختلف در ژانرهای متنوع می نویسن و زندگی واقعی رو به عنوان یه الگوی بسیار عالی در نوشتن می دونن. در این وبلاگ مطالب الهام بخش برای هر نویسنده ای در هر مرحله و هر سطحی وجود داره .

 

32- Writer Unboxed

تو این سایت آموزش نویسندگی  Therese Walsh و Kathleen Bolton مشاهدات و تجربه های خودشون رو در زمینه نویسندگی منتشر میکنن . این سایت مخاطبان زیادی داره و توسط افراد زیادی دنبال میشه .

 

33- Writers Write

این سایت آرشیو کاملی از مقاله های آموزشی و الهام بخش در زمینه نویسندگی خلاق و تولید محتوا برای سایت و کسب و کارهاست .

 

34- Write to Done

Mary Jaksch راهنما ها و پیشنهادهای به روزی در خصوص نویسندگی و محتوانویسی به شما ارائه میده. و به شما آموزش می ده که تمرین و تکرار رو در نویسندگی اولویت اول خودتون بذارید.

 

35- Grammar Girl

اگر دوست دارید علاوه بر محتوای فارسی در سایت تون محتوا به زبان انگلیسی هم تولید کنید، این سایت آموزش نویسندگی رایگان می تونه به شما در محتوا نویسی صحیح به انگلیسی کمک زیادی بکنه. این سایت پادکست های زیادی هم به زبان انگلیسی داره که می تونه برای شما مفید باشه.

 

36- Kathy Steinemann

Kathy Steinemann فردی هست که عاشق کلماته ( مثل من 😉  ) و به جا و مناسب از اونها استفاده می کنه . این سایت تولید محتوا هم می تونه راهنمای مناسبی برای وبلاگ نویسان و تولید کنندگان محتوای فارسی باشه . تو این سایت رو این تاکید میشه که از کلمات به تعداد کافی در تولید محتوا استفاده کنیم نه بیش از حد .

 

37- Writership

تو این سایت علاو بر متن ، پادکست های جذاب و مفیدی برای آموزش نویسنده ها و تولید کننده های محتوا منتشر می شه که می تونید از اونها برای حرفه ای شدن در نویسندگی استفاده کنید .

۴ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

ببخشید، برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید
فهرست